4 באינטרנט דוקטורט PhD תוכניות ב כמורה 2024

באינטרנט דוקטורט PhD תוכניות ב כמורה 2024Filter
    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה יודע שאלוהים ברא אותך בצורה מאוד מיוחדת וייחודית מכיוון שיש לו מקום מאוד מיוחד וייחודי שהוא רוצה שתמלא בממלכתו? האם אתה מוכן לפרוץ מהשעבוד של השרת כפי שעושה מישהו אחר ולגלות את ההתרגשות מלראות את האדון עושה משהו חדש דרכך - משהו שהוא ייחודי בדיוק כמוך? אם כן, אז תואר דוקטור במשרד נבואי מאוניברסיטת Christian Leadership University הוא בדיוק מה שחיפשת.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם ידעת שלמילה "שר" יש שתי משמעויות מאוד מיוחדות, שתיהן עוזרות לנו להבין את קריאתנו? ראשית, "שר" הוא "אחד הפועל בסמכותו של אחר." האם אתה רוצה לפעול לפי סמכותו על ידי שמיעת הוראותיו הספציפיות לך? המשמעות האחרת של "שר" היא "משרת". כל אחד קיבל מתנות שונות והמשרד שלנו הוא להשתמש במתנות הללו כדי לשרת אחת את השנייה. האם אתה רוצה להשתמש בכל המתנות שלך כמו שאלוהים רוצה? אם כן, דוקטורט במשרד מאוניברסיטת Christian Leadership University הוא בדיוק מה שחיפשת.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האדון הבטיח כי מי שישמע וציית לקולו יוביל ולא ילך אחריו, יהיה מעל ולא מתחת! האם אתה רוצה ללמוד לשמוע את קולו בצורה ברורה יותר? האם אתה רוצה לראות מה אבא עושה ולשמוע מה הוא אומר בכל סיטואציה, כדי שתוכל לשתף איתו פעולה לראות את הממלכה שהוקמה על פני האדמה כמו שהיא בשמיים? אם כן, דוקטור למנהיגות Christian Leadership University הוא בדיוק מה שחיפשת.

    • Online USA

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטור למשרד במנהיגות יחסית הוא תואר מקצועי מוכוון לתרגול עבור כמרים ומנהיגי משרדים המטפחים "דרך הוויה" לגיבוש רוחני. התוכנית שמה דגש על פיתוח משרד יחסי.