מגיסטר לשיווק
Atlantic International University Masters Programs
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Honolulu, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מבוא
מטרת התוכנית לתואר שני בשיווק (MS, MBA, MPA) היא לספק לסטודנטים את מערכות הטכניקה והמיומנות הדרושים כדי להפוך למקצוען שיווקי שיוכל לפתור סוגיות מעשיות של תחום השיווק. תוכנית המאסטר בשיווק מוצעת באופן מקוון באמצעות למידה מרחוק. לאחר הערכת הן הרשומות האקדמיות והן ניסיון החיים, צוות AIU העובד בשיתוף עם יועצי הפקולטה והאקדמיה יסייע לסטודנטים בהקמת תוכנית בהתאמה אישית, שתוכננה על בסיס אישי. גמישות זו כדי לענות על צרכי התלמידים נמצאת לעתים רחוקות בתוכניות לימוד מרחוק אחרות. התוכנית המקוונת שלנו אינה מחייבת את כל התלמידים לקחת אותם מקצועות / קורסים, להשתמש באותם ספרים או בחומרי למידה. במקום זאת, תכנית הלימודים המקוונת לתואר שני בשיווק תוכננה בהתאמה אישית על ידי הסטודנט והיועץ האקדמי.
היא מתייחסת ספציפית לחוזקות ולחולשות ביחס להזדמנויות בשוק בתחום העבודה העיקרי והמכוון של התלמיד. ההבנה כי גורמים בתעשייה ובגורמים גיאוגרפיים צריכים להשפיע על התוכן של תוכנית הלימודים במקום על עיצוב סטנדרטי של כל אחד מתאים הוא סימן ההיכר של הגישה הייחודית של AIU לחינוך מבוגרים. פילוסופיה זו מתייחסת לסביבה דינמית ומשתנה כל הזמן של אנשי מקצוע עובדים על ידי סיוע לתלמידים מבוגרים להגיע למטרות המקצועיות והאישי שלהם במסגרת תוכנית תואר.
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
חשוב: להלן דוגמא לנושאים או לתחומים בהם תוכל לפתח ולעבוד במהלך הלימודים. בשום אופן אין מדובר ברשימה מלאה או נדרשת מכיוון שתוכניות AIU אינן פועלות לפי תכנית לימודים סטנדרטית. הוא נועד אך ורק כנקודת התייחסות ודוגמא. רוצה ללמוד עוד על עיצוב תכניות הלימודים ב- AIU? ( קורס ותכנית לימודים )
קורסי ליבה ונושאים בשיווק
- אתיקה שיווקית ומשפט
- מחקר שיווקי
- אסטרטגית שיווק
- פיתוח מוצרים חדשים ושיווקם
- שיווק בינלאומי
- שיטות סטטיסטיות
- שיטות איסוף נתונים
- מחקר איכותני
- ניהול שיווקי
- ניהול מותגים
- אסטרטגיות מדיה, ניתוח ותכנון
- אסטרטגיות יחסי ציבור
- תקשורת שיווקית משולבת
קורסי אוריינטציה
- תקשורת וחקירה (קורות חיים מקיף)
- תיאוריה ארגונית (תיק)
- למידה חווייתית (אוטוביוגרפיה)
- הערכה אקדמית (שאלון)
- יסוד הידע (תרשים שילוב)
- עקרונות יסוד I (פילוסופיה של החינוך)
- הערכה מקצועית (מטריקס הערכה עצמית)
- פיתוח לימודים לתואר שני (ערבות אקדמית)
פרויקט מחקר בשיווק
- עבודת גמר לתואר שני
- הצעת תזה MBM300
- MBM302 תזה בסיסית (7,500 מילים)
פרסום: כל בוגרי תואר שני בשיווק מעודדים לפרסם את מחקריהם באינטרנט או ברשות כתבי עת מקצועיים וכתבי עת בעולם.