5 באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב ניהול ב גרמניה for 2024

באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב ניהול ב גרמניה for 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    48 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ב-IU תקבל את הכישורים שיעזרו לך לנהל ביעילות משימות, ליצור תרבות ולהוביל שינוי בכל ארגון. כדי למקסם את השמירה שלך, תכנית תואר ראשון זו שמה את הדגש על גישה מעשית. אז תלמדו ממומחים בתעשייה, תקבלו מיומנויות רכות ותובנות ספציפיות. כך תבינו מגמות כלכליות גלובליות, אסטרטגיות הסתגלות ומנהיגות ברמה עמוקה יותר. השגת תואר ראשון בניהול תאפשר לך לקחת על עצמך משימות מורכבות - כמו פרויקטים של טרנספורמציה דיגיטלית - ולגרום לזה להיראות קל. וזה יהיה קל כי יהיה לך את הידע והניסיון ליצור הצלחה בכל כיוון שהקריירה שלך לוקחת אותך. עכשיו אתה יכול ללמוד מהטובים ביותר, ולקבל יתרון תחרותי בקריירה החדשה שלך ותוכל לעשות הכל באינטרנט.

    • Berlin, גרמניה
    • Munich, גרמניה
    • + 3 more

    משרה חלקית

    7 סמסטרים

    למידה מרחוק

    גֶרמָנִיָת

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    48 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    לא משנה באיזה תחום אתם מתכוונים לעסוק, התכנית לתואר ראשון בניהול היא המקום הטוב ביותר להתחיל בו קריירה עתידית בניהול. הקורס לתואר ראשון בניהול הוא נקודת המוצא שלך לקריירה עתידית בניהול, ללא קשר לענף. בתוכנית מקוונת זו, אשר שמה דגש חזק הן על תיאוריה והן ביישומים ופרויקטים בעולם האמיתי, תלמדו על האופי המשתנה של הכלכלה הגלובלית וכיצד עסקים מסתגלים אליה. התואר הראשון בניהול יספק לך את הידע, הניסיון והביטחון העצמי שאתה צריך כדי להשיק קריירה בניהול בינלאומי, מעבודה זריזה ועד טרנספורמציה דיגיטלית. ב-IU תהיה לך 100% גמישות ללמוד בקצב שלך וייתכן שתהיה זכאי למלגה של 75%.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    36 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר ראשון ב- IU בניהול בינלאומי הוא הדרך האידיאלית להתחיל את הקריירה הבינלאומית שלך. תלמד את יסודות העסק ותצבור מומחיות להתמודד עם אתגרי הניהול בעידן הדיגיטלי. כאשר תהליכים ותשתיות משתנים כתוצאה מהדיגיטליזציה והגלובליזציה, תהיה לך טכניקות ניהול זריזות וגמישות להוביל צוותים בהצלחה, לתאם פרויקטים ולתקשר עם לקוחות. עם תואר זה תוכלו להתמחות גם בתחומים כמו שיווק, מכירות ויחסי ציבור, הנהלת חשבונות, מימון או משאבי אנוש. באמצעות IU תוכלו ללמוד 100% באופן מקוון, בקמפוס, או לעבור בין שניהם באמצעות אפשרות הלימודים הגמישה החדשה שלנו.

    • Germany Online, גרמניה

    משרה חלקית

    36 חודשים

    למידה מרחוק

    גֶרמָנִיָת

    תואר ראשון בלימוד מרחוק החדש של APOLLON בניהול חברתי (BA) מספק לך תערובת של ידע עסקי ותפיסה מדעית מבוססת על עבודה סוציאלית שנדרשת לעתים קרובות בשוק. זה כולל גם הקניית ידע בתעשייה ותנאי מסגרת של הכלכלה החברתית. הוא גם מציע לך קורסי בחירה ספציפיים ליישום המכינים אותך לתחומי יישום שונים. תכנית הלימודים היא צופה פני עתיד, למשל...