תעודה מקוונת בשליטה בשיווק דיגיטלי: SEM, SEO, מדיה חברתית ומעבר לכך
Emeritus Institute of Management
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
10 שבועות
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
USD 3,000
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מסעות לקוחות מורכבים מ'מיקרו-רגעים' ניידים:
נאמנות לקוחות באמצעות שיווק רב ערוצים
רוב הארגונים "עוברים לדיגיטל", אבל כמעט 50% חסרים אסטרטגיה מוגדרת. אפילו פחות יצרו אסטרטגיית ריבוי ערוצים הבוחנת כיצד שיווק פיזי ודיגיטלי מצטלבים.
- 17.6% הוא ה-CAGR הצפוי לשיווק דיגיטלי מ-2021 עד 2026. (Statista 2022)
- 72% מתקציבי השיווק הכוללים של הארגונים מוקצים לערוצי שיווק דיגיטליים. (Wordstream 2022)
- 65% מהצרכנים מחפשים השוואות מחירים בטלפונים הניידים שלהם בזמן שהם נמצאים בחנויות פיזיות. (KPMG 2022)
"שיווק מודרני הוא לא רק 'לעשות דיגיטל' - הוא אסטרטגיית רב-ערוצים לבנות נקודות מגע בכל הערוצים שבהם הלקוחות שלך משתמשים, הן באינטרנט והן במצב לא מקוון."
– ליל מוהן, פרופסור משנה לשיווק
סטודנטים אידיאליים
- מנהל מדיה חברתית
- בריאות
- כְּלֵי תִקְשׁוֹרֶת
תכנית לימודים
איך אתה לומד
מודול 1: מבוא לשיווק דיגיטלי ולמסגרת 3C
פרש מגמות שיווק דיגיטלי וראה דוגמאות של 3C Framework בפעולה.
מודול 2: שיווק תוכן
להבין כיצד לרתום את כוחו של שיווק באמצעות תוכן, כיצד לבנות אסטרטגיה, ואילו מדדים מגדירים את הצלחתה.
מודול 3: שיווק אורגני בחיפוש ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
גלה כיצד פועלים מנועי חיפוש ואיזה אלמנטים יוצרים אסטרטגיית SEO טובה.
מודול 4: שיווק ומכירה בחיפוש בתשלום בשווקים
פרק חיפוש בתשלום, איך הוא עובד, ומהן האסטרטגיות הטובות ביותר ב-AdWords וב-Amazon Marketplace.
מודול 5: אפליקציות לנייד ושיווק Freemium
שנה את הלך הרוח שלך כדי לחשוב על אפליקציות, לא על מודעות, ולגלות אילו מדדים למדוד.
מודול 6: שיווק במדיה חברתית: הקשבה ויצירת תוכן
התכוונן ללופ הקשב-הגיב במדיה החברתית כדי לאסוף תובנות, לזהות מגמות ולבנות אסטרטגיית הקשבה חברתית.
מודול 7: מעורבות חברתית: הקשבה, משפיעים והסברה
הבן את הכוח של שיתוף חברתי, יצירת משפיענים וטיפוח תמיכה במדיה חברתית - אפילו בסביבות B2B.
מודול 8: שיווק דיגיטלי בסביבות B2B
נתח כיצד שיווק דיגיטלי משפיע על קשרי לקוחות, וחקור אסטרטגיות שיווק שונות בסביבת B2B.
מודול 9: שיווק בהתאמה אישית ותוכניות נאמנות דיגיטלית
העריכו את התמורה עבור התאמה אישית של תוכן דיגיטלי, ולמד כיצד לשלב ארנקים, אפליקציות ותשלומים באסטרטגיית נאמנות אחת מגובשת.
מודול 10: שיווק רב-ערוצי
למד מדוע מיקום הוא המטבע החדש של השיווק וכיצד אסטרטגיית שיווק רב-ערוצית תציב אותך לפני המתחרים שלך.
מה למדת
- התנהגות צרכנים דיגיטלית חדשה וכיצד השיווק נראה שונה בעידן החברתי-דיגיטלי
- החשיבות של שיווק באמצעות תוכן והמדדים המשמשים למדידתו
- מנועי חיפוש וכיצד הם מרכזיים להצלחת השיווק הדיגיטלי
- אסטרטגיות הממירות את הטוב ביותר ב-Google AdWords וב-Amazon Marketplace
- כיצד למנף פרסום במובייל
- כיצד לבנות הסברה על פני רשתות חברתיות
- כיצד לשלב ארנקים, אפליקציות ותשלומים באסטרטגיית נאמנות אחת מגובשת
- שיווק סלולרי מבוסס מיקום וכיצד הוא משתלב בגישה רב-ערוצית
- האסטרטגיה הכרוכה ביצירת מסע לקוח בכל ערוצים
- השפעת הדיגיטציה על שיווק B2B
- כיצד להשתמש במסגרת 3C, כמו גם אילו מדדי הצלחה לעקוב אחר פעילויות שיווק שונות
- כיצד ליישם אסטרטגיית ריבוי ערוצים כדי לספק שיעורי נאמנות לקוחות גבוהים יותר - ולהעמיד אותך לפני המתחרים שלך
ניסיון הלמידה שלך
- גישה לתוכן תוכנית דרך מכשירים מרובים מאפשרת לך לנהל לוחות זמנים וללמוד מרחוק - בכל זמן ובכל מקום.
- סימולציות שיווק שבועיות נועדו לתת לך תרגול בניהול תמהיל השיווק הכולל שלך וקמפיינים בודדים.
- מקרי מקרה מציגים כמה מהמותגים הבולטים בעולם, כולל סטארבקס, LEGO, Cisco, TRSB ולוריאל.
- לוח הזמנים של חומרי הלמידה פועל לפי גישה מודולרית, עם תוכן חדש שמתפרסם מדי שבוע.
- למידת עמיתים - בצורה של פורומי דיון וסקרים - מאפשרת לך לעקוב אחר ההתקדמות שלך.
- הרצאות וידאו ומפגשי הוראה חיים עם שאלות ותשובות יוצרים סביבת למידה סוחפת ומרתקת, שניתן לגשת אליה מחוץ לכיתה.
- הפלטפורמה הייחודית שלנו מאפשרת למשתמשים ליצור פרופיל, להתחבר ולשתף פעולה עם עמיתים וליצור אינטראקציה חיה עם מומחים לנושא שיקלו על הלמידה שלך.