45 באינטרנט תואר שני תוכניות ב איטליה for 2024

באינטרנט תואר שני תוכניות ב איטליה for 2024Filter
    • Online

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרתו של לימוד מרחוק זה למשפט ומדיניות אירופית, המנוהלת על ידי הפקולטה למשפטים, היא להכשיר פרופיל מקצועי בין תחומי של מומחה למשפט אירופי ומדיניות המספק לו כישורים תפעוליים ומקצועיים המאפשרים לו להשתתף בשלבים השונים של ה ניסוח ויישום המדיניות האירופית.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס תואר שני זה נועד להכשיר אנשי מקצוע בהווה ובעתיד המעוניינים לתרום למגזרי התקשורת והמדיה. התכנית עוסקת במגוון רחב של נושאים קונבנציונליים וחדשים, לרבות ההתפתחויות בתקשורת דיגיטלית, מדיה חברתית, כמו גם ההתמקדות הגוברת בוויזואליה ככלי תקשורת חשובים.

    • Rome, איטליה
    • Italy Online, איטליה

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Rome Business Schoolמאסטר אונליין בניהול משאבי אנוש נועד לצייד אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש להגיב לצרכים ולאתגרים של השוק מנקודת המבט של ניהול אנשים. אנשי מקצוע המאמצים את השינוי כדרך היעילה ביותר לייצר יתרונות תחרותיים, שיכולים לנצל טכנולוגיות חדשות, בעלי אחיזה איתנה בדורות החדשים של אנשי מקצוע המצטרפים לשוק התעסוקה ומבינים היטב את חשיבות האיזון בין עבודה לחיים וההתנהגות האתית ומעל לכל, מחויבים לפתח, למשוך ולשמר כישרונות כדרך הטובה ביותר להבטיח הצלחה באקוסיסטם העסקי החדש. בנוסף, בהיותך המאסטר הזה גם בגרסה מקוונת, אתה יכול לקבל למידה איכותית בכל מקום! יש לנו יותר מ-10 שנים בחינוך למידה מקוונת ואנחנו חברים ב-Grupo Planeta de Agostini, המובילה במתן תוכניות במצב מקוון, הקורסים "מרחוק" שלנו מציעים את כל התכנים של למידה בכיתה, על מנת להשתמש בתוכנית מלאה ניסיון מקצועי.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרתו של מתמחה מומחה זה היא ללמד את המהנדסים והאדריכלים את הכלים והטכניקות החשובים ביותר לניהול פרויקטים וחוזים. כיום יותר ויותר חשוב לדעת כיצד צריך לנהל פרויקט מתחילתו ועד סופו, לייעל את העלויות והזמן. במהלך תואר שני המתמחה זה, התלמידים יכירו את התיאוריה של ניהול פרויקטים, הערכת שווי של השקעות ועקרונות הנהלת חשבונות ארגוניים. הסטודנטים יקבלו את כל המידע הדרוש כדי להגיע לבחינה ולקבל את תעודות ה- PMI (מכון לניהול פרויקטים) ו- IPMA (איגוד ניהול הפרויקטים הבינלאומי). הם יקבלו גם את כל המידע הדרוש כדי להיבחן ולקבל את תעודת ה- HSE NEBOSH בניהול בטיחות תהליכים. הסטודנטים יקבלו את כל המידע הדרוש בכדי להפוך למנהיג פרויקט חגורה ירוקה רזה, וכן את כל המידע הדרוש בכדי להפוך למנהלי פרויקטים מוסמכים באיטליה באמצעות חברת Accredia. מלבד כל אותם כלי ראש ממשלה, המאסטר המתמחה הזה יספק גם מושגים ספציפיים יותר של ניהול חוזים, תביעות, ועיכובים בניהול בעבודות אזרחיות ותשתיות. הצורך בטכנאים (מהנדסים ו / או אדריכלים) המתמחים בניהול חוזים ותביעות ויכולים לבצע ניתוח עיכוב בהתאם לתקנים בינלאומיים המיושמים נפוץ יותר ויותר בקרב הקבלנים הכלליים הגדולים באיטליה ומחוצה לה. העולם הגלובלי שלנו דורש שאנשי מקצוע העוסקים בניהול חוזים וניהול סכסוכים יידעו להתמודד עם סוגיות טכניות מורכבות ויחד עם זאת לדעת את ההיבטים המשפטיים הכרוכים בכך. זה חשוב לאנשי מקצוע עם רקע טכני גרידא להכיר את "כללי המשחק" בזירה הבינלאומית. לפיכך עליהם להכיר את עקרונות היסוד של המשפט האזרחי והמקובל, כמו גם את בוררות בינלאומית, יחד עם החוזים הבינלאומיים הנפוצים ביותר (FIDIC, JCT, NEC, AAA) ואת הפרטים הטכניים והמשפטיים המורכבים בניתוח ובניהול. עיכובים וגרסאות בנייה.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    • Pavia, איטליה

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני בבינה מלאכותית ניתנת להסבר בניהול שירותי בריאות סטודנטים פוטנציאליים יקרים: אנו מציעים תוכנית הכשרה מקוונת בין-תחומית במדעי הנתונים, בינה מלאכותית ובריאות. תלמדו על התפקיד והיישומים של בינה מלאכותית בביו-רפואה. תוכל לזהות את ההזדמנויות והאתגרים של יישום טכנולוגיות חדשות מונעות נתונים מרגשות בסביבה רפואית. אנו נלמד אותך כיצד לנתח מערכי נתונים גדולים, הטרוגניים ומורכבים המייצגים את מגזר הבריאות, לפרש את התוצאות ולתקשר אותן לבעלי העניין.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Bari, איטליה

    משרה חלקית

    10 חודשים

    למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Ancona, איטליה

    זמן מלא

    169 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    w.academy הוא בית הספר לעסקים שנולד בחברה הנזילה, שבה הכל זורם ואי אפשר לעצור. התפקיד שלנו הוא לתעל את הפוטנציאל, להגביר אותו ולהקשר אותו למה שהשוק מבקש היום. אנו משוכנעים שצריך הכשרה כדי לעבוד ושיש צורך בהכשרה כדי לעבוד. זו הסיבה שחשבנו על הצעת הכשרה מגוונת של מאסטרים המתאימה לצרכים שונים ולכישורים שונים. הטמענו Liquid Learning, עם שילוב של תוכן חי ותוכן לפי דרישה, כך שגם למי שעובד תהיה אפשרות להתאמן, אנו יוצרים מסלולים מיוחדים להכשרת כישרונות, ואנו עושים זאת באמצעות המנטורים, אנשי המקצוע ומנהלי המגזר שלנו. לדעת מה זה אומר לעבור בחברה. כי בשבילנו, מי שיכול לעשות, ללמד. סדר היום לפיתוח בר קיימא לשנת 2030 האיץ ללא ספק חדשנות עסקית לעבר מודלים של ניהול יעילים וברי קיימא יותר. שינויי אקלים פתאומיים דורשים התפתחות מהירה של טכנולוגיות לפיתוח אנרגיות מתחדשות. לכן, יש צורך להשקיע בתפקידים מקצועיים חדשים בעלי כישורים טכניים וניהוליים המתאימים לניהול העסק במטרה לייעול משאבים ואיזון בר קיימא. המאסטר מתכוון להכשיר אנשי מקצוע כמו מנהל ירוק, מנהל אנרגיה או מנהל פרויקטים למעבר האקולוגי, המסוגלים לתמוך בחברות בנתיב המעבר הדרוש לקראת כלכלה מעגלית יותר ויותר המבוססת על קיימות.

    • Milan, איטליה

    משרה חלקית

    5 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    המאסטר, הנתיב האיטלקי היחיד שמאשר רשמית בעלות כישורים יוצאים, מכוון לדמות החדשה של ה- DPO (קצין הגנת הנתונים), ראשי מבני ה- ICT והארגונים, כל אלה שברמות שונות עוסקים בניתוח וניתוח. ניהול סיכונים, פרטיות ואבטחת IT ארגונית ואנשי המעורבים בתהליכים ובנהלים בהקשר של מערכות מידע בנקאיות

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    8 חודשים

    למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    קבוצת UNINFORM , הודות למעל 25 שנות ניסיון בתחום ההשכלה הגבוהה שלאחר התואר, ועם למעלה מ-5,000 סטודנטים מרוצים ו-750 חברות שותפות, שמחה להציג את המאסטר בשיווק דיגיטלי, תקשורת וניהול מדיה חברתית. כתשובה לשינוי הרדיקלי במיומנויות, יותר ויותר דיגיטליות, הנדרש על ידי שוק העבודה של היום, הרואה בידע של מדיה חדשה ובגבולות החדשים של השיווק המקוון נכסים אסטרטגיים שעליהם ניתן לבסס את הצלחת החברה.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    קורס המחזור השני בניהול עסקים וטכנולוגיות דיגיטליות מיועד להכשרת מומחים בניהול ובקרה של חברות, מומחים בתחומי המסחר של החברות הפועלות בתחום המידע ותקשורת (ICT) ויועצים בתחום. תחום כלכלת עסקים וטכנולוגיות חדשות.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    Life Learning מציג את "המאסטר הבכיר בניהול פרויקטים: ארגון זריז ורזה" החדש שמטרתו להכשיר אנשי מקצוע המסוגלים לפעול בהקשרים ציבוריים או פרטיים עם משימות ניהול ותיאום יוזמות פרויקטים.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    התכנית לתואר שני בניהול בתעשיית הנפט, הגז הטבעי והפטרוכימיה כוללת תכנית לימודים שפותחה להפקת המיומנויות ושליטה בתהליכי הניהול בתעשיית הנפט, הגז הטבעי והפטרוכימיה, הנחוצים לביצוע הנחיה וביצועים ניהוליים מוצלחים. של בוגרים בתחום הדינמי והתחרותי של פחמימנים על כל שלביו.