Itil® ברמה בינונית - מעבר שירות (st) חבילת הדרכה & בחינה

כללי

2 מיקומים זמינים

תיאור התכנית

מה הן המטרות של הקורס הזה?

הקורס מתמקד האלמנטים המעברים שירות של מסגרת ITIL®. זה יהיה להציג בפני התלמידים את העקרונות העומדים מאחורי הצעות שירות בעיצוב, אופן המעבר בין דגמים ישנים וחדשים ואיך האלמנט שירות המעבר משתלב במסגרת ITIL® רחב יותר.

  • עקרונות מאחורי המעבר לשירות, כגון אופטימיזציה תשומות ותפוקות כי צריכים להילקח בחשבון במהלך שלב התכנון.
  • תהליכים שבבסיס פרויקט שירות המעבר ואת המיומנויות והטכניקות דרושות כדי להעריך כראוי ולנהל את המעבר.
  • כיצד לנהל את המרכיב האנושי של כל פרויקט מעבר שירותי IT, לרבות ציפיות בעלי העניין ותקשורת.
  • הערכת השפעה ושינויים ארגוניים לאורך פרויקט מעבר שירות.
  • ההשלכות הטכניות של מעבר שירות עם התחשבות מיוחדת של מעבר שבאתר לשירותי ענן.
  • בהתחשב הגורמים וסיכוני ההצלחה קשורים מעבר שירות מהי דרך הטובה ביותר כדי לענות על כל אחד.

מי הוא מיועד?

הקורס מיועד מנהל מערכות מידע, קציני טכנולוגיה ראשית, קציני מבצע ראשי, תפעול ה- IT ומנהלי שירות ומנהלי בקרת שינויים אשר הם המוטל ליישם מודל אספקת השירות חדש עבור הארגון שלהם או לספק ידות על משאבים עבור המסגרת החדשה.

דרישות

על מנת לעבור את הבחינה מעבר שירות, עליך עברו את בחינת קרן ITIL®. אין תנאי סף לקבלה כדי לקחת את הקורס אך אנו ממליצים לך ידע טוב של ניהול שירות לקח את קורס קרן ITIL®.

מה מסמן כמובן זה מזה?

לאחר הבחינה ST כבר עבר לך יהיה מסוגל לקחת על עצמה תפקידים כגון מנהל שינוי, פרויקט תמיכה, מנהל שירות ומנהלי תפעול ה- IT. הקורס נחשב שלוש של 17 הנקודות הדרושות כדי לעבור על הניהול מעבר כמובן Lifecycle אשר מובילה את התואר "מומחה ITIL®".

מה קורה לאחר שביקשתי מידע?

ברגע שיש לך שאל לך יצור קשר אחד מיועציו הקריירה המומחית שלנו אשר יוכלו לספק לך כל מידע נוסף שאתה צריך.

עדכון אחרון: דצמ 2016