MSc בעיצוב אינטראקציה
Cyprus University of Technology
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Limassol, קפריסין
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
2 - 4 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 7,500 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
התואר השני בעיצוב אינטראקציה הוא תכנית לתואר שני המצייד את בוגריה במיומנויות סחירות בעיצוב, טכנולוגיה ותיאוריה הקשורים לתחום עיצוב אינטראקציה, חווית משתמש ואינטראקציה בין אדם למחשב.
מקפריסין ואסטוניה
התואר השני בעיצוב אינטראקציה מוצע על ידי שתי אוניברסיטאות המפגישות ניסיון וידע מרשימים בעיצוב אינטראקציה, עיצוב אינטראקציות בין אדם למחשב ולמידה מקוונת.
נועד לרוץ באינטרנט
הקורס מוצע באופן מקוון מלא באנגלית. הקורס מספק גישה לחבילת הלמידה המקוונת של גוגל לסטודנטים בינלאומיים.
זמין במשרה מלאה וחלקית
הקורס גמיש לצרכים המשתנים שלך ולשאר התחייבויות החיים. לכן הוא מוצע במשרה מלאה וחלקית וניתן לעבור בין השניים או לדחות לאורך כל הקורס.
דגש על הוראה מבוססת פרקטיקה
כל המודולים של הקורס ניתנים עם דגש על למידה מבוססת פרקטיקה באמצעות מחקר, עיצוב ויישום של פרויקטים אישיים ושיתופיים שונים.
הקורס
יש ביקוש מתמשך למומחים נלהבים ויצירתיים, במיוחד בתחומי עיצוב אינטראקציה, חווית משתמש ואינטראקציה בין אדם למחשב (HCI). התוכנית מציידת את בוגריה במיומנויות סחירות מיידיות בעיצוב, טכנולוגיה ותיאוריה הקשורות לתחום עיצוב אינטראקציה, חווית משתמש ואינטראקציה בין אדם למחשב.
עיצוב אינטראקציה מעצב את החוויות של אנשים בזמן שהם מקיימים אינטראקציה עם מוצרים על מנת להשיג את המטרות והיעדים שלהם. מעצבי אינטראקציה מגדירים התנהגות מוצרים, מערכות יחסים מתווך בין אנשים ואנשים, אנשים ומוצרים, אנשים וסביבות, ואנשים ושירותים על פני מגוון הקשרים חברתיים, תרבותיים וטכנולוגיים.
האג'נדה הדיגיטלית של האיחוד האירופי
קורס זה מבדיל את עצמו מתוכניות אחרות לעיצוב אינטראקציה ו-HCI על ידי התייחסות לכל העולם והעדיפויות של האיחוד האירופי, כפי שהודגשו על ידי האג'נדה הדיגיטלית של האיחוד האירופי. אלו הם:
- e-inclusion , כפי שהיא משתקפת מהשקפת הנציבות האירופית על תפקידם של תחומים eGovernment, eHealth ו e-inclusion בפיתוח אנושי בר קיימא
- נגישות אלקטרונית , המכוונת להסרת החסמים שנתקלו בהם בעת ניסיון לגשת ולהשתמש במוצרי, שירותים ויישומים של מדיה דיגיטלית
- e-Services , המשקפים את ההכרה בטכנולוגיית המידע ככלי רב עוצמה להאצת הפיתוח הכלכלי, שיתרונותיו כוללים גישה לבסיס משתמשים גדול יותר, הרחבת טווח הגעה, הורדת מחסום כניסה לתחומים חדשים ועלות רכישת קהל חדש, ערוץ תקשורת חלופי, הגדלת השירותים להגברת המודעות והתפיסה, השגת יתרונות תחרותיים ופוטנציאל למינוף ידע.