5 באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב עיצוב גרפי ב ארצות הברית for 2024

באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב עיצוב גרפי ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שפר את כישורי העיצוב הגרפי שלך וקבל עבודה במדיה באמצעות הרווקים המקוונים של אוניברסיטת מערב אלבמה בתקשורת שיווקית משולבת. עם ריכוז בעיצוב גרפי, תוכלו גם לרכוש מיומנויות בתחומים כמו צילום, עיצוב אתרים, מדיה חברתית, כתיבת חדשות ומדעי החברה.

    • Lynchburg, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר ראשון באמנויות יפות (BFA) בעיצוב גרפי באינטרנט, אתה יכול להיות מוכן טוב יותר למגוון קריירות. קח את הכישורים שלך קדימה תוך כדי יצירת תיק עבודות של איור וקטור, טיפוגרפיה מתקדמת ויצירות אמנות בסגנון המאה ה-21. עם תואר בעיצוב גרפי, אתה יכול להיות סחיר ביותר לסוכנויות ועסקים המחפשים מעצבים גרפיים מיומנים.

    • Independence, ארצות הברית

    אנגלית

    עיצוב גרפי עוזר לארגונים להעביר מסר. המסר הזה יכול להיות מעורר השראה, מעורר מחשבה, מבדר, או שלושתם בבת אחת. עם תואר ראשון מקוון באומנויות גרפיות, תוכל לפתוח או לקדם קריירה יצירתית מרגשת במדיה המודפסת והאלקטרונית.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    36 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עיצוב גרפי הוא אמנות של תקשורת רעיונות בשיטות חזותית חווייתית. במסגרת תואר ראשון לתואר ראשון במדעי המחשב, תלמד כיצד לזהות מטרה להעברת הודעות, לפתח רעיונות ומושגים וליצור עיצובים שמביאים את המסר בדרכים ייחודיות ומרגשות.

    • Owensboro, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר ראשון באמנויות ב עיצוב גרפי תוכנית מקוון השלמת תואר נועד לעזור לענות על הביקוש ההולך וגובר של אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים בתחום עיצוב גרפי ושאר תחומים קשורים. הסטודנטים בתוכנית זו משלימים גרעין חובה של קורסי אמנות, בהם נלמדים עקרונות היסוד של האמנות והעיצוב. לאחר סיום קורסי העיצוב והקרנות, התלמידים מתחילים בקורסים לעיצוב גרפי שיתמקדו בטיפוגרפיה, עיצוב מיתוג, פרסום, עיצוב אתרים, אנימציה ופרוייקטים מתקדמים אחרים.