3 באינטרנט תואר שני תוכניות ב קפריסין for 2024

באינטרנט תואר שני תוכניות ב קפריסין for 2024Filter
    • Cyprus Online, קפריסין

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לתארים מתקדמים ב"מנהיגות ומדיניות חינוכית" שמה לה למטרה א) ליצור את היסודות לארגון וניהול יעילים יותר של בתי ספר וארגונים חינוכיים אחרים, וב) לספק לתלמידים הבנה תיאורטית ויישומית של הקשר בין משתני הקשר. של מערכת החינוך ויחסיהם עם התפקידים, האחריות והפעולות של מנהיגים חינוכיים. הוא מעוגן עמוק בתיאוריה ובמחקר בנושאי מנהיגות חינוכית, ניהול, מינהל ומדיניות, וכן בגורמים הקשריים (כגון תרבות, מבנים חברתיים, תנאים כלכליים וכו') המשפיעים על מוסדות חינוך ועל עקרונות מנהיגות, הוראה ולמידה.

    • Cyprus Online, קפריסין

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ניהול סיכונים ארגוניים מוכר יותר ויותר כמפתח להשגת הביצועים הארגוניים בר קיימא, ולא משנה אם הארגון פעיל במגזר הציבורי או במגזר הפרטי ובתחום התעשייתי. תוכנית מאסטר זו בניהול סיכונים ארגוניים נועדה לספק חינוך רשמי ניהול סיכונים עכשווי והרחבותיו הטבעיות לניהול משברים וחירום לבוגרים. תוכנית מאסטר זו בניהול סיכונים ארגוניים מתוכננת סביב ארבע יחידות נושאיות ארוכות שנים אשר לוכדות את הידע ואת הכישורים החיוניים החיוניים למנהל סיכונים ראשי מוכשר ועכשווי בכל סוג של ארגון או מיזם. התוכנית מורכבת מ -120 ECTS (מערכת העברת אשראי אירופית). התוכנית מוצעת במשותף על ידי Open University Of Cyprus והאוניברסיטה הפתוחה ההלנית.

    • Cyprus Online, קפריסין

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    כדי ללמד את הפרדיגמה החדשה של מחשוב קוגניטיבי, M.Sc. התוכנית במערכות קוגניטיביות מפגישה שני תחומים מדעיים עיקריים: פסיכולוגיה קוגניטיבית, ואינטליגנציה מלאכותית במדעי המחשב. מתוך כוונה, מצד אחד, שהסטודנטים הפוטנציאליים יבינו את הבסיס לקוגניציה האנושית, התוכנית מושפעת מאוד מפסיכולוגיה קוגניטיבית וכוללת מודולי למידה החוקרים את היסודות של תפיסה, למידה, ייצוג מנטלי והיגיון בבני אדם. בשאיפה, לעומת זאת, לסטודנטים לעתיד להיות מסוגלים לעצב מערכות קוגניטיביות, התכנית שמה את דגש על חקר שיטות וכלים חישוביים להבנה ועיצוב מערכות קוגניטיביות, וכוללת מודולי למידה של בינה מלאכותית קונקציוניסטית וסמלית, מ-Machine Learning, ולימוד מודולים על ההתפתחויות האחרונות בתחום המחשוב הקוגניטיבי.