Itil® ברמה בינונית - עיצוב שירות (SD) אימון & חבילת בחינה

כללי

2 מיקומים זמינים

תיאור התכנית

מה הן המטרות של הקורס הזה?

התמקדות המרכיבים מתן השירות של מסגרת ITIL®, הקורס ITIL® SD יהיה להציג בפני התלמידים את העקרונות העומדים מאחורי מתן השירות ולתת להם את הכישורים והידע הדרושים להם כדי לבנות ולפרוס IT שירות אשר עונים על הצרכים העסקיים אמיתי.

  • פרשנות ITIL® של עיצוב שירות ואיך שירותים אלה משתלבים שאר ספריית ITIL®.
  • עקרונות שיטות עבודה מומלצות מאחורי עיצוב שירות שתומך אלמנטים אחרים של המסגרת ITIL® ופוגש הצרכים העסקיים.
  • התהליכים שצריכים להיכלל עם כל עיצוב השירות החדש כולל SLA של, טריגרים האירוע ואת האתגרים והסיכונים שצריכים לטפל לפני הפריסה.
  • שימוש בטכנולוגיה כדי לסייע בעיצוב שירותי IT ומסירה.
  • תפקידים, תחומי אחריות ומשאבי אנוש נדרשים לנהל תהליך מתן שירות כראוי.
  • יישום תהליך מתן השירות חדש וכיצד להעריך מופע ו- ROI.

מי הוא מיועד?

הקורס מיועד למנהלי תפעול ה- IT, מנהלי שולחן שירות, יועצים ואנשי מקצוע אשר מעורבים מתן שירות. עם השלמת הם יוכלו להעלות את האיכות והיעילות של קרבנם.

דרישות

על מנת לעבור את הבחינה SD, עליך עברו את בחינת קרן ITIL®. אין תנאי סף לקבלה כדי לקחת את הקורס אך אנו ממליצים לך ידע טוב של ניהול שירות לקח את קורס קרן ITIL®.

מה מסמן כמובן זה מזה?

ברגע שיש לך עבר את בחינת SD תוכל לתפקד בתפקידים כגון מנהל שירות עיצוב, שירות בעלים, אנליסט טכני אדריכל Enterprise. ספירת כמובן כמו שלוש נקודות הזיכוי 17 צורך לעבור על ניהול מעבר כמובן Lifecycle אשר מוביל את התואר "מומחה ITIL®".

מה קורה לאחר שביקשתי מידע?

ברגע שיש לך שאל לך יצור קשר אחד מיועציו הקריירה המומחית שלנו אשר יוכלו לספק לך כל מידע נוסף שאתה צריך.

עדכון אחרון: מרץ 2020