4 באינטרנט תואר שני תוכניות ב הולנד for 2024

באינטרנט תואר שני תוכניות ב הולנד for 2024Filter
    • Breda, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ה-Executive Master Media Innovation תוכנן לספק ידע מעמיק בתהליכי מדיה דיגיטלית ולגשר על הפער בין תיאוריה לפרקטיקה בלימודי מדיה. עם התמקדות בחשיבה מבוססת בעיות בליבה, תכנית תואר שני זו בוחנת גם כיצד ניתן לשלב מחדש אלמנטים מזוהים כדי ליצור קשרים חדשים וחידושים חדשים.

    • Netherlands Online, הולנד

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מאסטר מכונות סיבוב היא תוכנית מאושרת על ידי אוניברסיטת סן חורחה (ספרד) שנמשכת שנה אקדמית מלאה מספטמבר עד יולי. זה מורכב 19 מודולים (38 שבועות) ואחריו 5 חודשים סופי (מחקר או עיצוב) הפרויקט. התוכנית כוללת גם את היסודות וגם את הנושאים המתקדמים ביותר על משאבות, מדחסים, מנועים, טורבינות גז / קיטור, מכשור ובקרה, עיצוב הילוך, רטט, עיצוב נושאות, דינמיקה רוטורית, אטמים, אוויר דחוס, עייפות, כספים, אמינות ותחזוקה . אם אתה מעוניין לראות את כל התמונה של משמעת מכונות מסתובבת, זו התוכנית הנכונה ללמוד. זה יכול להיות גם שימושי אם אתה כבר מהנדס מסתובב אבל רוצה להוכיח את הידע שלך ואת הכישורים עם תואר. כל המדריכים הם אנשי מקצוע בעלי נסיון רב בתחום.

    • Netherlands Online, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הנדסת צנרת ועיצוב הוא תואר מוסמך על ידי אוניברסיטת סן חורחה (ספרד) שנמשכת שנה אקדמית מלאה מאוקטובר עד יולי. זה מורכב 12 מודולים (24 ​​שבועות) ואחריו פרויקט גמר 12 שבועות. התוכנית כוללת את הנושאים החשובים ביותר הקשורים הנדסת צנרת כגון צנרת רכיבים, חומרים, ציוד, מכשור, שרטוט, ניתוח גמישות ניתוב צינור.

    • Gouda, הולנד

    זמן מלא

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    בשנת 2018 אנו מציעים קורס מאסטר בינלאומי בחינוך הנוצרי, אשר יתמקד באופן מלא ברקעים ובפרקטיקות של חינוך בהשראת ידיעת הדת הנוצרית.