3 באינטרנט דיפלומה לתואר מתקדם תוכניות ב משאבי אנוש ב הממלכה המאוחדת for 2024

באינטרנט דיפלומה לתואר מתקדם תוכניות ב משאבי אנוש ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס זה 100% מקוון וממוקד במשרה חלקית יעמיק במגוון רחב של נושאים הרלוונטיים כיום למקצוע בקנה מידה עולמי שיאפשר לך להניע את קריירת משאבי האנוש שלך בהצלחה. עובדים מודרניים יכולים להיות סלקטיביים יותר לגבי החברות שהם בוחרים לעבוד עבורם בשל הגישה שלהם להזדמנויות גלובליות ודפוסי עבודה מגוונים. חברות חייבות לספק הצעה מפתה כדי למשוך את הכישרונות הטובים ביותר ולשמור אותן. במסגרת ניהול מקורות אנושי מקוון זה של PG Dip Dip, תשפר את הידע שלך בתחומים מרכזיים רבים בתוך משאבי אנוש. תוכלו גם לקבל מודעות כיצד להתאים את הגישה שלך לעובדים בודדים ולפתח הערכה של ההשלכות והאתגרים הגדולים יותר של יצירה וניהול של אסטרטגיית משאבי אנוש. בסיום הקורס תוכל להמשיך את לימודיך ולהתקדם לתכנית המאסטר המלאה.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הסמכה זו מתחילה בבחינת המחקר והתיאוריה על עבודתם של אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש, עוזרת לפתח את הכישורים הדרושים כדי להיות איש משאבי אנוש יעיל. תחקור את ההקשרים שבתוכם מפותחות אסטרטגיות ומדיניות משאבי אנוש, את הבחירות שארגון עשוי לעשות לגבי אסטרטגיית משאבי האנוש שלו ואת ההשלכות של אימוץ האסטרטגיות השונות. ישנו גם אלמנט אנליטי מכיוון שתלמד כיצד לנהל אנשים בצורה יעילה ואחראית באמצעות אנליטיקה. מודולי החובה מניחים את היסודות לבחירה בין התבוננות במושגים של יחסי עבודה ומעורבות עובדים או כיצד אימון והדרכה תומכים בלמידה במקום העבודה.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תעודת 7 OTHM הרמה ב ניהול משאבי אנוש פותחה כדי לייצר בוגרים עם מיומנויות כדי להבין את ניהול משאבים אנושים, מיושר עם קבלת החלטה אסטרטגית טובה, כדי לשמור על היתרון התחרותי של הארגונים. כדי להשיג זאת, הלומדים לרכוש ידע באמצעות גישה משולבת של התיאוריה בניהול משאבי אנוש