Keystone logo

82 באינטרנט דוקטורט במנהל עסקים DBA תוכניות ב לימודי עסקים 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט במנהל עסקים DBA
  • לימודי עסקים
תחומי לימוד
  • לימודי עסקים (82)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    באינטרנט דוקטורט במנהל עסקים DBA תוכניות ב לימודי עסקים

    A DBA (דוקטור למינהל עסקים) הוא התואר השני למלומדים במנהל עסקים. בדרך כלל, אנשי מקצוע אשר הועסקו בעסקים במשך מספר שנים להירשם לתוכנית זו כדי להגדיל את בסיס הידע שלהם. סטודנטים בדרך כלל יערכו מחקר מקורי בניהול או בתחום קשור וכתוב עבודת הדוקטורט.

    מהו DBA בלימודי עסקים? תואר זה מסייע לתלמידים לפתח את הידע התיאורטי והמעשי שלהם על עקרונות המהווים ניהול עסקי טוב. בתי הספר עשויים לאפשר תת התמחויות בנושאים כגון אתיקה ומגוון במקום העבודה. קורסים אופייניים עשויים לכלול כספים למנהלים, בינה עסקית ומערכות מידע, יוזמות עסקיות בינלאומיות וסטטיסטיקות.

    סטודנטים בתוכנית DBA ללימודים עסקיים יכולים לקבל כישורי מנהיגות חזקים. הם עשויים להיות מיומנים בחשיבה ביקורתית ובפתרון בעיות גם כן. היכולת לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא פתרונות חדשניים יכולה להיות מועילה לכל נתיב קריירה או ניסיון חיים.

    עלות השתכרות DBA במחקרים עסקיים תהיה שונה מאוד מבית הספר לבית הספר. גורמים כגון מספר זיכויים הנדרשים, את המיקום של בית הספר, ואת שכר הלימוד ואת דמי ישפיע על כל עלות. תלמידים יכולים לפנות לבית הספר כדי לקבל הערכה של ההוצאות.

    DBA במנהל עסקים בדרך כלל מוביל לקריירה בניהול החברה. האפשרויות כוללות אנליסט ניהול, סגן נשיא של פעולות, מנהל פיתוח עסקי, ומנהל הייצור. ייתכן שיש מקומות עבודה באקדמיה כפרופסור, מנהל אוניברסיטה, פרובוסט או מנהל קבלה. סטודנטים יכולים גם לבחור להתחיל עסק משלהם ולהיות מנכ"ל החברה שלהם.

    סטודנטים יכולים למצוא אוניברסיטאות איכותיות בכל רחבי העולם המציעות DBA בלימודי עסקים. עבור עובד מקצועי, עשויים להיות קורסים בסוף השבוע, קורסי קיץ, קורסים מקוונים גם כן. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.