4 באינטרנט תואר שני תוכניות ב אופנה ב ספרד for 2024

באינטרנט תואר שני תוכניות ב אופנה ב ספרד for 2024Filter
    • Online Spain

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שיווק דיגיטלי הוא מרכזי באסטרטגיה גלובלית של חברה שצריכה לשנות את הדרך לפנות לשווקים ולקוחות. הסביבה הדיגיטלית מציעה ערוצים חדשים וחזקים לתקשורת עם לקוחות פוטנציאליים וחברות דורשות תוכנית שיווק דיגיטלית מובנית כדי להבין ולחזות את התנהגויות הצרכנים. המאסטר בשיווק באינטרנט, מיתוג וסחורה הוא תכנית מקוונת מקיפה המספקת סקירה רחבה על נוף השיווק הדיגיטלי ועל השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות לניתוח נתונים מורכבים, לימוד השוק וכינון קשרים יעילים עם לקוחות באמצעות מיתוג מקוון מדיניות שיווק. לאחר חלק תיאורטי התלמידים ישתתפו בפעילויות ומשימות מעשיות שונות המאפשרות להם להבין כיצד להשתמש בתוכן דיגיטלי ובאסטרטגיות שיווק על פי יעדי החברה.

    • Online Spain
    • Online Switzerland
    • + 1 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית המאסטר באופנה ועסקי יוקרה של האיחוד האירופי תוכננה לספק למשתתפים הבנה מעמיקה של תעשיית היוקרה והאופנה, ללמד אותם כיצד לנהל מותג ייחודי ומיוחד. התמקדות במיומנויות ניהול, ועמדות צרכניות יוקרתיות ושמה דגש על עיצוב ויצירתיות, תוכנית זו מכינה את התלמידים להקרין מותג עם אסטרטגיות פרסום, תקשורת ופיננסיות חזקות.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר במיתוג ושיווק אופנה ויוקרתיות מספק את הכישורים הדיגיטליים ואת המומחיות הניהולית כדי להצליח בתעשייה הדינמית הזו. התוכנית בוחנת את ההיבטים המרכזיים של ניהול אופנה ויוקרה בינלאומיים, שיווק ומיתוג על ידי בחינת ההשפעה של אסטרטגיות שיווק ותקשורת דיגיטלית וערוצי הקמעונאות והמדיה החדשים.

    • Online Spain

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תעשיית האופנה והיוקרה היא מגזר בהתרחבות מתמדת. לפי הערכות, הענף יגדל בין 7% ל -9% בשנה. יש לציין כי ספרד, יחד עם בריטניה, נתפסת כאחד היעדים הטובים ביותר לקניות יוקרתיות. חברות רבות בתחום משנות את אסטרטגיית התקשורת שלה כדי לקדם ולמכור את המוצרים שלהן באופן מקוון ומקוון. פירוש הדבר שכדי להצטיין בענף זה, עליך לשלוט במיומנויות אלה. הדו"ח "מצב האופנה 2019" מדגיש את הצורך לחדש את המודלים העסקיים המיושנים של תחום האופנה והיוקרה ולשפר באופן אסטרטגי את אופן הפעולה של מודלים של קידום, תקשורת, קנייה, קמעונאות ומכירות. תוכנית זו תציע ידע ומיומנויות מתקדמים בתחום הניהול, השיווק, קשרי לקוחות ותקשורת. הצטרף למאסטר שלנו כדי להעשיר את הבנתך את תעשיית האופנה והיוקרה תוך כדי תמיכה בסביבה מגוונת ומאתגרת. התבלט מעמיתייך על ידי לימוד המיומנויות המבוקשות ביותר והפוך את עצמך לשכיר יותר למעסיקים.