Itil® ברמה בינונית - אסטרטגיית שירות (SS) אימון & חבילת בחינה

כללי

2 מיקומים זמינים

תיאור התכנית

מה הן המטרות של הקורס הזה?

הקורס יסייע מומחי IT לשפר את ידיעתם ​​של אסטרטגיית שירות ITIL® ולעזור להם להבין את התפקיד של אסטרטגיית שירות בהקשר של המסגרת ITIL® לפני הצלילה לתוך הספציפיים של עיצוב אסטרטגיה ויישום.

  • העקרונות מאחורי עיצוב שירות טוב
  • התהליכים הצורכים להיבנות לתמוך ולנהל את אסטרטגית השירות
  • שימוש ב- IT מסגרות כדי לעזור לשפר את השליטה ואת ההשפעה של אסטרטגיה על תהליכים עסקיים אחרים
  • בניית צוות והקצאת תפקידים ותחומי אחריות דרושים כדי ליישם אסטרטגיה
  • זיהוי ופתרון בעיות שעלולות למנוע פריסה מוצלחת של האסטרטגיה החדשה

מי הוא מיועד?

הקורס מיועד לכל מי עבר את קורס ITIL® קרן הוא מנהל שירות, מנהל מבצעים קצין, תפעול ה- IT מנהל או מנהל מערכות מידע האחראי על הגדרה ויישום אסטרטגיית שירות במסגרת ה- IT כלליות ויעדים עסקיים, או לכל מי שמחפש להבין כיצד אסטרטגיית השירות שלהם מוגדרת ומנוהל.

דרישות

על מנת לעבור את הבחינה של אסטרטגיית שירות, עליך עברו את בחינת קרן ITIL®. אין תנאי סף לקבלה כדי לקחת את הקורס אך אנו ממליצים לך ידע טוב של ניהול שירות לקח את קורס קרן ITIL®.

מה מסמן כמובן זה מזה?

לאחר הבחינה SS כבר עבר לך יהיה מסוגל לקחת על עצמה תפקידים כגון מנהל תפעול ה- IT, IT אסטרטגיה או אסטרטגיה עסקית יועץ. הקורס נחשב שלוש של 17 הנקודות הדרושות כדי לעבור על הניהול מעבר כמובן Lifecycle אשר מובילה את התואר "מומחה ITIL®".

מה קורה לאחר שביקשתי מידע?

ברגע שיש לך שאל לך יצור קשר אחד מיועציו הקריירה המומחית שלנו אשר יוכלו לספק לך כל מידע נוסף שאתה צריך.

עדכון אחרון: מרץ 2020