Keystone logo
British School of Fashion

British School of Fashion

British School of Fashion

מבוא

בית הספר הבריטי לאופנה הוא מרכז אקדמי חדשני שפותח על ידי אוניברסיטת גלזגו קלדוניאן (GCU) כדי ליצור ולהפיץ תובנה עסקית אסטרטגית אסטרטגית באמצעות מתן השכלה, מחקר וייעוץ מובילים.

מוקדש להצהרת המשימה של השגת "הטוב המשותף", בית הספר הבריטי לאופנה מקדם חשיבה עסקית וניהולית באמצעות תרגול שיתוף ידע עם שותפיה בתעשייה, פרופסורים נכבדים מוערכים, רשת בוגרים, צוות מחקר פעיל וסטודנט מגוון אוּכְלוֹסִיָה.

בהפגנה על אופיו היזמי, בית הספר הבריטי לאופנה מתכנן ומציע תוכניות ייחודיות לתואר ראשון ושני, המציעות למשתתפים חוויית למידה משמעתית ברחבי הקמפוסים שלה בלונדון ובניו יורק.

מי אנחנו?

הצעדים הראשונים שלנו אופנה תאריך חזרה 1875 ו המייסדים שלנו גלאזגו, סקוטלנד. בעידן זה המטרה העיקרית שלנו הייתה לספק לנשים הזדמנויות בעיצוב, טקסטיל וקמעונאות, תוך מודעות מודעת לצרכים הכלכליים, החברתיים והסביבתיים של אותה תקופה. האופנה הבריטית התפתחה כדי להקיף הרבה יותר מאשר רק את הייצור ואת החינוך הניתן על ידי GCU הבריטי בית הספר אופנה משקף את השינויים.

במשך עשרות שנים, GCU תרמה לעסקי האופנה באמצעות יצירת קורסים חלוציים. היינו המוסד הראשון בבריטניה להציע תואר שני שיווק בינלאומי אופנה בשנת 2000, והם עדיין אחד רק כמה אוניברסיטאות ברחבי העולם להציע MBA ייעודי בניהול מותג יוקרה.

בית הספר הבריטי לאופנה מתכונן לבנות על הקרן שמספקת מורשתנו החזקה ומומחיות תעשיית האופנה באמצעות המשך החדשנות של תוכניות חדשות והשקעה ופיתוח של הסגל האקדמי שלנו.

מה אנחנו מלמדים?

אנו מציעים תוכניות תואר שני מובחנות שנוצרו באמצעות מומחיות בתעשייה מן הפרופסורים כבוד שלנו, את הידע של מומחים אקדמיים החדשנות והאנרגיה של התלמידים שלנו.

אנו משלבים את החשיבה האקדמית העדכנית ביותר עם תובנות עסקיות רחבות יותר שאנו שואבים מהמחקר והייעוץ שלנו בתחום העסקים המודרני. ההוראה שלנו עוסקת גם באופן מלא עם תעשיית האופנה ויש לנו שותפויות ושיתופי פעולה עם מגוון רחב של חברות אופנה כולל מרקס ספנסר, קונברס, ASOS, קמעונאות אמון, ארקדיה, פולק, כל הקדושים, ליסט, בית פרייזר, מרגרט האול, פארפץ 'וטופשופ.

באמצעות קשרים קרובים אלה, אנו מסוגלים לספק כיתות אמן מהעסקים המובילים בעולם, כמו גם הזדמנויות התמחויות יקר, ביקורים ותרגילי פרויקטים חיים.

אנו מבטיחים כי הבוגרים שלנו יש את הכישורים והמומחיות הדרושים כדי לנהל עסק האופנה בשוק העולמי של היום. אנו מאתגרים את תלמידינו להיות הוגים ביקורתיים, עם תפיסה מוסמכת של התיאוריות והמושגים המסייעים להסביר ולקדם את הנוהג הטוב ביותר בעסקים. אנו מעודדים אותם לאתגר את הסטאטוס קוו, להיות יצירתיים בחשיבתם, להיות יזמיים במעשיהם ולהכיר בעסקים טובים יותר.

למה אנחנו שונים?

המוטו של האוניברסיטה שלנו "עבור המשותף Weal" - כלומר "לטובת הכלל" - הוא חוט המרכזי לאורך כל אחד של בית הספר הבריטי שלנו של יוזמות אופנה. הקנצלר שלנו, פרופסור מוחמד יונוס, הוא נציגנו החשוב ביותר מבחינה זו, לאחר שקיבל את פרס נובל לשלום על הישגים בהתפתחות הכלכלית והחברתית. פרופ 'יונוס גם הוא אחד מבין שבעה אנשים בלבד שזכה להכרה בפרס נובל לשלום, במדליית החירות הנכבדת ובמדליית הזהב של הקונגרס.

"זה לא על העברת ידע ישן לדור חדש. מדובר עכשיו בפתרון בעיות. ברגע שאתה הופך משהו לעסק חברתי, הוא הופך להיות מנוע שאינו זקוק לתדלוק ".

פרופסור מוחמד יונוס, הקנצלר של GCU.

בית הספר הבריטי לאופנה ב- GCU מגלם את מאמציה של האוניברסיטה לקדם את הארגון, החדשנות והלמידה המונחים על ידי מצפון חברתי עמוק. אנו מכירים בכך שלענף האופנה יש אחריות לנהל עסקים בצורה אתית, לקדם ולתרגל סחר הוגן.

בקמפוס ניו יורק שלנו במרכז אופנה הוגן. יוזמה זו משמשת כמאגר מידע והן כמרכז מידע, והמרכז מתמקד בבחינת המקרה העסקי לקיימות בתעשיית האופנה.

יתר על כן, בית הספר הבריטי לאופנה נענה לקריאה עולמית לשים את האחריות החברתית, האתיקה ואת הקיימות בראש סדר היום להכשרת מנהיגים עסקיים עתידיים על ידי הפיכתם לחתום על היוזמה הגלובלית מגובשת יונייטד מגובה: העקרונות לאחריות ניהול החינוך (PRME). השתתפותנו ב- PRME מציגה את משימתנו ארוכת הטווח על מנת לספק יתרונות כלכליים וחברתיים בבית ובעולם, והערכים של PRME מעידים על מכלול תיק ההשקעות של בית הספר הבריטי לאופנה. באמצעות מחויבות זו, נמשיך לשפר את המעורבות עם הגורם. אנו נדווח בקביעות על התקדמות העקרונות, ובכך תורם לניסיון הלמידה של מוסדות אקדמיים ברחבי העולם המשתתפים ביוזמת PRME.

כיצד אנו יוצרים במשותף את הידע שלנו?

ידע האופנה המקצועית שלנו נוצרת באמצעות איזון ייחודי וקריר של תרגול מובילים בתעשייה ועל ידי המחקר האקדמי העדכני ביותר.

עסקי האופנה הוא נהג כלכלי גדול בבריטניה ובארץ ובית הספר הבריטי לאופנה מחוייב להפוך למרכז מוביל להבנת התנהגות הצרכנים כלפי אופנה. על ידי אימוץ מתודולוגיות מחקר חדשניות וניסוייות, אנו כבר מקדמים הבנה של צריכת האופנה - בכל ערוצי ההפצה.

הידע שאנו מייצרים מניות שלושה מאפיינים משותפים:

  • היא קפדנית, עצמאית ומבוססת על מתודולוגיות מחקר קול
  • התוצאות תמיד יש רלוונטיות ולהוסיף ערך למגזר העסקי אופנה
  • זה משפר ומקדם את התחרותיות של אנשים וארגונים

התובנה שלנו היא תולדה של סקרנות אינטלקטואלית והבנה בוגרת של המציאות של עשיית עסקים בסביבת האופנה הגלובלית העכשווית של היום. בהכרה על זה, עסקים מובילים רבים אופנה עמלה לנו לבצע מגוון רחב של ייעוץ ייעוץ ופיתוח עסקי.

אחת הדרכים החשובות ביותר שאנו מקבלים ושומרת על הידע שלנו היא באמצעות מערכות היחסים שאנו מטפחים עם הפרופסורים הכבוד שלנו ושותפים בתעשייה.

מיקומים

  • London

    GCU London 40 Fashion Street, E1 6PX, London

    שאלות