Itil® ברמה בינונית - יכולת שירות מודולים OSA, PPO, RCV, SOA חבילת ההדרכה & הבחינה

כללי

2 מיקומים זמינים

תיאור התכנית

מה הן המטרות של הקורס הזה?

תכנון, הגנה & אופטימיזציה

  • כיצד לתכנן ולספק יכולת מספקת כדי לתמוך בצרכים המשתנים של העסק.
  • כיצד לציין וליישם מערכות זמינות גבוהה כדי לשמור על איכות השירות בכל עת.
  • שימוש ב- IT עקרונות משכיות שירות לבקרת איכות של שירות כפי מעבר במערכות ובמסגרות.
  • איך לבנות מסגרות ומערכות המסייעים לניהול לדרוש ממנו מזונות.

הצעות שירות והסכמים

  • לכידת צרכי המשתמש והגדרת שירותים כדי להתאים.
  • מעקב ופרסום השירותים שהיא מציעה למשתמשים ובעלי עניין.
  • משא ומתן והגדרת הסכמי רמת שירות והקצאת תפקידים ותחומי אחריות כדי להבטיח שהם נשמרים.
  • ניטור השימוש בשירות והקצאת משאבים כפי וכאשר נדרש לשמור SLAs.
  • שילוב צדדי שלישיים לתוך מתן שירות והגדרת תהליכים מקיימים SLAs ואיכות שירות.
  • הגדרנו את הערך העסקי של ה- IT הרשמי ושימוש תובנות לתקצוב טוב יותר.
  • איסוף משוב ממשתמשי שירות ופתרון תלונות להעלות את רמות שביעות רצון.
  • הגדרת משאבי האנוש נדרשים לספק שירותים ותפקידי הקצאה וחובות כדי לשמור על סטנדרטים.
  • ציון ויישום טכנולוגיות נדרשו לסייע במתן שירות.

שחרור, בקרה & אימות

  • באמצעות מעבר תכנון ותמיכה לפיתוח לפשט את התהליך של מעבר לתהליכים ומערכות חדשים.
  • באמצעות טכניקות ניהול שינוי וטכנולוגיה לשינויי שירות מערכת / שיא לאמוד יעילות לספק הפנית החזרה במידת הצורך.
  • שחרר ולפרוס טכניקות ניהול לסייע עם עדכוני מערכת מצטבר.
  • שינוי הנחיות הערכה המסייעים להעריך את ההשפעה של שינויים במערכת חדשים.
  • שירות Asset & ניהול תצורה (SACM), מתן מאגר מרכזי לכידתו של שינויים במערכת.
  • אספקת השינויים שדרשו משתמשי שירות וגורמים אחרים.
  • אימות שירות ושגר בדיקות כדי לוודא מסגרות ומדיניות פועלות כצפוי.
  • טכניקות ניהול ידע וטכנולוגיה על מנת להבטיח כי לקחים חשובים נלכדים משותף עם בעלי עניין מרכזיים אחרים.

תמיכה ופתרון ניתוח תפעולי

  • תכנון והוצאה לפועל של מחזור של פעולות כדי לטפל באירועי מערכת וארגון.
  • באמצעות תגובות מתוכננות מראש לשירות תקריות במגמה למזער השפעות שליליות ותוצאותיהם משביעות רצון.
  • תהליך ניהול גישה מגן אבטחת מידע פנימית.
  • איך לענות על הדרישות של משתמשי שירות מבלי להתפשר פעולות אחרות ושולחים תוצאות בהתאם לרמות שירות הסכימו.
  • כלים וטכניקות שירות וניהול השולחן משמש כדי להקליט תקריות, בקשות ואירועים להסכים הסכמי רמת שירות מתאים.
  • הפונקציות והתפקידים נדרשו לבנות שירות תמיכת ניתוח תפעולי חזק ולתמוך כל אחד מהתהליכים שהוגדרו בעבר.
  • השימוש בטכנולוגיה כדי לעזור לשפר לחזק מסגרות OSA ותהליכים.

מי הוא מיועד?

מי מחזיק את הסמכת קרן ITIL® ועליו להגיע להבנה או קבוצה של הסמכה שמראה הבנה המלאה שלהם של מסלול תאימות השירות בדרכם להשגת MALC. תכנית תאימות השירות בדרך כלל נעשית על ידי אנשי IT, מנהלי עסקים ובעלי תהליכים עסקיים המעורבים בניהול ביקוש, ניהול רמת שירות ותפקידי ניהול פיננסיים על בסיס יום-יומי.

דרישות

על מנת להיבחן בבחינות בחבילה זו, תלמידים חייבים להשלים בחינת קרן ITIL® שלהם והעבירו אותו.

מה מסמן כמובן זה מזה?

עם השלמת החבילה הזו, יהיה על התלמידים הבנה מלאה של מודולים תאימות שירות ITIL®. לאחר הבדיקות לכל קורס כבר עברו את התלמיד יוכל לקחת את הניהול מעבר כמובן מחזור החיים. הם גם יוכלו לתפקד שפע של ניהול שירות, IT ותפקידי אנליסט להרוויח משכורת ממוצעת של 45,000 £.

מקור: www.payscale.com

מה קורה לאחר שביקשתי מידע?

ברגע שיש לך שאל לך יצור קשר אחד מיועציו הקריירה המומחית שלנו אשר יוכלו לספק לך כל מידע נוסף שאתה צריך.

עדכון אחרון: דצמ 2016