Itil® ברמה בינונית - שיפור שירות מתמשך (CSI) חבילת הדרכה & בחינה

כללי

2 מיקומים זמינים

תיאור התכנית

מה הן המטרות של הקורס הזה?

הסמכת שיפור השירות המתמשך ITIL® ביניים מדגימה את המומחיות במודולים שיפור שירות ITIL® והתהליכים, הפונקציה והפעילויות המעורבות CSI. עוזר בכל לתלמיד להבין את החשיבות של תכנית שיפור שירות מתמשכת וכיצד ליישם אחד.

  • הצבת שיפור שירות מתמשך בהקשר לאלמנטים מחזור החיים ITIL® אחרים.
  • העקרונות והתהליכים מאחורי ITIL® CSI וכיצד הם חייבים להיות מיושמים לשירות תוכניות משלוח.
  • כיצד ליישם את השינויים הארגוניים והתפעוליים הנדרשים תוכנית לשיפור שירות מתמשך.
  • שיקולי טכנולוגיה בעת תכנון ויישום תכניות CSI.
  • זיהוי אתגרים וגורמי סיכון עלול להשפיע תוכניות והמלצות CSI.

מי הוא מיועד?

מי עבר את קרן ITIL® והוא מחפש לצאת למסע שייקח אותם עמוק יותר לתוך מסגרת ITIL®. זהו כמובן ברמת ביניים עבור CIO של, מנהלי שירות IT ומנהלי IT בכירים אחרים.

דרישות

על מנת לעבור את הבחינה CSI, עליך עברו את בחינת קרן ITIL®. אין תנאי סף לקבלה כדי לקחת את הקורס אך אנו ממליצים לך ידע טוב של ניהול שירות לקח את קורס קרן ITIL®.

מה מסמן כמובן זה מזה?

לאחר בחינת CSI כבר עברה תוכל לתפקד כמנהל תמיכה או מנהל המעבר שירות. ספירת כמובן כמו שלוש נקודות הזיכוי 17 צורך לעבור על ניהול מעבר כמובן Lifecycle אשר מוביל את התואר "מומחה ITIL®".

מה קורה לאחר שביקשתי מידע?

ברגע שיש לך שאל לך יצור קשר אחד מיועציו הקריירה המומחית שלנו אשר יוכלו לספק לך כל מידע נוסף שאתה צריך.

עדכון אחרון: דצמ 2016