תעודה מקצועית בשיווק דיגיטלי
Emeritus Institute of Management
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
6 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
USD 6,950
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
קדם את הקריירה שלך בשיווק דיגיטלי
הביקוש למשווקים שיכולים לנווט את השינוי הענף הזה הוא חזק ומומחים לגיוס זיהו פער משמעותי בכישרון שיווק דיגיטלי - דו"ח הגיוס של McKinley Marketing Partners לשנת 2021 מצא שהביקוש עולה על ההיצע ב-59% עד 19%.
זה אומר שזה הזמן המושלם ללמוד את הכישורים שחברות זקוקות להם, כולל:
- שיווק תוכן
- חווית לקוח ומעורבות: שיחות, מסעות פרסום והמרה
- אוטומציה שיווקית
- ניסוי שיווק ואנליטיקה
- שיווק ברשתות חברתיות
- אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק במנועי חיפוש (SEM)
- 80% אחוז המותגים המשתמשים בפרסום במדיה חברתית בתשלום בשנת 2022 (מקור: Hubspot State of Marketing Trends, 2022)
- 123,899 $ השכר הממוצע לתפקיד 'מנהל שיווק דיגיטלי' בארה"ב בשנת 2022 (מקור: Glassdoor, 2022)
- 860,000 מספר משרות פנויות למשווקים דיגיטליים בשנת 2022 (מקור: Linkedin, 2022)
סטודנטים אידיאליים
למי זה תוכנית?
התעודה המקצועית בשיווק דיגיטלי היא נקודת השקה שתקדם את הקריירה שלך בשיווק דיגיטלי. זה ייתן לך סקירה רחבה של נוף השיווק הדיגיטלי, יעזור לך לפתח את הכישורים המבוקשים ביותר, ולמצוא את הנישה שלך בתחום זה המתרחב במהירות. תוכנית זו אידיאלית עבור:
- אנשי מקצוע בתחילת הקריירה שרוצים להיכנס לתחום בצמיחה גבוהה
- אנשי מקצוע המעוניינים לעבור מהתמחותם הנוכחית לשיווק
- משווקים מסורתיים או אנשי מקצוע בתחום התקשורת הארגונית שרוצים להתבסס על מערך הכישורים הנוכחי שלהם כדי לפתח יכולות שיווק דיגיטלי.
תוצאת התוכנית
תוכנית טייק אווי ברמה גבוהה
- השג פרספקטיבה מהתחלה עד הסוף של האסטרטגיה והיישום הנדרשים כדי להפוך למשווק דיגיטלי מקצועי.
- קבל ניסיון מעשי במיומנויות שיווק דיגיטלי חיוניות כולל SEO, SEM, מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ומודעות לתצוגה.
- למד כיצד לבצע אופטימיזציה של אסטרטגיות שיווק וגיוס לקוחות לצמיחה באמצעות מדדים כגון אופטימיזציה של המרות, מבחני A/B, ייחוס וניסויים.
- צור קשר עם סמינרים מקוונים ומטלות ממוקדות קריירה שנועדו לקדם את ההתפתחות המקצועית שלך בשיווק דיגיטלי.
- צור אינטראקציה 1:1 עם מומחים בתעשייה וקבל תובנות ממוקדות מהעולם האמיתי, הדרכה בתעשייה ועוד.
- תהנה מהזדמנויות רשת משופרות וממערכת תמיכה מובנית באמצעות ערוץ Slack ייעודי שמחבר אותך עם עמיתיך ואנשי מקצוע אחרים בתעשייה.
בנה את סט הכישורים שלך
בנה את האסטרטגיות שלך
- צור תוכן שממיר
- בצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך להחזר מקסימלי על ההשקעה
- פילח קהלים על פני פלטפורמות חברתיות והתאם אישית את המסרים שלך
- הפוך משימות לאוטומטיות להגדלה מהירה ויעילה יותר
- שמור את הודעות הדואר האלקטרוני שלך מחוץ למסנני דואר זבל ולפני הלקוחות שלך
בנה את העתיד שלך
- השלם פרויקט אבן יסוד להוספה לתיק העבודות שלך
- צור קורות חיים יעילים, מכתב מקדים ופרופיל LinkedIn
- בנה את תיק השיווק הדיגיטלי שלך בעזרת איש מקצוע בתעשייה
- קבע איזה מסלול קריירה בשיווק דיגיטלי מתאים לך ביותר
- אתר את המשפיעים שלך
- בנה את הרשת שלך
עיקרי התוכנית
תכנית לימודים
סיכומי מודול
סעיף 1: הבנת לקוחות ופילוח
החלק הראשון של תוכנית זו קופץ היישר ליסודות השיווק הדיגיטלי, ממשפך רכישת הלקוחות ועד אישיות הלקוחות, ולאחר מכן בונה הבנה עמוקה יותר של התנהגות לקוחות, פילוח ואסטרטגיות שיווק תוכן.
סעיף 2: תוכן, מדיה חברתית ומנועי חיפוש
החלק השני צולל לטכניקות אופטימיזציה, מדדי ביצועים מרכזיים של מדיה חברתית וניהול לוח שנה, התאמה של אסטרטגיית תוכן לצרכי הלקוח, סיפורי מותג ושיווק במנועי חיפוש (SEM).
סעיף 3: ערוצים דיגיטליים, אסטרטגיה וביצוע
חלק זה בוחן אסטרטגיות לערוצים דיגיטליים נוספים, כגון שיווק בדוא"ל, שיווק במדיה חברתית בתשלום ואורגני, ושיטות אחרות שיעזרו לך להרחיב את טווח ההגעה שלך, כגון שיווק הפניות, מיקוד מחדש ואסטרטגיות שיווק מחדש.
סעיף 4: ניסוי שיווקי, אוטומציה ואופטימיזציה
חלק אחרון זה בוחן אסטרטגיות לתכנון וביצוע קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מקצה לקצה, אופטימיזציה של שיעורי המרות ושיטות לייחוס וניסויים. התוכנית מסתיימת עם השלמת פרויקט אבן היסוד.
הסמכות כלולות בתוכנית
- הסמכות גוגל אנליטיקס למתחילים והסמכות מתקדמות של גוגל אנליטיקס
- הסמכות של Google Ads לרשת המדיה ו-Google Ads לחיפוש
- הסמכות שיווק תוכן ומדיה חברתית של HubSpot
- הסמכת SEMrush SEO Toolkit
חקר מקרה
JetBlue
חקור את הטכניקות שבהן השתמשה JetBlue כדי ליצור את דמות הקונה שלהם וכיצד המידע הזה עזר להם ליצור קמפיינים שהתחברו באמת ללקוחות שלהם.
החברה הכנה
למד כיצד The Honest Company השתמשה בטיוטות ובניסויים של קמפיינים ב-Google Ads כדי לבדוק את הקמפיין המקוון שלה לתובנות לקוחות וכדי לייעל את הצעות המחיר, עיצוב דף הנחיתה וטקסט המודעה.
נתח את המבנה של סיפור סיפורי המותג דרך העדשה של הפרסומת 'Reunion' של Google India, נקודה שזכו למעל 15 מיליון צפיות עד היום.
P&G
למד כיצד P&G טיפלה בשלוש נקודות הכאב המפורקות ביותר ברפואת שיניים על ידי יצירת אתר אינטרנט המציע השכלה מתמשכת, מחקר שיניים עדכני וכלים לניהול תרגול, במקום לשלוח אנשי מכירות למשרדי רופאי שיניים.
מועדון דולר לגילוח
מי היה מאמין שסכיני גילוח עם מנוי יכולים להיות כל כך פופולריים? באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטליות מוצלחות, Dollar Shave Club התאים אישית מוצר גנרי לשעבר. למד כיצד הם השיגו זאת.
יוֹנָה
נושאים כמו פילוח לקוחות וסיפורי מותג מעולים מתעוררים לחיים בקמפיין 'יופי אמיתי' של Dove, קו טיפוח היופי שמטרתו להעמיק מסתם סבון.
אפשרויות קריירה
להפוך למשווק דיגיטלי יעיל דורש שילוב דינמי של ידע בתחום ומיומנויות תקשורת משפיעות. תוכנית זו תדריך אותך בפיתוח מסלול קריירה בשיווק דיגיטלי על ידי סיוע בעיצוב מגרש המעלית שלך וחידוד כישורי הראיון שלך. שירותים אלה מסופקים על ידי Emeritus, משתף הפעולה הלימודי שלנו עבור תוכנית זו. צוות התמיכה כולל מובילי תוכניות ומאמני קריירה, שיעזרו לך להגיע ליעדי הלמידה שלך וידריכו אותך בחיפוש העבודה שלך. המטרה העיקרית היא לעזור לך עם הכישורים הדרושים כדי להיות מוכנים לקריירה בתחום השיווק הדיגיטלי. עם זאת, איננו מבטיחים השמה בעבודה.
אמריטוס מספקת סיוע בשירותי הכנה לקריירה הבאים:
- כתיבת קורות חיים ומכתבי כיסוי ראויים לציון
- יצירת פרופילי לינקדאין יעילים
- ניווט בחיפוש העבודה שלך
- מתכונן לראיונות
- בניית מגרש המעלית שלך
- משא ומתן על שכר
תרגילים המתמקדים בהשקת קריירה בשיווק דיגיטלי כוללים:
- חיפוש עבודה וראיון לתפקידי שיווק דיגיטלי
- בניית המותג האישי שלך וקידום הכישורים שלך
- העברת מושגי שיווק דיגיטליים באמצעות פרויקט אבן יסוד