תעודה מקוונת באסטרטגיית מוצר
Emeritus Institute of Management
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
2 months
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
USD 2,600
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
אסטרטגיית מוצר כבסיס לצמיחה עסקית
כל חברה שרואה בטכנולוגיה גורם מבדל תחרותי זקוקה לאסטרטגיית מוצר. וכל אדם שנוגע במוצר בתוך ארגון תורם ישירות להצלחתו או לכישלונו. אסטרטגיית מוצר מקיפה משלבת מעורבות של כל מחזיקי העניין במערכת האקולוגית. עבור אלה המעורבים בפיתוח או מתן אסטרטגיית מוצר - מהעריסה לקבר - תפתח מחשבה המעגנת את אסטרטגיית המוצר כ- Pathway לצמיחה.
בין אם אתם מחפשים צמיחה על ידי השקת מוצרים ושירותים חדשים, ובין אם אתם צריכים לנהל את מחזור החיים של קיימים, תוכנית אסטרטגיית המוצר מציעה גישות המשמשות רבות מהחברות המובילות בעולם מונעות טכנולוגיה בעולם כיום.
סטודנטים אידיאליים
למי מיועדת התוכנית הזו?
- מנהלי עסקים ומנהיגים המעורבים באופן מהותי בכל שלב במחזור החיים של המוצר, מהעריסה לקבר
- אלה שעשויים להיות אחראים ישירות לאסטרטגיית המוצר או הפורטפוליו, או שממלאים תפקיד עקיף יותר כגון במכירות, שיווק, תפעול, פיננסים או מו"פ
- אנשי מקצוע בחברות המתמקדות בשימוש בטכנולוגיה כמבדיל תחרותי, גם אם השוק האנכי שלך אינו 'טק'
- אנשי מקצוע המעוניינים לקחת על עצמם תפקיד רשמי יותר לניהול מוצר
המשתתפים מגיעים ממגוון רחב של תעשיות הכוללות:
- Pure- לשחק חברות טכנולוגיה כולל תוכנה, חומרה, אלקטרוניקה, רשת, מסחר אלקטרוני
- חברות למוצרים תעשייתיים, כולל מוצרים בני קיימא, ציוד רפואי ומכשירים, רכב, בנייה וחקלאות
- טק שירותי אינטנסיבית כגון בנקאות / fintech, משרדי עורכי דין, שירותי IT, וכן ייעוץ
תוצאת התוכנית
המנות העיקריות
- נתח הזדמנויות מוצר חדשות כדי להגיע למסקנות 'ללכת' או 'לא ללכת' ביעילות
- העריכו את היתרונות והחסרונות של מודלים עסקיים שונים כולל SaaS ופנו למודל עסקי אחר כאשר המודל הנוכחי שלכם אינו מניב צמיחה
- פתח אסטרטגיית יציאה לשוק באמצעות מסגרת 7 האלמנטים
- צור פרסונות קונים, מיצוב והודעות על בסיס כלים קנייניים מבית הספר לניהול Kellogg
- למד ממחקרי מקרה מותאמים אישית ודוגמאות בעולם האמיתי המבוססות על ניסיון הייעוץ של הפקולטה עצמה עם חברות טכנולוגיה מובילות כגון Microsoft, AT&T, Salesforce.com ו-Facebook
- צור דרישות זריזות המבוססות על מסגרת 'עבודות שצריך לעשות', סיפורי משתמשים ואפוסים
- נהל מערכות אקולוגיות של שותפים ולמד כיצד ליצור שותפויות מנצחות