תואר שני במנהיגות טרנספורמטיבית (תוכנית מקוונת)
California Institute of Integral Studies
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
San Francisco, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
CIISהמנהיגות הטרנספורמטיבית המקוונת החדשנית המקוונת MA מתמקדת בניוד הדמיון, יצירת חזון, פיתוח מיומנויות לשינוי אישי וחברתי, ויישומן בעולם.
בעידן של שינוי מהיר והתמרה חברתית, מודלים עכשוויים ומיתוסים של חיים ומנהיגות מתפוררים והזדמנויות חלופיות צצות. תכנית המנהיגות הטרנספורמטיבית מגייסת את היצירתיות של התלמידים כדי להקל על שינוי אישי וחברתי על מנת לפתח דרכי חיים, עבודה והובלה חדשים. התלמידים מוצאים סביבה תומכת ומגרה שבה הם יכולים לחקור הזדמנויות יצירתיות ומעשיות להרהר על חיים, עבודה ומנהיגות. התלמידים יכולים לחקור וליישם תובנות שהושגו באמצעות עיסוק במחקר חדשני ופדגוגיות חווייתיות ומעשיות בתחומים כגון מנהיגות, יצירתיות, רוחניות וצדק חברתי, כדי לתמוך בהם ולפתח כישורים יקרי ערך כדי להפוך את החזון שלהם למציאות.
תכנית המנהיגות הטרנספורמטיבית מזמינה את התלמידים לעסוק בתשאול עמוק של ההנחות לגבי מה שחשוב להם ביותר ולהתייחס להשלכות וליישומים לתרגול. הרהור והתיאוריה מאוחדים עם הפרקטיקה על ידי התמקדות בפיתוח היכולות לדמיין, ליזום ולעסוק בתהליכי שינוי טרנספורמטיביים.
על התוכנית
שנה את עצמך - שנה את העולם.
העולם משתנה על ידי האופן שבו אנו נמצאים בו. כולנו משתתפים-מנהיגים וחסידים כאחד.
כיצד מודעות אינטגרלית זו פותחת את הדרך להפוך למנהיג טרנספורמטיבי, כזה, שבמערכת יחסים עם אחרים מגוונים, רואה ללא הרף מעבר לאופק של ידיעה נוחה ועשייה והוויה מקובלים?
אלה מאיתנו המחפשים עולם יותר רחום, צודק והעולם החכם, נפגשים בתכנית זו, כדי לחקור, ללמוד, לשקף ולתרגל מנהיגות משמעותית ברמה האישית, הקהילתית והארגונית.
מנהיגות טרנספורמטיבית היא תהליך מחזורי, יצרני, אשר מסתגל לקונטקסטים, אנשים ומציאות חברתית המשתנה ללא הרף ותומך בשינוי עצמי בשירות של שינוי העולם.
הפוך למנהיג המיומן שאתה רוצה להיות עם היכולות והמיומנויות שמשתנות. מנהיג טרנספורמטיבי:
- מכיר בכך שמנהיגות היא תהליך, לא תפקיד
- עוסק בחקירה עצמית עם כלים כגון תהליך משוב 360, חקירה סינרגטית, מחזורי פעולה והרהור ופרקטיקות מהורהרות.
- מבין עקרונות של מורכבות, משתמש בחשיבה מערכתית לזיהוי נקודות מינוף לשינוי
- עם אחרים, מסגר מחדש בעיות בדרכים המעניקות השראה לגישות מרובות ולפתרונות חדשים
- מחזיק בחלל מקום לפרספקטיבות שונות ומתחרות
- עובד באופן סינרגיסטי עם בעלי עניין מגוונים
- מתרגל ריכוז תהליכים ופעולה מודעת
- המשקף ללא הרף על פילוסופיה וערכים של מנהיגות אישית וחוקק אותם
- מטפחת נוכחות אכפתית וקליטה בעבודה קבוצתית
- מקל על דרכים רבות להכיר גישה להנחות מעוגנות
- מחבק אי ודאות
- מתקשר במחשבה וביעילות בהדפסה, באינטרנט ובפנים אל פנים
- מבצע מחקר איכותני בסיסי להבנת דרכים פרטניות וקבוצתיות ליצור משמעות ולפרש חוויה.
- צועד בצורה בטוחה יותר בנתיב הבלתי בטוח של האדם.
פרויקט הפעולה של קאפסטון
לאורך התוכנית, לחדד דרכים מורכבות ויצירתיות יותר של ידע והתייחסות, ועשייה. אפשרו ליכולות אלה לפתח פילוסופיית מנהיגות שתנחה את התכנון והיישום של פרויקט שיא בעל משמעות אישית. קבל תמיכה שוטפת מצד אנשי סגל, עמיתים לומדים, דוברי אורח, טקסטים, פרקטיקות והקהילות והקואליציות שנמשכו לכל פרויקט.
פרויקט Capstone Action עשוי לזרע שינויים קטנים וגדולים. הפרויקט יכול להפוך לזרז להעמקת הקריירה הנוכחית או ליצירת קריירה חדשה.
קבלה
תכנית לימודים
תכנית המאסטר למנהיגות טרנספורמטיבית של CIIS דורשת מהסטודנטים להיפגש באינטנסיביות וירטואלית פעמיים בשנה, בתחילת סמסטר הסתיו והאביב. ההשתתפות בכל האימונים הינה חובה.
במהלך התכנית, התלמידים יחדדו דרכים מורכבות ויצירתיות של הוויה, ידיעה, התייחסות ועשייה. הגישה הייחודית שלנו למנהיגות משלבת מגוון תיאוריות, מיומנויות ושיטות. כמה מהמושגים, השיטות והגישות הקשורים זה בזה שתלמדו בתוכנית כוללים:
- תיאוריה: מחקר פעולה משתף, טרנספורמציה תרבותית, מערכות ומורכבות, מנהיגות טרנספורמטיבית בקיברנטיקה
- מיומנויות: מחקר איכותי, הערכות פסיכולוגיות, משוב 360, עבודת צוות ושיתוף פעולה, הקשבה עמוקה, חשיבה עתידית
- חקירה עצמית: פיתוח חזון אישי, האניאגרמה, יצירתיות ודמיון, רוחניות ומנהיגות, כוחם של סיפורים, התייחסות לחסינות לשינוי
התואר השני מסתיים בהזדמנות לכל סטודנט לפתח את פרויקט הפעולה הסופי שלו ב-Capstone. אנו מעודדים פילוסופיית מנהיגות מתפתחת כדי להנחות את התכנון והיישום של פרויקט בעל משמעות אישית: המטרה שלנו היא שהסטודנטים יראו את עבודת הגמר הזו כזרז להעמקת הקשר שלהם לקריירה הנוכחית שלהם או ליצירת הדרך לקריירה חדשה.