99 באינטרנט תואר שני תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024

באינטרנט תואר שני תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Liverpool, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ה- MPH זוכה לכבוד בינלאומי בזכות המיקוד הרב תחומי והמחויבות שלו לעקרונות "בריאות לכל" של ארגון הבריאות העולמי (WHO). זו תוכנית חיונית אם אתה עובד בכל תחום של בריאות הציבור: ארגונים ממשלתיים, ניהול שירותי בריאות, מדיניות ותכנון, דיור, תחבורה או עבור קבוצות קהילתיות וארגונים לא ממשלתיים. בריאות הציבור מטרתה להתמודד עם הקובעים הרחבים יותר של הבריאות. כמקצוע רב תחומי, הסטודנטים שלנו מגיעים ממגוון רחב של רקעים, כולל רפואה, סיעוד, רוקחות, ריפוי בעיסוק, שירותי בריאות, ניהול שירותי בריאות, בריאות סביבה ובוגרים עם רקע במקצועות מדעי הטבע, מדעי החברה או מדעי הרוח. עם הפורמט המודולרי שלה, ניתן ללמוד את התוכנית לתעודת תואר שני, תעודת בוגר או תואר שני באוניברסיטה. הסטודנטים המקוונים שלנו לומדים במשרה חלקית במשך למעלה משנתיים עד שש שנים ומשלבים את התוכנית עם עבודתם ו- CPD.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שיווק אסטרטגי חיוני בכל המגזרים כדי שעסקים יוכלו להעביר את המסר שלהם בשוק תחרותי. תוכנית המאסטר הכפול ממוקדת הקריירה של LSBF מציידת אותך בכישורים ומומחיות מודרניים כדי להצליח בעולם השיווק המתפתח ללא הרף. ארבעת ההתמחויות שלנו - שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית, שיווק גלובלי, ניהול מותגי יוקרה וניהול מכירות - מכסות מגוון תחומי שיווק מורכבים, ומאפשרות לך להחליט על תחום ההתמחות שלך.

    • Kildare, אירלנד
    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הן ל- UEL והן ל- ICEP Europe יש רקורד ארוך באספקת תוכניות איכות בתחום הצרכים החינוכיים המיוחדים בבריטניה, אירלנד ובינלאומית. קורס זה מספק ידע מומחה לתמיכה במחנכים ובעובדים עם המגוון ההולך וגדל של ילדים עם צרכים למידה נוספים במסגרות חינוך ברמה בינלאומית.

    • QM88+QV, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השג את הכישורים הדרושים כדי לעשות שינוי אמיתי בבריאות הגלובלית עם מאסטר מתקדם זה לבריאות הציבור. תחקור נושאים מרכזיים בתחום חיוני זה, עם תובנות שתוכל ליישם בתפקידך הנוכחי מהיום הראשון של הקורס ובמשרה חלקית.

    • The City, הממלכה המאוחדת

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    פורטוגזית, אנגלית, ספרדית

    שיווק ממלא תפקיד חיוני בכל עסק. כתוצאה מכך, כל עוד הרעיון של הכלכלה והעסקים קיים, הביקוש למשווקים לעולם לא ייגמר. MSC ב שיווק ירחיב ולפתח ידע חדש, מיומנויות חדשות ומתודולוגיות יעיל צריך להיות מומחה שיווק מוסמך, אשר יסייעו לך להשיג מטרות קריירה גבוהה יותר.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עולם השירות הציבורי השתנה ואיתו הדרישה למערך חדש לגמרי של מיומנויות ודרך חשיבה. על ידי היכרות עם שיטות העבודה, האסטרטגיות והפרספקטיבות הגלובליות העדכניות והחלוציות של השירות הציבורי, 100% המאסטרים המקוונים שלנו במינהל ציבורי (MPA) יכינו אותך לאתגרים של היום במגזר הציבורי, ויציידו אותך בכלים לחולל שינוי חיובי, בכל מקום שבו אתה נמצאים בעולם.

    • Falmouth, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס זה נועד לצייד אותך עם כישורי כתיבה, ידע בתעשייה, כישורים מקצועיים וניסיון של עבודה משותפת כי ההולך שינוי דרישות תעשייה. היא נועדה ליצור בוגרים כי להתבלט מתוך הקהל, ומי מבין איך לתפקד בתוך סביבה מקצועית בתעשיות מסך שונות.

    • Dundee, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    72 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Horsham, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אנשי מקצוע לפיתוח ארגוני מעמידים אנשים בלב ארגונים. יחד הם יוצרים סביבת עבודה חיובית ומכילה, מעודדים שיתוף פעולה, מסירים אי שוויון, מגדילים את הביצועים. OD מאפשר לאנשים לשגשג. המאסטר של רופי פארק בפיתוח ארגוני הוא תואר שני מוכר בינלאומי בתחום הפיתוח הארגוני.

    • Kirkwall, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    אם תרצו את ההזדמנות הייחודית ללמוד את המורשת הסקוטית ולחקור את חוויות החיים של הקהילות של סקוטלנד אז למדו איתנו - האוניברסיטה היחידה בלב ההיילנדס של סקוטלנד. הקורס הזה מקוון לחלוטין, בינתחומי זה נלמד לתואר שני מועבר על ידי מובילות בעולם מומחים בתחומם ותתמך לאורך כל הדרך על ידי צוות מורים נלהב זה.

    • Online

    משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MPH שלנו מספקת לסטודנטים הבנה כיצד ניתן להשתמש בדיסציפלינות מדעיות שונות כדי לחקור ולאחר מכן לפתח את הפרקטיקה המקצועית הטובה ביותר באפידמיולוגיה, בריאות הציבור ומדעי החברה של הבריאות.

    • Saint Andrews, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תולדות האמנות הדיגיטלית היא תוכנית חדשנית הבוחנת כיצד ניתן ליישם כלים ושיטות דיגיטליות במחקר היסטורי של האמנות. התלמידים יבחנו באופן ביקורתי את האפשרויות והמגבלות של מתודולוגיות דיגיטליות ובמקביל לפתח מיומנויות מעשיות בהדמיית נתונים, מיפוי מרחבי, מודלים תלת מימדיים וניתוח רשתות.

    • Twickenham, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה יאפשר לך לחקור את העושר של הרוחניות הנוצרית דרך עדשות היסטוריות, אנתרופולוגיות ותיאולוגיות. זה משלב תיאוריה עם פרקטיקה ויהיה מושך במיוחד אם אתה בשירות, שוקל שירות או רוצה לגלות עוד על תחום מרגש זה.

    • Bath, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית