Keystone logo

6 באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב ניהול בתי מלון 2024

מסננים

מסננים

  • BSc
  • תואר ראשון
  • תואר ראשון
  • תואר ראשון במינהל עסקים BBA
  • תיירות ואירוח
  • ניהול בתי מלון
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (6)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב ניהול בתי מלון

    סטודנט אשר השלים את המקבילה של בית הספר התיכון אולי ירצה להמשיך את לימודיו באופן ממוקד יותר עם תואר ראשון. תוכניות אלה מוצעות באופן מקוון במגוון נושאים על ידי אוניברסיטאות מסורתיות באופן בלעדי מבוססי אינטרנט בתי ספר כאחד.

    מה הוא רווקים מקוון של ניהול מלון? אלה תוכניות תואר ראשון המוצעים באינטרנט נוטים להיות רוב המאפיינים של תוכניות רווקים מסורתיים, כגון דרישות החינוך הכללי במתמטיקה, מדעי הרוח והמדע, כמו גם את המעמדות המיוחדים יותר בכוונה ישירה לקראת הכנה לקריירה וניהול בתי מלון . דוגמאות כוללות חומרי ניקוי מדע, ניהול עלויות עבור בתי מלון או יחסים בינלאומיים. תוכניות אלה כרוכות לעתים קרובות תפקידים של תפקידים שבהם תלמידים פועלים מתוך תרחישים שונים האופייניים למצבי שירות לקוחות מאתגרים בבתי מלון.

    בשל העובדה כי רוב בתי הספר תואר ניהול הלימודים נועדו להכשיר את הבוגרים להצלחה במקצוע מסוים, התלמידים עשויים לצפות סימולציות מעשיות יחד עם לימוד הלימוד המסורתית. השכלה גבוהה נוטה להניב שכר גבוה יותר והזדמנויות גם כן.

    מחירי תוכניות אלה משתנים בהתאם למוסד המעניק את התואר, משך התכנית ומיקומו של בית הספר. זה הכי טוב לבדוק באינטרנט או עם בית הספר ישירות להקים הערכה של עלויות.

    תואר ראשון בניהול בתי מלון יכול לתת יתרון הבוגרים כאשר החלים על מקומות עבודה כגון חבר במשרד הקבלה במלון יוקרה. זוהי עמדת כניסה ברמת האחראי על ההופעות הראשונות של האורחים בעת הכניסה לממסד. אדם זה מטפל גם בהזמנות ועוסק בחיוב אורחים ובשירות.מנהל נסיעות תרבותית, מנהל מכירות אזורי בהכנסת אורחים ומנהל פעילויות במלונות הם כמה הזדמנויות תעסוקה ברמה גבוהה יותר אשר עשויים להיות פתוחים לבוגרים.

    בתי ספר רבים מציעים יתרונות ייחודיים, אז לשקול כמה. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.