C ++ יסודות

כללי

תיאור התכנית

מתווה קורס

מושגים בסיסיים:

  • מהי פקודה למחשב, המחשב, יישום ו שפת תכנות? האבולוציה של מושגים אלה.
  • ביצוע תכנית מחשב ניתוח מפורט: מתאר תפקידים של מערכת הפעלה, מנהלים, מעבד, זיכרון, אוטובוס, מקלדת, עכבר, ורכיבים אחרים
  • ההבדלים בין שפות תכנות ברמה גבוהות ונמוכות (קוד מכונה, אסמבלר, C, C ++, Java, SQL, HTML).
  • איך להתחיל לכתוב תוכנית. עורך טקסט, מהדר, מקשר.
  • אידו (סביבות פיתוח משולבות).

מתחילים:

  • הסבר על קו אחר קו קוד תכנית קודם.
  • בעיבוד המוקדם - כניסת תכנית הנקודה.
  • היכרות עם כללי קידוד הראשון. שגיאות, איך להתמודד איתם.
  • סוגי נתונים (גודל, טווח), הכרזה משתנית. כללים למתן שמות, קריאות קוד וסגנון קידוד טוב.
  • המחסנית (תור LIFO). משך החשיפה והחיים משתנים. משתנה גלובלי ומקומי. סגנון קידוד Bad - באמצעות משתנים גלובליים. מפעיל רחבת ראות "::".
  • משתנה וקבוע, הבדל בין האתחול ושם.
  • בינארי, פורמטים עשרוניים ו הקסדצימאלי.

לְתַרְגֵל:

  • "שלום עולם!" תָכְנִית.
  • כיצד לקבל נתוני קלט משתמש ולהראות את זה. הדו-שיח משתמשים.

הכלים הראשונים:

  • המושגים של המפעיל, ביטוי והדרכה. חשיבות שימוש מינוח נכונות עבור חולפת ראיון מוצלחת.
  • אופרטורים אריתמטיים, מפעילי השוואה וכללי השימוש שלהם. חתום סוגי חתום. יצוק סוג גלוי וסמוי. פוסט ו preincrement. עדיפות אסוציאטיביות. מפעילים מותנים (אם, אחר אם), מפעיל משולש, מתג (נופל דרך מושג).
  • לולאות: while, do while. לולאות מקוננות (i, j, k מונה להזמין).
  • Debug: כיצד לעקוב אחר ביצוע התוכנית, נקודות עצירה, F5, F10, שעונים.

לְתַרְגֵל:

  • כמה שאלות מן הראיונות.
  • מחשבון פשוט. לבחון את היכולת לעבד את כל קלט משתמש.
  • איך לצמצם את מספר השגיאות האפשריות. קונספט העיצוב הראשון של יישום חוצה פלטפורמות.
  • ציור צורות: מלא, ריק, עם עובי גבולות מוגדרים, מלבנים, משולשים, מעוין.
  • כיצד להציג טקסט באמצע המלבן. מיצוב מסך
  • צורות מספר ברצף.
  • אנימציות פשוטות (צורות נע), getch (), הכלי הראשון להשיג את המידע הנדרש.
  • מצא ולעבד מספרים ספציפיים בטווח.
  • התכנית הראשונה "ציור", אשר יכול לעבוד נצחי; הוא חייב להציג תפריט, לצייר כל צורה מתוך בחירה של המשתמש או לסיים.

מערכים, מצביעים, אזכור, אלגוריתמים:

  • סטאק מערך מבוסס, אתחול גודל, מדד, sizeof () המפעיל, מערך.
  • מצביעים, איך iArray [i] הביטוי באמת עובד, מה פירושו הסוג מצביע עבור מהדר. הקצאת זיכרון דינמית, גדוש, חדשות, למחוק, למחוק [] מפעילים. כל הניואנסים הקשורים מצביעים: מצביעי מאותחל, נתלה (שכחתי ססמה) מצביעים, דליפות זיכרון (וכלים לזהות אותו). פוינטר הכל - void *.
  • הפניות, ההבדלים ביניהם ומצביעים.
  • מיין, חיפוש ואלגוריתמי השוואה, הביצועים שלהם. המאבחן. לקמפל שגיאות זמן ריצה.
  • מערכים דינמיים (שיכול לשנות גודל בזמן הריצה). מערכים רבים ממדים. -

לְתַרְגֵל:

  • אלגוריתמים: חיפוש, ערך מינימאלי חיפוש, ערך מקסימאלי, לספור פריטים, סכום, ממוצע.
  • עוד אלגוריתמים מסובכים: לעבוד עם מערכים רבים ממדיים, יצירת היסטוגרמה, סיבוב מטריצה. איך להסתכל קדימה ממיקומו הנוכחי במערך.
  • אלגוריתמים למיון מספר עם ניתוח של הביצועים שלהם.
  • משחק ראשון: טיק-Tack-בוהן. תיאור: המשתמש יצטרך האפשרות לבחור "0'-ים או 'x'-ים ולהגדיר איך סיבובים הרבה לשחק. התוכנית צריכה לקבוע את הזוכה של הסיבוב הנוכחי לשמור על המספר הכולל של ניצחונות, תיקו ו תבוסות.
  • תכנית גם צריך להיות מוגן מפני השגיאות של המשתמש (עם הסבר מהם), יש שימושיות וממשק טוב. מתקדם: להשתמש בצבע לפלט טקסט.

פונקציות:

  • למה אנחנו צריכים בפונקציות?
  • עובר טיעוני פונקציה לפי ערך, על פי כתובת על דרך הפניה.
  • מבט ראשון על מרחב הכתובות היישום, ופורמט קובץ הפעלה, בעלות של הקריאה לפונקציה.
  • פונקציות עומס יתר, פרמטרים של ברירת מחדל.
  • רקורסיה, מחסנית הקריאות, הצפת מחסנית, גלישה נומרית.
  • מצביע ואילו משתנה const: הבדל בין מצביע קבוע מצביע קבוע.
  • סגנון קידוד טוב. למה זה כל כך חשוב.

לְתַרְגֵל:

  • מדידת ביצועי אלגוריתם. איך להגיע דיוק סביר.
  • כמה משימות מתוך ראיון (שימוש רקורסיה).
  • שכתוב Tick_tack-בוהן, מחשבון ויישומי ציור באמצעות פונקציות.

מיתרים:

  • יישום מסוף, חיץ מערכת פסיקות מקלדת.
  • פונקציות הספרייה: strcmp, strlen, strtok_s, strstr.
  • כיצד לעצב פלט טקסט (ב- C ו- C ++), cin.getline.
  • char ו wchar_t, מחרוזת הסתיים אפס. מערך של מחרוזות דינמי.

לְתַרְגֵל:

  • צור פונקציות עזר להגן האפליקציה שלך מכניסה השגויה של המשתמש:
  • למנוע הזנת תווים במקום ספרות;
  • למנוע הזנת סימנים יותר מקיבולת חיץ;
  • להיות מוכן קלט טקסט גדול במיוחד
  • כמה פעמים מילה מסוימת נוכח במשפט?
  • משתמש נכנס כל מספר משפטים, יישום מנתח אותם, יוצר מערך של מילות מתוך משפטים אלה, סופרת מילות ot מספר, מוצא את הארוך ואת הקצר, ממיין מילות על ידי לאורכה בסדר אלפביתי.
  • צור "מחרוזת טקסט גלילה" אפליקציה עם אפשרות להשעות את המחזור ולעדכן את התוכן.
  • מתקדם: יישם אלגוריתם מילה-לעטוף.

ביטי פעולות:

  • מפעילים &, |, ^, ~,, <<, >>!. -

לְתַרְגֵל:

  • יש לאחסן ארבעה מספרים משתנה שלם אחד מטווחים שונים (0-5, 0-100, 10-60, 100 40000).
  • צג ייצוג בינארי של ערך שלם
  • מהו המספר הגדול ביותר ניתן לאחסן בייט 1?
  • תרים 2 בחזקת 200.
  • רשימת כל הכוננים הלוגיים של PC.
  • להצפין ולפענח טקסט שהוזן.

מבנים, ספירות, איגודים, שדות סיביים:

  • מה הם סוגי המוגדרים על ידי המשתמש. ההבדלים בין С ו С ++. היכרות ראשונה עם תכנות מונחה עצמים.
  • אחסון אוניברסלי לכל סוג נתונים.
  • enum כמו הכרזה קומפקטית של קבועים קשורים.

לְתַרְגֵל:

  • כיצד להשתמש איגודים כדי לשלוח ולקבל נתונים מכל סוג שהוא.
  • פיתוח אפליקציות "סטודנטים" לאחסן ולעבד נתונים אישיים. המבנה "סטודנט" (מאגר הנתונים) צריך שיהיה לך בתחומים הבאים: שם, שם משפחה, גיל, 5 מארק (מערך), ממוצע ציונים. ליישם פעולות פשוטות עם מערך של אובייקטים: חיפוש, מיון, להוסיף, למחוק, לערוך. צור אלגוריתם של אתחול אוטומטי של מערך של מבנים (כולל שמות). תוכלו להיכנס גודל מערך מהמקלדת. משימה מתקדמת: נתונים מסוג ולהראות שימוש במצביעים למבני, לא חפצים עצמה.

הנחיות Preprocessor:

  • כיצד והיכן יש להגדיר מגבלות קריטיות, קבועים.
  • כיצד כולל יחידות הידור מן המקומות זהים או שונים, מניעת מלכלול קובץ מספר פעמים.
  • כיתות זיכרון: extern, סטטי, לרשום, אוטומטי.
  • משתנים סטטיים פונקציות וקבצים.
  • הידור מותנה. פיתוח חוצה פלטפורמות.
  • באמצעות # ו ## מפעילי באגים.
  • מאקרו: איך לכתוב מאקרו, הפרו קונטרה, ואיך לכתוב בדיקות יחידה נוחות.

לְתַרְגֵל:

  • צור מספר .h * ו * קבצים .cpp ולקשר אותם כראוי.
  • כתוב מאקרו לבדיקת תפקוד של כל אמירה.

קבצים:

  • תפקידה של מערכת הפעלה, מנהלים ויישום בפעולות IO, אזכור חשבונאות, מצבי פעולת קובץ.
  • אילו סוגים של שגיאות קובץ הקשורים צריכים להיבדק ביישום ייצור.
  • לקרוא, לכתוב ופעולות מיצוב. גודל ופורמט קובץ. תפוקה שנאגרה.
  • הבדלים בין טקסט מצבי פתיחת קובץ בינארי. אשר אמור לשמש אחד.

לְתַרְגֵל:

  • כיצד לחקור כונני תוכן וספריות.
  • כיצד להעתיק קובץ גדול.
  • כתוב להגיש נתונים מוצפנים של כל פורמט. קראו אותו, לפענח ולהציג.
  • ליצור אפליקציה כמו תזכורת (יומן, ארגונית). תיאור: המשתמש מזין מידע וקובע את הזמן להזכיר על זה. ברגע שהמשתמש מפעיל את האפליקציה הזו, הוא בודק את התאריך והשעה הנוכחיים, נראה בכל הרישומים מאוחסנים בקובץ. אם יש משהו להזכיר בשלב זה הוא מציג הודעת תזכורת.

פרויקט מסלול:

  • מנהל קבצים פשוט יכול לחפש ולהציג את התוכן של כל קובץ (כמו שהוא, בלי הכרה בפורמט קובץ), ולערוך קבצים מסוימים. התלמיד צריך לפתח פורמט הקובץ שלו לאחסון נתונים ועיבוד - מערך גדול של 'הסטודנט' המבנים (ראה תיאור לעיל בסעיף בפועל של המבנים).
  • מורכבות מתקדמות: הוספת שדה'הנסיון' למבנה 'סטודנט' (מערך של תווים בגרוטאה) ואורכו. לא כל הסטודנטים לחוות את החוויה, זה צריך לסבך פורמט קובץ.
  • התכנית חייבת להיות בעלת ממשק ידידותי למשתמש ו לפעול בשני מצבים:
  • יצירת קובץ ולמצוא את זה במערכת הקבצים.
  • פתוח, לקרוא, להוסיף או למחוק שיא, לערוך אותו, למיין את הנתונים, על פי הקריטריונים השונים שלהם שצוינו על ידי המשתמש.
  • עבודה בכל מצב, המשתמש צריך להיות מסוגל לראות את תפריט ההקשר. App חייב להיות מוגן מפני שגיאות המשתמש ולא לקבל כל סוג של דליפות זיכרון (זיכרון ערימה, מתארים).

C ++ מתקדם

משך הקורס: 120 שעות מצביעי פונקציה:

  • שימוש של מצביעי הפונקציה כקריטריון חיפוש והשוואה, אשר יכול להיות מועברים כטיעונים לחפש או למיין אלגוריתמים. פרדיקטים.
  • התאמה הפונקציונלית שלך לממשק קיים, למשל: למיין כל מערכי שימוש בפונקצית qsort_s. פונקציות Callback, typedef.
  • כיצד להרחיב את הפונקציונליות של התוכנית שלך בלי recompiling זה. עלות עבודת QA נוספת.

לְתַרְגֵל:

  • מיין התלמידים "(ראה בפועל כמובן בסיס) על ידי מספר קריטריונים קבלו בזמן הריצה.
  • שכתוב 'מחשבון' אפליקציה באמצעות מערך של מצביעי פונקציה.

פונקציות תבנית:

  • והסיק סוג, טיעונים חוֹמֶר מוּדפַּס ותפקוד, הגדרה מחדש של פונקציות תבנית.
  • פרמטרים שאינם סוג.

לְתַרְגֵל:

  • לפתח אפליקציה ממיין מערכים של ints, תווים ו זוגות באמצעות פונקציות תבנית.
פונקציות עם משתנה (לא מוגדר) מספר פרמטרים:
  • תפקידו של הפרמטר הראשון, specifiers בפורמט, va_list.
לְתַרְגֵל:
  • לפתח פונקציה "מיני printf".

חוגים (מושגי בסיס):

  • פילוסופיה של עיצוב ושימוש בכיתה.
  • בנאים, להורסים, בנאים עמוסים, ממשק בכיתה כמערכת של כללים לעבוד איתו ...
  • כיצד להתחקות אחר כל השיחות לפונקציות בכיתה בתוכנית.
  • פונקציות פונקציה בכיתת ברירה ואיך לבטל את זה.
  • רכב: צבירה והיכרות, דיאגרמה אינטראקציה, UML.
  • כלל אתחול. כיצד לעבוד עם משאבים. זה, ציבורי, פרטי.
  • #ifndef Preprocessor והוראות #pragma תלוי מהדר. מה הוא תקן C ++; יש Class A אובייקט של מחלקה B, אבל בכיתה ב 'יש מצביע ל - איך לפתור את זה. חברים: כיצד פונקציה או מחלקה יכולה להיות חברים לכיתה אחרת. יחסים בין 'חברים'.

לְתַרְגֵל:

  • פיתוח כיתות Array ואת הקו.
  • כלי נוסף: גיבוי בכיתה, שניתן להשתמש בהם על ידי כל לקוח לשכתב כל קובץ בשלום, בבטחה לאחזר נתונים (proxy בין הלקוח לבין קובץ);

עומס יתר בנאי ומפעיל העתק:

  • למתי אתה צריך את הכלים האלה? עותק רדוד ועמוק.
  • כיצד להעתיק אובייקט יש אובייקט אחר בפנים.
  • בנאים מפורשים.
  • Built-in וסוגי נתונים המוגדרים על ידי המשתמש. מפעיל עומס יתר החוקים.

לְתַרְגֵל:

  • עומס יתר של +, =, <<, (חוֹמֶר מוּדפַּס), * (בעקיפין), חדש, ++, <, == and [] operators.

רשימה מקושרת, כיתות תבנית, מבוא STL:

  • כיצד רשימה מקושרת עובדת. הבדל בין רשימת מערך, השוואה של ההופעות שלהם.
  • מהן רמות מטמון המעבד, להיט מטמון ומיס מטמון. למה ברשימות מקושרות הם די רע מאשר טוב.
  • מבוא STL: מכולות, iterators.
  • כיתות תבנית: * קבצי .hpp, בנאים מבוססים על אובייקטי מעמדות אחרים.
  • מפעילי שימוש להעמיס בתבניות. התמחות תבניות.

לְתַרְגֵל:

  • לפתח בכיתת רשימת STL הדמוי.

שימוש בתכונת השינוי "const" בכיתות:

  • const_cast, משתנה, ההבדל בין 'אמיתי מתמיד' ושדה לקריאה בלבד.
  • פונקציות חבר const.

לְתַרְגֵל:

  • לפתח בכיתה עם חברי const;

חברי הקבוצה סטטי:

  • בנאי פרטי, איך לספור את כל האובייקטים של מעמד. מהו דפוס? דפוס סינגלטון. איך זה צריך להיות מתוכנן לא להיות-דפוס אנטי.
  • פונקציות חבר סטטי.
  • מבוא מצביעים חכמים, עומס של -> מפעיל.
  • מצביעים לחברי הקבוצה.

לְתַרְגֵל:

  • ספירת כל האובייקטים של המחלקה.
  • לפתח סוג SmartPtr פשוט.

ירושה פולימורפיזם:

  • חברי הקבוצה מוגן, ירושה פרטית ומוגנת.
  • אתחול של אובייקט הילד.
  • לעבוד את המצביע אל מחלקת הבסיס. סימני UML חדשים.
  • פונקציות וירטואליות, הורס, מחלקת הבסיס מופשטת, ממשק, vptr, vtbl
  • סטטי ודינמי מחייב, static_cast, dynamic_cast, typeid, RTTI.
  • ההבדל בין ירושה של פונקציונליות (ונתונים) וירושה ממשק.
  • כאשר הורס וירטואלי הוא פתרון רע. ABI - ממשק בינארי יישום.

לְתַרְגֵל:

  • צור היררכית כיתה, לבדוק את הנראות של חבר מכיתה ו מאובייקט.
  • דפוסים: גשר, תקציר במפעל, מתאם, גולשים, מעצב.
  • כמה שאלות מראיונות.

מבני נתונים דינמיים. STL, BOOST:

  • מיכלי STL: וקטור, רשימה, סט, מפה, deque, מחסנית, unordered_set. דקויות של עבודה איתם. std :: shared_ptr, make_shared (), std :: unique_ptr.
  • אלגוריתמים, functors, מתאמי פונקציה: למצוא, להעתיק, find_if, להסיר equal_to, bind2nd וכן הלאה.
  • מרחבי שמות. סימון אסימפטוטי.
  • BOOST: איך לקמפל ספריותיה ולכלול אותם פרויקט. shared_ptr, weak_ptr, make_shared, לאגד, וכן הלאה.

לְתַרְגֵל:

  • לעבוד עם כל המכולות והאלגוריתמים הראשיים.

חריגים טיפול:

  • הארכיטקטורה של תוכנית עם טיפול בחריגים.
  • חריגים Rethrowing, לתפוס (...), רצף אחורה מחסנית ותקנון. חייו של האובייקט למעט וזרק. dynamic_cast<>.

לְתַרְגֵל:

  • תבנית 'שרשרת של אחריות ".
  • תיאור חלקי של הפרויקט דיפלומה "חנות מקוונת" (ללא חוטים, ספריות ברשת).

C ++ 11:

  • Lambdas, אוטומטי, rvalue, מפעיל בנאים והמחאת מטלטלין. std :: מהלך (), decltype, רשימה מאתחלת אחידה, nullptr.

לְתַרְגֵל:

  • בדקו את התנאים שבם הביצועים של בנאי מהלך יהיו טובים יותר מאשר עותק בנאי עושה.

ירושה מרובה:

  • יישום נוסף של דפוס המתאם.
  • ירושה וירטואלית, הבדלים בין מהדרים. החלקים של האובייקט.
  • למה C # ו- Java לאפשר ירושה מרובה מממשקים בלבד.
  • את היסודות של טכנולוגיית COM: IUnknown, QueryInterface, רישום רכיב, GetClassObject, regsvr32, CLSID.

לְתַרְגֵל:

  • בדקו חסרונות של ליהוק הסוג מן הריק *.

ספריות דינמיות וסטטי:

  • כיצד לייצא פונקציות ומחלקות מהספרייה. כיצד לכלול אותם בתוך הפרויקט.
  • קישור גלוי וסמוי, באגים.
  • עיצוב של יישום חוצה פלטפורמות.

לְתַרְגֵל:

  • שימוש בספריות בפרויקט "חנות מקוונת" שלך.
  • הרעיון של מערכות בקרת גרסאות. Git.

יישומי GUI באמצעות API Win32. Qt GUI .:

  • מה ההבדל בין אפליקצית קונסולה ואפליקצית חלון. לולאה אינסופית, הודעות, הליך חלון, הבדלים בין פונקציות SendMessage ו postMessage? משאבי קובץ * .rc.
  • כיצד ליצור חלון מותאם אישית ולהגדיר הודעה מותאמת אישית.
  • איך לעבוד עם פקדים: כפתורים (רדיו, לבדוק, בתיבת הקבוצה), ComboBox, עריכה, וכו '(כולל Qt).
  • פונקצית InitCommonControls.
  • אירועי חריצי Qt. כיצד מחלקה אפשרית חלון (להחליף הליך חלון) (כולל מע"מ. Qt), העברת אמצעי תצוגה החלון. יצירת למשתמש שליטה, בסגנון OWNERDRAW.
  • HDC תואם.

לְתַרְגֵל:

  • צור בשלוש גרסאות (כל אחד מרחיב את הגרסה הקודמת) של אפליקציית 'VectorDraw', שמושך צורות פשוטות ומאחסן אותם כמו תמונה באמצעות עקרונות גרפיקה וקטורית. לפתח פורמט קובץ ואדריכלות תוכנית (באמצעות פולימורפיזם) כדי להשיג תאימות לאחור.

תהליכים וחוטים:

  • רווחים של המשתמש וכתובת OS. האובייקטים של Kernel.
  • כאשר אתה צריך להשתמש אשכולות ומה מספר מהם יכול להאיץ את התכנית. בהקשר של הנושא.
  • חוטים תנודתי אופטימיזציה.
  • אשכולות (ותהליכים) סנכרון באמצעות API Win32. Mutexes, אירועים, סמפורים, מוני waitable. WaitForSingleObjects ואחרים. בני משפחתו של פונקציות Interlocked- אטומיות. באילו להזמין mutexes צריכה להיות נעולה?
  • TLS (חוט אחסון מקומי). Reenterable וקוד חוט בטוח.
  • תהליכים: עדיפות, ריבוי משימות מנע, איך תהליך הילד יורש ידיות.
  • IPC (תקשורת בין תהליכים), מיפוי זיכרון, צינורות, משותף חלקים בספרייה.
  • פונקציות עבור זיכרון וירטואלי, תמונת מצב של תהליכים, חוטים, ספריות.
  • סנכרון אשכולות באמצעות C ++ 11 ו דחיפה. std :: חוט (ההבדל בין דחיפה :: חוט), mutex, lock_guad, condition_variable, unique_lock, להגביר :: כרונו.

לְתַרְגֵל:

  • תיאור יישום: יישום מסוף רוצה לזרז קצת עבודה. אתה צריך ליצור לאתחל במערך 'הראשי' ו int, ולחלק אותו לחלקים תלויים במספר הגרעינים של המעבד. התחל את אותו מספר של הנושאים ונותנים להם חלקים שלהם של נתונים. בינתיים 'ראשי' ממשיך לעשות את העבודה שלה ולחכות אשכולות. הצג את הנתונים 'הראשי'.
  • כיצד לסנכרן את התור הבא: חוט קלט One שולח הורה רצף של מבני נתונים לשלושה אשכולות עובדים. הם עושים את אותה עבודה, אבל את הזמן לעבד, כל אובייקט יכול להיות שונה. אשכולות עובדים לעבד אובייקטים ולתת להם חוט פלט אחד להרכיב מחדש רצף נתונים בסדר קודמת. חוט GUI מציג נתונים.
  • כיצד ליצור תור מותאם אישית הודעה. WAIT_TIMEOUT.
  • כיצד להשתמש חלון כדי לפרסם את ההודעה כדי בלימה.
  • כיצד להשתמש TLS.
  • כיצד להשתמש בפונקציות אטומיות.
  • כיצד לנתב פלט מיישום קונסולת תהליך אחר - אותו הדבר כמו IDE עושה כשהיא משיקה מהדר.
  • C ++ 11: השימוש של חוט, mutex, condition_variable, lock_guard, כיתות unique_lock.
  • מה ספריות משמשים ביישום ואיפה הם?
  • חללי הפנים של DllMain. כיצד לחסום את זה, איך להשתמש בו.

יישומי רשת:

  • פרוטוקולים (IP, TCP, UDP, HTTP), שקעים, חסימת שיחות nonblocking באמצעות Winsock2 ספרייה. לבחור, WSAAsyncSelect, WSAEventSelect.
  • מצבי חיבור TCP ושגיאות טיפול.

לְתַרְגֵל:

  • שרת הד פשוט.
  • רישות גרסה של הבוהן טיק-טקטיקה.
  • מיני Git.

פרויקט 'ולימודי חנות מקוונת:

יישום לקוח-שרת: שרת אחד, לקוח אחד לרכוש מוצרים, מספר לקוחות לקנות אותם. בשעת השרת הראשון מסוגל למכור רק שתי קטגוריות מוצר. יישום צריך יכולת להוסיף תוספות - ספריות עם כיתות לעבוד עם כמה קטגוריות מוצרים אחרות. האפליקציה חייבת להכיר השקתו הראשונה להגדיר הון הזנק כדי להתחיל את עבודתה (רכישת מוצרים).

שרת מתחיל עבודתה ידי ניתוח ספרייה נוכחית לרשימת תוספות (ספריות). כשזה מגלה ספרייה חדשה, זה צריך להיות מסוגל לעבוד עם קטגוריית מוצרים חדשה ללא הידור מחדש. אפליקציית צריך לתמוך בארכיטקטורת פלטפורמות: כל שגרה תלוי פלטפורמה (משאבים, חומרה) יש להפריד היגיון.

האפליקציה צריכה להיות מוגנת מהמשתמש של ושגיאות רשת

עדכון אחרון: מרץ 2017

אודות בית הספר

Infopulse University is an education community that provides various trainings in Information Technologies. We will help you to join the IT-world of cutting-edge technologies, fascinating ideas and in ... קרא יותר

Infopulse University is an education community that provides various trainings in Information Technologies. We will help you to join the IT-world of cutting-edge technologies, fascinating ideas and innovative society. קרא פחות