MSc שיווק באינטרנט
The University of Law Business School Online
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 11,300
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jun 2024
מבוא
MSc Marketing Online אידיאלי עבור אלה שרוצים להמשיך, להתקדם או לעבור לקריירה בשיווק. קורס זה מיועד עם דגש על ערוצי השיווק, המושגים והפיתוחים החדישים ביותר. עם סיום מוצלח של קורס זה, סטודנטים הלומדים בקמפוסים בבריטניה או באינטרנט יזכו גם לתעודת CMI Level 7 בניהול אסטרטגי ומנהיגות (7C1V2) בנוסף לתואר השני שלהם.
ניתן ללמוד את הקורס אונליין או בקמפוס. עם מודולים שפותחו במיוחד כדי לענות על הצרכים של אתגרי השיווק של ימינו, עם סיום הלימודים, תהיו במצב טוב לעבור לתפקיד שיווקי בינלאומי ברמה בכירה. הקורס זמין ללימוד הן אונליין והן פנים אל פנים, ומשרה מלאה (שנה) או חלקית (שנתיים).
94% מהסטודנטים לתארים מתקדמים בתעסוקה היו במקצועות מיומנים גבוהים 15 חודשים לאחר סיום הלימודים (נתוני תוצאות בוגרים 2018/19). מכיל נתוני HESA © HESA 2021
הקורסים ממוקדי הקריירה של ULaw Business School תוכננו לעזור לסטודנטים להשיג את הכישורים המסחריים ואת ההבנה שמעסיקים מחפשים. אנו כל כך בטוחים שתצליח באחד מקורסי התואר השני שלנו שאנו מציעים לך את הבטחת התעסוקה שלנו. אם לא תקבל עבודה ב-9 החודשים הראשונים לאחר סיום הלימודים, נחזיר לך את דמי הקורס שלך - 50% כקאשבק ו-50% כזיכוי לקראת קורס אחר.*
*בכפוף לתנאים.
דרישות הקורס
- 2:2 ומעלה מתואר ראשון בבריטניה, או כישורים מקבילים.
- דרישות בינלאומיות - רמת אנגלית שווה ערך ל-IELTS 6.5 ומעלה עם מינימום של 5.5 בכל רכיב.
פרטי הקורס
שיווק MSc שלנו שואף לצייד את הסטודנטים שלנו בידע ובכישורים הנדרשים כדי לפתח אסטרטגיות שיווק מתקדמות בהקשר לאומי וגלובלי בתקופות של יציבות וחוסר ודאות כאחד.
קורס זה מועבר על ידי אקדמאים עם מומחיות נרחבת בעולם האמיתי בגדלים של קבוצות קטנות כדי להבטיח אינטראקציה גדולה יותר וחווית למידה מותאמת אישית. אתה תיישם את המושגים התיאורטיים של שיווק למקרי מקרים מהחיים האמיתיים, בסביבה מבוססת פרקטיקה ויהיו לך גם הזדמנויות לעבוד עם גופים מקצועיים, מעסיקים ולבצע פעילויות יזמיות.
תכסה את החידושים האחרונים בטכנולוגיות דיגיטליות ושיווק וכיצד להניע את מעורבות הלקוחות באמצעות אסטרטגיות שיווק יעילות מונעות נתונים. ניהול המותג ייבדק יחד עם ערוצי המדיה החברתית העדכניים ביותר וכיצד ניתן לרתום אותם ביעילות.
תסיים את לימודיך עם המומחיות המבוקשת על ידי המעסיקים העסקיים של היום כדי לקחת את הקריירה שלך לרמה בכירה בתחום ניהול השיווק כולל תקשורת דיגיטלית והתנהגות לקוחות.
מידע על הקורס
הערכה
אתה תוערך באופן רשמי באמצעות שילוב של מטלות אישיות, עבודה קבוצתית ועבודת עבודת דוקטורט/פרויקט.
מִבְנֶה
לקורס זה מבנה חדשני גמיש, עם הערכות ספציפיות התורמות ללמידה יעילה.
מודולי קורס
קורס זה זמין במשרה מלאה (שנה) ובמשרה חלקית (שנתיים). ללימוד במשרה מלאה סטודנטים ישלימו 60 נ"ז בכל סמסטר ובמשרה חלקית 30 נ"ז בכל סמסטר.
- אסטרטגיה עסקית גלובלית (15 נ"ז)
- ניהול חדשנות בעידן דיגיטלי (15 נ"ז)
- הצלחה באמצעות אתיקה עסקית (15 נ"ז)
- ניהול מותג ומדיה חברתית (15 נ"ז)
- שיווק וטכנולוגיות דיגיטליות (15 נ"ז)
- התנהגות צרכנים (15 נקודות זכות)
- שיווק בינלאומי (15 נקודות זכות)
- ניתוח שיווק דיגיטלי (15 נקודות זכות)
- אסטרטגיות לכלכלה הדיגיטלית (15 נ"ז)
- פרויקט עסקי (45 נ"ז)
- פיתוח מקצועי (לא נושא אשראי)
איך ליישם
אתה יכול להגיש בקשה לקורס זה ישירות עם האוניברסיטה.