אחרי סיום התקשורת ועיצוב דיגיטלי
ESPM – Brasil
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
São Paulo, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
3 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
BRL 517 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עד 35 תשלומים של BRL 517.84 + תשלום אחד של 570.19 BRL
מבוא
התכנית לתואר שני בתקשורת ועיצוב דיגיטלי שמה לה למטרה להכשיר מנהלים בתחומי השיווק והאסטרטגיה לעבודה בארגונים בגדלים ובמגזרים שונים, תוך קידום חזון של מגמות שוק המוביל לקבלת החלטות ניהוליות יעילה ולפיתוח ניהולי. עמדות התואמות את הפילוסופיה של התמקדות בשוק, אתיקה ואחריות תאגידית.
תכנית לימודים
מה תלמד
לתכנית הקורס יש הרכב המשקף את הניסיון של ESPM בהכשרת אנשי שיווק.
בסך הכל, הקורס כולל 11 דיסציפלינות ודיסציפלינה להכנת עבודת השלמת הקורס (TCC). המשתתף ילמד נושא אחד בכל פעם עם שיעורים באמצעות כנס אינטרנטי ביומיים בשבוע, לפי לוח הזמנים של הקורס.
מיומנויות עסקיות
נוצר על ידי מודולים שמטרתם לפתח כישורים כלליים לתואר שני
- סביבה עסקית ואסטרטגיות עסקיות
- ניהול אנשים
- יסודות השיווק
- יסודות הניהול הפיננסי
שיווק דיגיטלי
מורכב ממודולים שמטרתם לפתח כישורי אזור כללי
- התנהגות צרכנית דיגיטלית
- מדיה דיגיטלית I: מדיה לתצוגה ושיווק במנועי חיפוש
- מדיה דיגיטלית II: מדיה חברתית ומדיה חדשה
- מסחר אלקטרוני
חוויית משתמש
נוצר על ידי מודולים שמטרתם לפתח כישורי קורס ספציפיים
- ארכיטקטורת מידע ועיצוב אינטראקציה
- מבחני אב-טיפוס ושימושיות
- gamification
סיום עבודת הקורס
לפרט עבודה סופית, עם יישום מעשי של הפניות תיאורטיות, מושגים ומתודולוגיות המכוסות לאורך הקורס. להרחיב, לארגן ולהעמיק את הידע של המושגים העיקריים הכרוכים בעיבוד תוכנית תקשורת ועיצוב דיגיטלי.
בהנחיית פרופסור יועץ, הסטודנט יפתח פרויקט עם יישום מעשי של ההתייחסויות התיאורטיות והמתודולוגיות הנידונות במהלך הקורס, שניתן ליישם במקום עבודתו או אפילו לכוון ליזמות.
*בסיום הקורס הסטודנטים יציגו את עבודת סיום הקורס (TCC) באופן אישי בפני פאנל פרופסורים. המצגת מתקיימת באחת מיחידות ה-ESPM, בסאו פאולו, ריו דה ז'נרו או פורטו אלגרה.
תוצאת התוכנית
הכשרת משתתפים בתחום התקשורת והעיצוב הדיגיטלי לעבודה בארגונים בגדלים ובמגזרים שונים, תוך קידום של חזון שוק עדכני המוביל לביצועים יעילים ולפיתוח גישות התואמות את השוק, באתיקה ואחריות.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
פרופיל בוגרים
בוגר הקורס לתואר שני בתקשורת ועיצוב דיגיטלי צפויים להיות בעלי הכישורים הבאים:
- תמיכה בתפעול בערוצי השיווק המרכזיים ובממשקים הדיגיטליים.
- שלב שיטות עבודה מומלצות שמייעלות אינטראקציה בין משתמשים עם נכסים דיגיטליים.
- יישם שיטות יחסים בין אישיות טובות כדי לתרום לביצועי הצוות.
למי הוא מיועד
מיועד לבוגרים טריים בכל תחום ידע וליזמים העובדים או צריכים להעמיק את הידע שלהם בתחום התקשורת והעיצוב הדיגיטלי, במטרה להרחיב את הבנתם את צרכי החברות.