Keystone logo
Conde Nast College קורס מקוון למיתוג אופנה ותקשורת
Conde Nast College

קורס מקוון למיתוג אופנה ותקשורת

London, הממלכה המאוחדת

8 Weeks

אנגלית

זמן מלא, משרה חלקית

24 Jun 2024

24 Jun 2024

GBP 795 *

למידה מרחוק

* כולל מע"מ

הצטרפו אלינו לאירועי מידע מקוונים

מבוא

מיועד לכל מי שמתעניין במיתוג ושיווק אופנה, קורס זה בוחן את הדרכים שבהן מותגי אופנה מתקשרים, מתקשרים ומתחברים עם הצרכנים שלהם. זה אידיאלי עבור אלה שרוצים לחקור היבטים שונים של מיתוג ושיווק בתעשיית האופנה, כמו גם אלה המבקשים להבין את התיאוריה והתכנון האסטרטגי מאחורי מותג מצליח. זהו קורס אינטראקטיבי שמטרתו לשפר ולבנות הבנה מבוא של האופן שבו מותגי אופנה פועלים, גם עכשיו וגם בעתיד.

קורס זה מספק היכרות עם מותגי אופנה ושיווק וחוקר כיצד מותגים נוצרים, כיצד הם בונים ערך עבור הצרכנים וכיצד עליהם להתאים את גישות השיווק שלהם כדי לשמור על מעורבות צרכנים מודרניים ומתפתחים. התלמידים ילמדו כיצד לזהות את גורמי המפתח שיש לקחת בחשבון בכל הנוגע למיתוג אופנה ושיווק בסביבות נוכחיות וחדשות. התלמידים ילמדו גם כיצד מיתוג ותקשורת מיושמים בתחומים שונים בתעשייה.

מגוון פעילויות יוצגו מדי שבוע לתלמידים; אלה יהיו מורכבים מפעילויות שיתופיות עם תלמידים אחרים בקורס, כמו גם פרויקטים עצמאיים.

עם סיום הקורס בהצלחה, הסטודנטים יזכו בתעודת הישג של מכללת Condé Nast ויצברו ידע מבוא רחב ב:

  • מותגי אופנה וכיצד הם משווקים ומקדמים את הערכים והמוצרים שלהם
  • ההיבטים השונים של הבנת הצרכנים
  • אתיקה ונהלי מותג בר קיימא
  • אסטרטגיית מותג
  • בניית מותג מאפס
  • כיצד מותגים משתמשים במדיה חברתית כדי ליצור קשר עם הקהלים שלהם
  • העתיד של מותגי אופנה וכיצד המיתוג משתנה

קורס זה משמש כאבן דרך טובה לקורסים אחרים של Condé Nast ברמות גבוהות יותר.

למה לבחור בקורס זה?

למכללת Condé Nast יש גישה ללא תחרות למוחות הטובים והמבריקים ביותר בתעשייה, כולל הקבוצות בווג, LOVE, Glamour, GQ ושלל כותרים אחרים של Condé Nast. המכללה נמצאת בעמדה מוגבהת של יכולת לשלב מצוינות אקדמית עם קישורים ללא תחרות לענפי האופנה והמדיה. זה יוצר סביבה חינוכית ייחודית עבור התלמידים לשגשג בה.

חלק מהמומחים בתעשייה שתהיה לך הזדמנות לשמוע מהם במהלך הקורס כוללים בין היתר:

  • רות מרשל-ג'ונסון - עתידנית (Ex Future Laboratory)
  • טימותי רני - מנהל קריאייטיב
  • אלכסיס ז'וררו - ראש תחום חברתי עולמי, Condé Nast
  • האנה ספרינגט - מעצבת מוצר בכירה ב-Condé Nast ומנהלת קריאייטיב עצמאית
  • סטפני בארקר-פרי - יועצת יחסי ציבור ותקשורת
  • ג'יימס הייז ואלדו כהאן - קונספט לידים בסוכנות חווית מותגים של מועדון Midnight

סיום לימודים וירטואלי

בסיום הקורס נערוך אירוע סיום/חגיגה וירטואלי אליו מוזמנים כל הסטודנטים להצטרף עם מנחה הקורס, מנכ"ל המכללה, אורחי התעשייה ואקדמאים במכללה. זו הזדמנות נפלאה לכולנו לחגוג את ההישגים ואת הידע החדש שנצבר מששת השבועות של הלמידה עם מכללת Condé Nast.

פרס הקורס

עד תום הקורס, מי שיסיים ויעבור את המבדק יקבלו תעודת הישג של Conde Nast.

סטודנטים אידיאליים

תוצאת התוכנית

תכנית לימודים

קבלה

שכר לימוד בתוכנית

מלגות ומימון

עדויות סטודנטים

על בית הספר

שאלות