4 באינטרנט תואר שני תוכניות ב מלזיה for 2024

באינטרנט תואר שני תוכניות ב מלזיה for 2024Filter
    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    צאו למסע של מצוינות אקדמית במינהל עסקים עם תוכנית Manipal GlobalNxt University, לתואר ראשון בניהול עסקי (הצטיינות) (BBM). מעבר להיותה רק הסמכה, תוכנית ה-BBM שלנו (הצטיינות) היא שער לפתיחת הפוטנציאל שלך כמנהיג עסקי עתידי. התרומם מעבר לגבולות של תוכנית לימודים פשוטה של ​​BBA ואמץ את העידן החדש!

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ידע הוא כוח, המסייע למנהיגים לחדש ולפתוח שבילים חדשים בפיתוח ארגוני וחברתי-כלכלי. INCEIF יכול לעזור לך לרתום את הכוח הזה באחריות עם התוכנית לתואר שני במנהל עסקים באיסלאמי פיננסים. עוצב עבור אנשי מקצוע עובדים על ידי חוקרים בעלי שם מהפיננסים הקונבנציונליים והשרעים כאחד. תוכנית כוללת ורב-תחומית זו לוקחת אותך מעבר למימון האסלאמי, מקנה ידע והקניית ערכים, בזמן שאתה מתכונן לקחת את השלטון ולהפוך לזרז אדיר של שינוי חיובי.

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר בחינוך (M.Ed.) הוא תוכנית מבוססת מחקר שנתיים המועברת באופן מקוון לחלוטין. התוכנית מיועדת לאנשים שרוצים להכין את עצמם לקריירה כמחנך או להאיץ את סיכויי הקריירה הנוכחיים שלהם לשלב הבא. עם הקצב ההולך וגדל של הטכנולוגיה וצרכי הלמידה המשתנים ללא הרף, חדשנות מתמשכת הפכה להכרח לקיום הכלכלה העולמית. התכנית נועדה לטפח כישרונות למגזר החינוך כפי שדורשת הכלכלה מבוססת הידע של ימינו.

    • Online Malaysia

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שלטו בעולם של נתונים ופתחו את הפוטנציאל העתידי שלכם. Sunway University היא אוניברסיטה מדורגת חמישה כוכבים של QS ומוכרת כאוניברסיטת טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת. התוכנית מנוהלת על ידי אקדמאים ומומחים בתעשייה נלהבים ומוערכים עם ניסיון רחב ביישומי מדעי נתונים בעולם האמיתי. התוכנית המקוונת 100% נועדה להציע לך תמיכה מותאמת מקצה לקצה, כולל סביבת למידה מתקדמת, יועץ הצלחת הסטודנטים האישי שלך, מנחי נושאים ייעודיים ושיתוף פעולה עמית לעמית; תמיד זמין בכל פעם שאתה צריך את זה.