תואר שני מקוון בתקשורת שיווקית חוצת מדיה
eLearning Academy for Communication GmbH
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online
שפות
אנגלית, גֶרמָנִיָת
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
2 semesters
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 8,900 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
האם אתה רוצה להעמיק את הידע שלך בתקשורת שיווקית חוצת מדיה ולהגדיל את הזדמנויות הקריירה שלך? האם תרצה ללמוד ללא תלות בזמן ובמקום ולהחליט בעצמך כמה זמן אתה רוצה להקדיש להמשך לימודיך? האם הניסיון המקצועי שלך משאיר אותך עם הרגשה שאתה לא יכול ללמוד שום דבר חדש בתוכנית לתואר ראשון? האם תרצה בכל זאת לסיים את המומחיות שלך מבחינה אקדמית ובכך לשפר את מעמדך המקצועי? סיימתם כבר תואר בשיווק וכעת מוצאים את עצמכם בענף התקשורת והשיווק וזקוקים בדחיפות לעוד מומחיות בתחום? מחפשים מסלול לימודים בינתחומי הממזג ידע של מכונים שונים וניסיון רב שנים? וכל זה בשילוב תמיכה פרטנית? לאחר מכן, תכנית הלימודים המקוונת תקשורת שיווקית בהתמחות תקשורת שיווקית חוצה מדיה בינלאומית מתאימה לך!
אתה יכול ללמוד בתוכנית המאסטר המקוונת שלנו אם יש לך תואר ראשון מוכר בינלאומי או ניסיון מקצועי שווה ערך. במהלך הלימודים המקוונים שלך בתקשורת שיווקית, תשלים 14 מתוך 15 המודולים על ידי עיבוד המשימות שהוקצו ומודול אחד באמצעות בחינה. בתום הלימודים, תציג את עבודת המאסטר שלך בתיק של תקשורת שיווקית חוצת מדיה בפני מועצת בוחנים קטנה באינטרנט או באתר.
קבלה
תכנית לימודים
הקורס מורכב משלוש רמות בהן יש להשלים בסך הכל 15 מודולים.
המודולים שווים 4 או 2 ECTS. עבודת המאסטר (14 ECTS) מסיימת את הקורס.
אתה מסיים את המודולים בפיתוח של משימת מודול. חריג לכך הוא המודול המשפטי, המסתיים בבחינה מקוונת. ארבעה עשר העיבודים כוללים בין שבעה לחמישה עשר עמודים. רק קונספט התקשורת הוא משימה קצת יותר ארוכה. אתה יכול לערוך את כל התוכן מתי ומתי שתרצה. במודולי העיצוב והתזה לתואר שני, יש לך שלוש פגישות סמינריון מקוונות כל אחת. כמו כן, כאן תוכלו לבחור את התאריך ולהשתתף מכל מקום שתרצו. הדבר היחיד שאתה צריך הוא גישה יציבה לאינטרנט.
בסך הכל מפרידות בינך לבין התואר ארבע עשרה משימות, מבחן, עבודת גמר ובחינה לתואר שני.
שלב למידה ראשון
בשלב 1 תשלים שלושה מודולים עם תכני שיווק ותקשורת כלליים. ברמה זו תמצאו גם את המודול כתיבה מדעית ומחקר חברתי אמפירי. זהו מודול, בו אנו מציגים לכם עבודה מבוססת ספרות ומבוססת ראיות ובכך מניחים בסיס טוב לעבודה שעתידה להיעשות במודולים הבאים.
שלב למידה שני
בשלב 2 אנו עוסקים בפרקטיקה היומיומית של תקשורת שיווקית חוצת מדיה. זה כולל עבודה עם טקסט, תמונות ווידאו וכן תקשורת אירועים, תקשורת משולבת, יחסי ציבור והתחום המעשי של תקשורת שיווקית בכלל. במודול קמפיין תקשורת ומודול עיצוב, אתה יוצר קונספט תקשורת חוצה מדיה משלך. משימה, שיכולה לשמש אותך גם כמראה ראווה עבור מועמדות לעבודה.
שלב למידה שלישי
בשלב 3, אנו שמים דגש חזק על העתיד. אנו מפרידים תקשורת שיווקית מוכוונת תדמית ומכירות כדי להפגיש אותם שוב בגישה חוצה מדיה המשקפת את המגמות של תקשורת שיווקית. מוניטין ותקשורת משברים כאמנות גבוהה של אנשי תקשורת, כמו גם משפט ואתיקה לתעשיית התקשורת סוללים לך את הדרך להיות יועץ בכיר.
הסמינר לתזה לתואר שני מוקצה לרמה 3, כי בשלב זה אתה כבר צריך להשלים כמה מודולים כדי לבחור נושא מתאים. עם זאת, באופן עקרוני, אתה חופשי להחליט מתי אתה רוצה להתחיל את הסמינר. אתה מתחיל את הסמינר בכל פעם שיש לך חשיפה להציג. הרשמה פשוטה לתור סמינר מקוון. לפי המוטו שלנו: למד מתי שאתה רוצה!
תוצאת התוכנית
לבוגרים המצליחים מוענק התואר האקדמי "תואר שני בתקשורת שיווקית" (בקיצור "MA" או "MA") מטעם האוניברסיטה למדעים יישומיים Burgenland.