4 באינטרנט תואר שני MA תוכניות ב הוראה ב הממלכה המאוחדת for 2024

באינטרנט תואר שני MA תוכניות ב הוראה ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Hull, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עם התואר השני בחינוך תלמד כיצד להצטיין כמחנך מודרני בעולם ההולך ומתקשר, ולקבל גישה מבוססת ראיות לתמרון ההזדמנויות והאתגרים המוצגים בחינוך. עם קורס מאסטרס זה תוכלו לעמוד בדרישות זמננו. הוא מעודכן בראיות לשיטות עבודה מומלצות ומבוסס על נקודות מבט תיאורטיות חזקות ועל החידושים האחרונים בחינוך.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני בבלשנות יישומית ו-TESOL (למידה מרחוק) מיועדת למורים מנוסים לשפה האנגלית שרוצים להתבסס על הידע והכישורים הקיימים שלהם ולהרחיב את האופקים המקצועיים שלהם. תלמדו מגוון רחב של נושאים מתקדמים אשר מרחיבים ומעמיקים את ההבנה שלכם בתחומי הליבה של הבלשנות וכיצד הם חלים על לימוד והוראת שפה. תוכלו לחקור את מבנה השפה ואת השימוש בשפה לעומק וללמוד לנתח שפה בהקשר, תוך שימוש במגוון שיטות מחקר עדכניות.

    • Online

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שפר את הפרקטיקה המקצועית שלך באמצעות ידע מעמיק של התיאוריה, העיצוב וההגשה של הוראה ולמידה בהקשרים חינוכיים מודרניים בקורס מאסטר מקוון דינמי זה. הקורס נועד לעזור לך להפוך לאיש מקצוע בטוח בחינוך עם הידע, הכישורים והרשתות שיאפשרו לך לעורר השראה באחרים, לחדש את הפרקטיקה שלך ולהוביל פיתוח חינוכי בהקשר שבחרת. רתימת הידע שאתה צובר בכל שלב של הקורס, המודול הסופי מאפשר לך ליישם את הלמידה הזו באמצעות פרויקט חקר פעולה אותנטי, אישי מבוסס תרגול בתחום שאתה נלהב ממנו.

    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השג את הכישורים הדרושים לך כדי להאיץ את קריירת ההוראה שלך עם תואר שני מקוון בחינוך מקצועי מ- Plymouth Marjon University. קורס זה מבוסס בריטניה נוצר עבור לומדים מרחוק כדי לשפר את פרקטיקת ההוראה המקצועית של מחנכים על תיכוניים. תלמד לקדם ביעילות את למידת התלמידים, כמו גם לפתח מיומנויות חדשות בעיצוב והעברת למידה מקוונת.