21 באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024

באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Lisle, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אוניברסיטת Benedictine מלא מקוון תואר ראשון בניהול תוכנית תואר מספק לך הבנה הוליסטית של ניהול עסקים על ידי חקירת כמה פונקציות עסקיות גדולות כדי לעזור לך להיות מנהיג יעיל ויעיל בנוף ארגוני מורכב של היום.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    היכנס לקריירה במנהיגות באמצעות תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת מערב אלבמה. כשעוברים בתוכנית, תהיו מוכנים לנווט במגוון ענפים כשאתם עולים על הסולם לעמדת מנהיגות.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בתואר המקוון לתואר ראשון בניהול ומנהיגות באוניברסיטת קונקורדיה, סנט פול, פונקציות הניהול מתעוררות לחיים באמצעות קורסים חווייתיים המובילים אותך להוביל צוות, לנהל פרויקט מורכב ולהדריך ארגון בשינויים חדשניים.

    • Richmond, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    120 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    להיות מנהיג אסרטיבי ובעל ידע בשוק עולמי תחרותי. תואר ראשון מקוון של EKU במנהל עסקים בניהול מספק לסטודנטים את הידע והערכות המיומנויות הדרושות לניהול אפקטיבי של המשאבים והמשאבים הארגוניים. סטודנטים מתקדמים ואיכותיים מוכנים להתמודד עם האתגרים וההזדמנויות של הארגונים של היום. הבוגרים מוכנים לתפקידי מפתח כמנהיגי צוות יעילים והם מוכנים לעבור במהירות לניהול העליון.

    • White Plains, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    BBA במנהל עסקים - ניהול היא תכנית מקוונת מלאה המציעה לסטודנטים תכנית עסקית חזקה ורחבה על ידי שילוב קורסים בניהול, שיווק, מימון, טכנולוגיה וניהול פרויקטים. התלמידים ילמדו מיומנויות עסקיות יישומיות כגון פתרון בעיות, קבלת החלטות, בניית צוות ותכנון אסטרטגי.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    באמצעות תוכנית לימודים המבוססת על עקרונות ואתיקה נוצריים, התואר המקוון לתואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת קמפבלוויל מכין את הדור הבא של המנהיגים להתגבר על מכשולי הניהול המגוונים. סטודנטים מסיימים את הכישורים להוביל אחרים באמצעות אמונה.

    • Oakland City, ארצות הברית

    120 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Oakland City University שואפת לייצר את הדור הבא של מנהיגים חיוביים, מונעים בכל תחומי עסקים. הרווק באינטרנט למדע במנהל עסקים מאפשר לתלמידים להמשיך בקריירה בכל התחום קורא להם, בין אם מדובר בנקאות, חשבונאות, ניהול עסקי, שיווק, ניהול מתקן כליאה, משאבים אנושים, אתלטי ממשל, הוראה, או ייעוץ.

    • Orange Beach, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קביעת נהלים לפרויקטים מורכבים, ארגון צוותים, שיפור היעילות והשגת תוצאות חסכוניות עומדים בחזית הקריירה בניהול פרויקטים. תואר ראשון מקוון של Columbia Southern University במנהל עסקים עם ריכוז בניהול פרויקטים מכין את הבוגרים למסלול קריירה המתמקד בניהול זרימת עבודה, יעילות והצלחה של פרויקטים. התכנית לתואר נועדה לשפר את יכולות הסטודנטים להניע עובדים, וכן להתרכז בחשיבותם של ערכים אישיים, מצוינות מוסרית וכשירות מקצועית במקום העבודה.

    • Akron, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    סטודנטים שמתכוונים להמשיך בקריירה בניהול עסקים קטנים, בין אם על ידי יצירה או רכישה של עסק או אולי השתלטות על עסק משפחתי, יעריכו את הגמישות של תכנית לימודים זו. סטודנטים עם יותר ניסיון מקצועי במשרה מלאה עשויים להעדיף את מבחר הקורסים הרחב יותר הזמין בתכנית לתואר זה.

    • Angola, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המנהל הוא בלב המפעל העסקי והוא כמו מנצח תזמורת, מתאם ומכוון כל חלק בארגון להשיג את יעדיו ביעילות ויעילות. התואר הראשון במנהל עסקים - מנהל ניהול עוזר לך לפתח כישורי מנהיגות ניהולית כדי להבטיח שארגון יוביל בכיוון הנכון.

    • Fort Myers, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    40 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית ניהול מקיפה ורב -תכליתית שנותנת לסטודנטים את יסודות הניהול, האסטרטגיה, הצוותים ושיתוף הפעולה והאתיקה. חונך בכישורי מנהיגות יעילים לניהול ברמה בינונית כגון פיתוח מנהיגות. מוצע בפורמט מקוון ו/או מעורבב. קורסים מתקדמים הנלמדים על ידי מומחים עסקיים בעלי ניסיון אמיתי.

    • Online USA

    אנגלית

    תואר הניהול של אוניברסיטת לטרנאו מעניק למנהיגי העסקים העתידיים ידע עבודה תקין על מדיניות, נהלים ונהלים השולטים בפעילות עסקית וחברתית ומאפשר להם להבין ולשלוט בצמיחה הארגונית. לימוד הניהול כולל חקר מדיניות ושיטות עבודה בהתייחס לפיתוח עסקי ומציג בפני הסטודנטים תיאוריות של מנהיגות וניהול.

    • Online USA

    אנגלית

    הנהלת BBA מכינה את התלמידים לתפקידים בניהול והובלת התנהגויות, תרבויות ומבנים משפיעים ארגוניים התומכים בצמיחה ושינויים עסקיים. ההתמקדות היא בשילוב של ידע ומיומנויות בתחומי התכנון, ההובלה, הארגון והשליטה, לשיפור הביצועים והקיימות הארגוניים.

    • Jeffersonville, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    לתואר ראשון במדעים בניהול שירותי הלוויות יש הצעות קורסים בנושאים הקשורים לשירותי הלוויה. התואר הראשון מאפשר לבוגרי תואר נלווה בשירותי הלוויה ABFSE שעברו את שני מבחני המועצה הלאומית (NBE) או שהם מנהל הלוויות / אמבלמר מורשה להירשם לתוכנית.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר ראשון מקוון במינהל עסקים בניהול AACSB שלנו, יספק לך הבנה תיאורטית מעמיקה וידע מעשי ועבודה על יסודות עסקים ומנהיגות. תוכנן עם מחשבים מקצועיים עובדים, תוכנית גמישה וחסכונית זו יכולה להסתיים בקצב שלך ותסייע לחיזוק היכולת שלך לחשוב אסטרטגית, לבצע רכיבים פונקציונליים של פעולות ארגוניות, לשפר את כישורי קבלת ההחלטות ולהחיל מושגים עסקיים על תרחישים בעולם האמיתי.