תואר ראשון בחינוך (יסודי)
Edith Cowan University
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Joondalup, אוסטרליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
8 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* שכר לימוד לסמסטר
מבוא
קורס מוסמך ארצי זה מוקדש לייצור מורים עתידיים המוכנים להיכנס למקצוע ההוראה בחינוך היסודי.
מאפיין מרכזי בקורס זה הוא מגוון ומספר חוויות התרגול המקצועיות המוצעות לתלמידי חינוך מורים לפני השירות, ומבטיחים שהם יכולים ליצור את החיבור המהותי בין תיאוריה לתרגול תוך בניית מיומנויות תעסוקה מקצועיות וגנריות הן בסביבות הוראה אמיתיות.
שיתופי פעולה בין ECU ולמעלה מ -1,000 בתי ספר ומרכזי למידה מוקדמת מאפשרים למורים לפני השירות לצבור ניסיון במסגרות שונות, כולל בתי ספר ציבוריים, פרטיים, מטרופוליניים, אזוריים, כפריים או מרוחקים, עובדים עם ילדים ממגוון כלכלי, חברתי, אתני וחינוכי. נסיבות.
למורים לפני השירות ניתנת גם האפשרות להשלים התמחות רשמית בכישוריהם בחינוך היסודי. זה מאפשר לך להשיג ידע והבנה עמוקים ורחבים יותר בתחום למידה מסוים ברמה הבוגרת. יחידות זמינות גם בתואר המאפשר לתלמידים להשלים דרישות הסמכה להוראה בבתי ספר קתוליים.
קורס כניסה
תנאי קבלה אקדמיים (להקה 3)
דרישות הקבלה הספציפיות להלן הינן חובה ועליהן לספק את כל המועמדים. דרישות אלה הינן בנוסף לדרישות המינימום המפורטות בסעיף להוראות דרישות הקבלה האקדמיות להלן.
כל המועמדים נדרשים לעמוד בקריטריונים שאינם אקדמיים, בנוסף לקריטריוני כניסה אקדמיים. יכולותיהם של המועמדים הלא אקדמיים יוערכו על סמך השלמת שאלון מקוון שאינו אקדמי לכניסה למורים (NARTE).
על כל המועמדים לעמוד בתנאי הקבלה האקדמיים לקורס זה. ATAR האינדיקטורי או המובטח הוא כפי שפורסם (במידת הצורך) או יתקיימו דרישות קבלה אקדמיות באמצעות השלמת אחד מהדברים הבאים:
- AQF Cert IV;
- סיימה בהצלחה 0.25 EFTSL לימודים ברמת תואר ראשון ומעלה אצל נותן השכלה גבוהה באוסטרליה (או שווה ערך);
- מבחן קבלה שלישוני מיוחד; *
- קורס הכנה לאוניברסיטה; *
- קורס אוריינטציה אוניברסיטת ילידים; *
- מבחן צריכת סטודנטים אבוריג'ינים; או *
- תוכנית כניסה מבוססת ניסיון. *
* מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הכניסה לקורס לימודים.
עבור תלמידים בינלאומיים, הדרישות כוללות את תוצאות בית הספר העל יסודי שלך.
דרישות בשפה האנגלית (להקה 5)
סטודנטים בינלאומיים חייבים להשיג אקדמאי IELTS ברמת ממוצע של 7.5 ומעלה, על פני ארבעת המרכיבים של הקשבה, דיבור, קריאה וכתיבה; אין ציון מתחת לרמה 7.0 באף אחד מהמרכיבים הללו; וציון של 8.0 ומעלה במרכיבי הדיבור וההאזנה. מועמדים מבתי ספר בינלאומיים עשויים להידרש גם לעמוד בדרישה זו.
דרישות תקן מינימליות באנגלית לקורס זה עשויות להסתפק באחת מהפעולות הבאות:
- שנה 12 ספרות אנגלית ATAR / ספרות אנגלית כיתה ג ATAR או יותר טוב או שווה ערך;
- מבחן קבלה שלישוני מיוחד; *
- הושלמה בהצלחה 1.0 EFTSL לימודים ברמת תואר ראשון ומעלה בבריטניה, אירלנד, ארה"ב, NZ או קנדה;
- קורס הכנה לאוניברסיטה;
- קורס אוריינטציה אוניברסיטת ילידים; *
- מבחן צריכת סטודנטים אבוריג'ינים; *
- תעודת AQF, תעודה מתקדמת או תואר נלווה; או
- סיימה בהצלחה 0.375 לימודי EFTSL ברמת תואר ראשון ומעלה אצל ספק השכלה גבוהה באוסטרליה (או שווה ערך).
הערה:
אם הושלמו לימודי תיכון ולימודי תואר בפרק זמן של שנתיים לפני הגשת מועמדותם לרישום באוסטרליה, קנדה, אירלנד, ניו זילנד, בריטניה או ארה"ב, מועמדים אינם צריכים לספק הוכחת יכולת אנגלית.
מועמדים שסיימו את לימודיהם התיכוניים בדרום אפריקה באנגלית ובעלי תואר ראשון הנלמד באנגלית מאוניברסיטה בדרום אפריקה, נחשבים למלאים בדרישות השפה האנגלית.
מועמדים מסיישל:
השלמה מוצלחת של התעודה הכללית הבינלאומית לחינוך על יסודי (IGCSE) בדרגה ג 'ומעלה, בתוספת תעודה ארצית בת 4 שנים.
פרטי הקורס
זמינות סמסטר
- סמסטר 1: לימודים במשרה מלאה ב- Joondalup, Mount Lawley, דרום-מערב
מבנה הקורס
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
LIT1200 | אוריינות אישית | |
NUM1200 | ספרות אישית |
על התלמידים להשלים את שתי היחידות לעיל LIT1200 (אוריינות אישית) ו- NUM1200 (ספרות אישית) כדי לעמוד בדרישות מבחן האוריינות והספרות לתלמידי חינוך ראשוני למורים (LANTITE). כל התלמידים שיירשמו לקורס הכשרה מוסמכת ללימודים מקדימים (תואר ראשון ושני) מ -1 בינואר 2017 יצטרכו להשלים בהצלחה מבחנים העוסקים ברמות אישיות של אוריינות ומספרות כדי לסיים את לימודיהם. סטודנטים שנרשמים לתואר ראשון בחינוך (יסודי) יצטרכו להשלים בהצלחה את שני המרכיבים במבחן האוריינות האישית ומבחן המספרים לתלמידי חינוך ראשוני למורים (LANTITE) כדי להירשם מעבר ל -240 נקודות זכות במסגרת הקורס שלהם.
שנה א '- סמסטר א'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
EDL1240 | מבוא להוראה | 15 |
EDL1250 | למידה ולומדים | 15 |
MAE1250 | יסודות המתמטיקה הראשית | 15 |
AED1260 | אמנויות בחינוך 1 | 15 |
שנה א '- סמסטר ב'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
EDL1260 | צמיחה, פיתוח ולמידה של ילדים | 15 |
LAN1260 | שפה מדוברת בבית הספר היסודי | 15 |
SCE1260 | חינוך מדעי בבתי ספר יסודיים 1 | 15 |
PPA1260 | ניסיון מקצועי 1 | 15 |
שנה 2 - סמסטר א '
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
HPE2240 | חינוך גופני ובריאות בבתי ספר יסודיים | 15 |
LAN2240 | אנגלית בשנותיו הראשונות של בית הספר היסודי | 15 |
MAE2250 | הוראה ולמידה במתמטיקה ראשית 1 | 15 |
HSS2240 | מדעי הרוח ומדעי החברה בבתי ספר יסודיים 1 | 15 |
שנה ב '- סמסטר ב'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
HSS2260 | מדעי הרוח ומדעי החברה בבתי ספר יסודיים 2 | 15 |
EDU2260 | סביבות למידה חיוביות | 15 |
AED2240 | אמנויות בחינוך 2 | 15 |
PPA2360 | ניסיון מקצועי 2 | 15 |
שנה ג '- סמסטר א'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SCE3240 | חינוך מדעי בבתי ספר יסודיים 2 | 15 |
EDF3101 | עבודה עם ילדים אוסטרלים ילידים, נוער ומשפחותיהם | 15 |
EDS3240 | כולל ילדים עם צרכים חינוכיים מיוחדים | 15 |
LAN3280 | אנגלית בבית ספר יסודי עליון ותיכון | 15 |
שנה ג '- סמסטר ב'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
EDU3265 | הערכה והערכה של למידה | 15 |
MAE3270 | הוראה ולמידה במתמטיקה ראשית 2 | 15 |
LAN3240 | אנגלית לדוברי שפות או ניבים אחרים | 15 |
PPA3260 | ניסיון מקצועי 3 | 15 |
שנה ד '- סמסטר א'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
TPA4100 | הערכת ביצועי הוראה | 15 |
ATP4440 | ניסיון מקצועי 4 - תוכנית עוזרת למורים | 30 |
יחידה מהתמחות | x 1 | 15 |
שנה ד '- סמסטר ב'
התלמידים נדרשים לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:
אופציה 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
DTM4260 | עיצוב חומרים וטכנולוגיה | 15 |
יחידה מהתמחות | x 3 | 45 |
אפשרות 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
EDU4226 ^ | פרויקט מבוסס בית ספר | 60 |
אפשרות 3
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
EDU4227 ^ | התמחות | 60 |
^ אפשרות ליבה
קורס
- החל ידע משמעת רחב על מגוון מצבים של חינוך יסודי עיוני ומעשי.
- להעביר ידע וערכים משמעתיים (חינוך יסודי) בהקשרים מקצועיים וציבוריים.
- להפגין גוף ידע רחב וקוהרנטי בפילוסופיות, התיאוריות, העקרונות ותהליכי הלימוד העומדים בבסיסו, לרבות האופן בו הם קשורים לתרגול ולתפקיד המורים, מנקודת מבט עולמית.
- להפגין השקפה עולמית בכבוד למגוון התרבותי, כולל יכולת תרבות ילידתית.
- להפגין אוטונומיה, אחריות ושיקול דעת ללמידה ופרקטיקה מקצועית.
- להפגין גוף ידע רחב וקוהרנטי עם עומק העקרונות והמושגים הבסיסיים בחינוך היסודי.
- להפגין ידע על רקע חברתי-תרבותי, כולל ילידים והשפעתם על צורכי הלמידה של התלמידים (1,12).
- חשבו באופן יצירתי לצפות באתגרים וליצור פתרונות / תגובות ספציפיות לחינוך יסודי.
- חשבו ביקורתית לנתח, לפרש ולהמציא בעיות מורכבות של חינוך יסודי.
- השתמש בטכנולוגיות דיגיטליות ובקלוריות כדי לגשת, להעריך ולסנתז מידע רלוונטי ממקורות רבים.
- עבדו בשיתוף פעולה והדגימו יוזמה ליישום ערכים חברתיים, קיימאיים ואתיים.
הכרה מקצועית
מוסמך על ידי: מועצת רישום המורים של מערב אוסטרליה (TRBWA)
אפשרויות קריירה
סיום מוצלח של הקורס מציג בפני הבוגרים את המומחיות הנדרשת לצורך העסקתם כמורים מצטיינים, מצוידים בידע ובכישורים כדי לעשות שינוי חיובי בחייהם של צעירים ולהוראה בכיתה משלהם.
כותרות עבודה אפשריות עתידיות
מורה בבית ספר יסודי.
קבלה
תכנית לימודים
פרטי הקורס
זמינות סמסטר
- סמסטר 1: למד במשרה מלאה ב-Joondalup, Mount Lawley, דרום מערב
מבנה הקורס
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
LIT1200 | אוריינות אישית | |
NUM1200 | ספרות אישית |
על התלמידים להשלים את שתי היחידות לעיל LIT1200 (אוריינות אישית) ו-NUM1200 (ספרות אישית) כדי לעמוד בדרישות של מבחן האוריינות והחשבון לתלמידי חינוך ראשוני של מורים (LANTITE). כל הסטודנטים הנרשמים לקורס מוסמך למורים קדם שירות (תואר ראשון ותואר שני) החל מה-1 בינואר 2017 יצטרכו להשלים בהצלחה מבחנים לגבי רמות אישיות של אוריינות וחשבון כדי לסיים את התואר. סטודנטים הנרשמים לתואר ראשון בחינוך (יסודי) יצטרכו להשלים בהצלחה את שני המרכיבים של מבחן האוריינות והחשבון האישי עבור סטודנטים ראשוניים להכשרת מורים (LANTITE) כדי להירשם מעבר ל-240 נקודות זכות במסגרת הקורס שלהם.
שנה 1 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
EDL1240 | מבוא להוראה | 15 |
EDL1250 | לומדים ולומדים | 15 |
MAE1250 | יסודות המתמטיקה הראשונית | 15 |
AED1260 | האמנויות בחינוך 1 | 15 |
שנה 1 - סמסטר 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
EDL1260 | צמיחה, התפתחות ולמידה של ילדים | 15 |
LAN1260 | שפה מדוברת בבית הספר היסודי | 15 |
SCE1260 | חינוך מדעי בבתי ספר יסודיים 1 | 15 |
PPA1260 | ניסיון מקצועי 1 | 15 |
שנה 2 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
HPE2240 | בריאות וחינוך גופני בבתי ספר יסודיים | 15 |
LAN2240 | אנגלית בשנים הראשונות של בית הספר היסודי | 15 |
MAE2250 | הוראה ולמידה במתמטיקה ראשונית 1 | 15 |
HSS2240 | מדעי הרוח והחברה בבתי ספר יסודיים 1 | 15 |
שנה 2 - סמסטר 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
HSS2260 | מדעי הרוח והחברה בבתי ספר יסודיים 2 | 15 |
EDU2260 | סביבות למידה חיוביות | 15 |
AED2240 | האמנויות בחינוך 2 | 15 |
PPA2360 | ניסיון מקצועי 2 | 15 |
שנה 3 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SCE3240 | חינוך מדעי בבתי ספר יסודיים 2 | 15 |
EDF3101 | עבודה עם ילדים, נוער ילידי אוסטרליה ומשפחותיהם | 15 |
EDS3240 | כולל ילדים עם צרכים חינוכיים מיוחדים | 15 |
LAN3280 | אנגלית בחטיבת הביניים והעליון | 15 |
שנה 3 - סמסטר 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
EDU3265 | הערכה והערכה של למידה | 15 |
MAE3270 | הוראה ולמידה במתמטיקה ראשונית 2 | 15 |
LAN3240 | אנגלית לדוברי שפות או ניבים אחרים | 15 |
PPA3260 | ניסיון מקצועי 3 | 15 |
שנה 4 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
TPA4100 | הערכת ביצועים בהוראה | 15 |
ATP4440 | ניסיון מקצועי 4 - תוכנית עוזרי מורה | 30 |
יחידה מהתמחות | x 1 | 15 |
שנה 4 - סמסטר 2
התלמידים נדרשים לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:
אופציה 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
DTM4260 | עיצוב חומרים וטכנולוגיה | 15 |
יחידה מהתמחות | x 3 | 45 |
אפשרות 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
EDU4226 ^ | פרויקט מבוסס בית ספר | 60 |
אפשרות 3
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
EDU4227 ^ | תְקוּפַת הִתמַחוּת | 60 |
^ אפשרות ליבה
גלריה
תוצאת התוכנית
תוצרי למידה של הקורס
- יישם ידע דיסציפליני רחב על מגוון מצבים תיאורטיים ומעשיים של חינוך יסודי.
- העברת ידע וערכים דיסציפלינריים (חינוך יסודי) בהקשרים מקצועיים וציבוריים.
- להפגין גוף ידע רחב וקוהרנטי בפילוסופיות, התיאוריות, העקרונות והתהליכים הבסיסיים של הלמידה, כולל האופן שבו הם מתייחסים לפרקטיקה ולתפקיד המורים, מנקודת מבט גלובלית.
- הפגינו השקפה גלובלית עם כבוד לגיוון תרבותי, כולל יכולת תרבותית ילידית.
- להפגין אוטונומיה, אחריות ושיקול דעת ללמידה ולתרגול מקצועי משלו.
- להפגין גוף ידע רחב וקוהרנטי עם עומק בעקרונות ובמושגים הבסיסיים בחינוך היסודי.
- הפגינו ידע ברקע חברתי-תרבותי, כולל ילידים והשפעתם על צרכי הלמידה של התלמידים (1,12).
- חשבו בצורה יצירתית כדי לצפות אתגרים ולייצר פתרונות/תגובות ספציפיים לחינוך יסודי.
- חשבו בצורה ביקורתית כדי לנתח, לפרש ולהמשיג בעיות מורכבות בחינוך היסודי.
- השתמש בטכנולוגיות וביכולות דיגיטליות כדי לגשת, להעריך ולסנתז מידע רלוונטי ממקורות רבים.
- עבוד בשיתוף פעולה והפגין יוזמה ליישום ערכים חברתיים, ברי קיימא ואתיים.
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה
סיום מוצלח של הקורס מקנה לבוגרים את המומחיות הנדרשת כדי להיכנס לעבודה כמורים מצטיינים, מצוידים בידע ובכישורים לחולל שינוי חיובי בחייהם של צעירים וללמד בכיתה משלהם.
כותרות עבודה אפשריות בעתיד
מורה בבית ספר יסודי.