L3 CIM תעודת הקרן בשיווק
CIM Academy
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Cookham, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב, למידה מרחוק
מֶשֶׁך
7 חודשים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 870 / per course *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* וירטואלי | 1,302 GBP מעורבב
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
נותן לך את הכישורים הבסיסיים והידע הנדרש כדי להבין את תפקידו של הארגון בארגון ולבצע באופן מקצועי.
בשביל מי זה?
לאנשים בכל הגילאים ושלבי הקריירה שלהם. אידיאלי עבור מנהלים שאינם פונקציות שיווק, יזמים, החניכים ואלה שמתחילים בקריירה שיווקית.
זה מוכר CIM ההסמכה היא אידיאלית אם אתה עובד בתפקיד תמיכה שיווקית, או מחפשים לעבור שיווק.
מה תלמד
- עקרונות שיווק (חובה): תפקיד השיווק ותפקידה בארגון, וכן אופן השימוש בתמהיל השיווקי על מנת לספק את צרכי הלקוח.
- תקשורת לקוחות (אלקטיבי): הלקוחות השונים שיש לארגונים ודרכי תקשורת עם לקוחות אלה, באמצעות בניית תוכנית תקשורת שיווקית.
- יסודות דיגיטליים (Elective): מושגי המפתח הקשורים לשיווק דיגיטלי, והשפעת הסביבה הדיגיטלית המשתנה ביחס ללקוח ולכלים הדיגיטליים המשמשים לתקשורת. תוכל גם לשקול את החשיבות של תוכן דיגיטלי בהקשר של מסעות פרסום דיגיטליים, וכן כיצד ניתן לעקוב אחר מסעות הפרסום.
סיום מוצלח של שני מודולים יוביל תעודת CIM תעודת שיווק. אם תרצה, אתה יכול ללמוד עבור מודול אחד בכל פעם, ולבנות עד ההסמכה מאוחר יותר.
תוכן קורס
עקרונות השיווק
הערכה: מודול זה נבחן על ידי בחינה של בחירה מרובה.
תוצאות למידה
לגלות שיווק
- תאר את התפקיד ואת הפונקציה של שיווק בתוך ארגונים.
- הסבר את הגורמים המשפיעים על התנהגות הצרכנים.
סביבת השיווק
- זיהוי רכיבי המפתח של סביבת השיווק.
- לדעת כיצד לאסוף מידע רלוונטי על הסביבה השיווקית.
תמהיל השיווק
- תאר את המושג ואת האלמנטים של תמהיל השיווק.
- דע כיצד המיזוג השיווקי מוחל בהגדרות קונטקסטואליות שונות.
תקשורת לקוחות (חשמל)
הערכה: מודול זה מוערך על ידי פרויקט מבוסס עבודה.
תוצאות למידה
מי הם לקוחות?
- יש הבנה של סוגים שונים של לקוחות.
- להבין את מהות וחשיבות של קשרי לקוחות.
תקשורת עם לקוחות
- לדעת את המטרה ואת התהליך של תקשורת שיווקית.
- להבין את מגוון כלי תקשורת שיווקיים שונים זמינים.
יצירת קמפיין שיווקי
- להיות מסוגל ליצור ומתאר מסע פרסום שיווקי.
- להיות מסוגל ליישם את הקמפיין תקשורת שיווקית.
יסודות דיגיטליים (אלקטיביים)
הערכה: מודול זה מוערך על ידי מטלה המבוססת על תרחיש נתון וארגון מועדף.
תוצאות למידה
המודול כולל שישה תוצאות למידה וכל תוצאה של למידה תהיה מכוסה על ידי קריטריונים להערכה הקשורים. בסוף מודול זה אתה אמור להיות מסוגל:
- להבין מה פירוש השיווק הדיגיטלי.
- להבין את הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצרכן הדיגיטלי.
- להבין את כלי התקשורת הדיגיטלית מפתח.
- להבין כיצד לפתח תוכן שיווקי דיגיטלי.
- להיות מסוגל לפתח מסעות שיווק דיגיטלי.
- הבנת שיטות למדידת מסעות פרסום של שיווק דיגיטלי.
דרישות כניסה
זה לא הכרחי כדי להיות כל ניסיון קודם או ידע של שיווק ואתה יכול לבחור ללמוד באופן שמתאים לדרישות שלך וזמינות.
התוכניות שלנו נלמדות באנגלית, ואם אנגלית איננה שפתך הראשונה, יהיה עליך לספק גם עדויות של לפחות IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of English Advanced (Grade B).
הזמנה
הזמנות צריך להיעשות באמצעות צוות CIM Academy ב CIM - אנא התקשר אלינו על 44 (0) 1628 427240.
וירטואלי (באינטרנט) - 500 £ מע"מ
- דמי הבחינה / הערכה - £ 210
- CIM לומד חברות - £ 60
סה"כ כולל מע"מ = 870 ליש"ט
מה נכלל -
- שכר לימוד
- 24/7 גישה CIM Academy Online
- תמיכה לסטודנטים
- CIM לומד חברות עבור השנה
- בחינת דמי הערכה
Blended (פנים אל פנים) - £ 860 מע"מ
- דמי הבחינה / הערכה - £ 210
- CIM לומד חברות - £ 60
סה"כ כולל מע"מ = £ 1,302
מה נכלל -
- שכר לימוד
- 24/7 גישה CIM Academy Online
- תמיכה לסטודנטים
- CIM לומד חברות עבור השנה
- בחינת דמי הערכה
- יום אחד סדנה פנים אל פנים לכל מודול
דמי הבחינה נוספים עשויים לחול על תלמידים במקומות שאינם בריטיים.