46 באינטרנט תואר ראשון במינהל עסקים BBA תוכניות ב ארצות הברית for 2024

באינטרנט תואר ראשון במינהל עסקים BBA תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Utica, ארצות הברית

    משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר ה-BBA המקוון בניהול תפעול סייבר ממכללת Utica מספק את כישורי הניהול החיוניים הדרושים כדי להתבלט כמובילה בתחום הצומח במהירות של אבטחת סייבר. באמצעות קורסים הבוחנים ניהול אסטרטגי, חקירות רשתות מחשבים, פעולות סייבר, ניתוח פגיעות מערכות ועוד, תפתחו את מה שנדרש כדי לעמוד בדרישות המעסיקים של היום ולבנות את הבסיס האקדמי הנדרש להמשך לימודים לתואר שני.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עבוד בניהול, ייעוץ או בעלות על עסקים קטנים עם תואר BBA מקוון של אוניברסיטת קינג - ניהול עסקים. חידד את כישוריך בפתרון בעיות ותקשורת תוך כדי לימודי כלכלה, פיתוח תוכניות עסקיות, חשבונאות ניהולית, מימון תאגידי, דיני עסקים ועוד. תוכנית זו מוסמכת על ידי ACBSP.

    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הכן את עצמך לקריירה פיננסית מצליחה עם תואר ראשון במנהל עסקים במימון מאוניברסיטת University of West Alabama Online . באמצעות 100% לימוד מקוון, אתה יכול להתכונן להיות מתכנן פיננסי מוסמך או להמשיך בתפקידים מבוקשים אחרים. תלמד להדריך עסקים להחלטות חכמות עם הכסף שלהם. עם שישה תאריכי התחלה בשנה, זה תמיד זמן טוב לפנות להמשך התואר העסקי שלך עם UWA.

    • Richmond, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    120 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר ראשון מקוון של EKU במנהל עסקים מקוון מכין את הסטודנטים לתרום לקהילה העסקית ולהפוך למנהיגים עסקיים מצליחים. סטודנטים מיישמים עקרונות עסקיים מוכחים כדי לחקור ולנהל את האתגרים וההזדמנויות המצויים בנוף העסקי המתפתח. הבוגרים מוכנים לתפוס תפקידי מפתח עם משכורות מצוינות או ללמוד תואר שני במנהל עסקים.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לתואר ראשון במנהל עסקים בשיווק דרך UC Online מאפשרת לך לקבל תואר ממכללת Lindner המדורגת ארצית לפי לוח הזמנים שלך מכל מקום. שיווק הוא מערכת פעילויות רחבה ומשולבת המסייעת לארגונים לספק מוצרים ושירותים המספקים לקוחות.

    • White Plains, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    BBA במנהל עסקים - ניהול היא תכנית מקוונת מלאה המציעה לסטודנטים תכנית עסקית חזקה ורחבה על ידי שילוב קורסים בניהול, שיווק, מימון, טכנולוגיה וניהול פרויקטים. התלמידים ילמדו מיומנויות עסקיות יישומיות כגון פתרון בעיות, קבלת החלטות, בניית צוות ותכנון אסטרטגי.

    • Jefferson City, ארצות הברית
    • USA Online, ארצות הברית

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הרווק למנהל עסקים (BBA) באוניברסיטת קרסון-ניומן מיועד עובדים מבוגרים שרוצים להשלים את התואר שלהם ממוסד אקדמי מכובד מאוד. אנחנו כבר מספקים חינוך איכותי 165 שנים!

    • Tampa, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית

    הרווק במנהל עסקים שם דגש מיוחד על פונקציות ניהול כללי, קבלת החלטות ובנוסף בתחומי כספים, שיווק ועסקים בינלאומיים בין יתר.

    • Irvine, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    120 שעה (ות

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    Westcliff Business Degree (Bachelor of Business - BBA), בין אם נלמד באמצעות פלטפורמה מקוונת או היברידית, מוביל סטודנטים לתארים מתקדמים אל הצעד הבא בקריירה העסקית שלהם. Westcliff University , סטודנטים ב- BBA מתמצאים בקיאות במגוון רחב של תחומים, כולל מימון, חשבונאות, שיווק, תפעול, מכירות וטכנולוגיית מידע.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    מגמות עסקים מסיימות את לימודיהם עם כישורים שניתן לתרגם בקלות לכל תעשייה ולכל מקום עבודה, וזו הסיבה שהם באופן עקבי בין בוגרי המכללות המועסקים והמבוקשים ביותר, ולרוב יש להם משכורות התחלתיות גבוהות מהממוצע. עם תואר ראשון מקוון במנהל עסקים מ- Loyola University ניו אורלינס, אתה יכול להתחיל בדרך לקריירה מצליחה, תוך כדי הנאה מהנוחות של חינוך מקוון ומהיוקרה של תואר לויולה.

    • Online USA

    משרה חלקית

    120 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    כל ארגון, בין אם בבעלות פרטית, נסחר בבורסה או מלכ"ר, דורש מומחיות פיננסית. תואר ראשון במנהל עסקים מקוון של Columbia Southern University עם ריכוז בפיננסים מכשיר אנשי עסקים ממוקדים פיננסית להצליח בארגונים על ידי מתן מיומנויות מנהיגות וידע הדרושים להשגת, ניהול וניהול כספים. הזדמנויות קריירה לאנשי מקצוע בתחום המימון העסקי יש בשפע. בוגרים עשויים להמשיך לעבוד כמנהלי מניעת אובדן, אנליסטים ניהוליים, מנהלי קרנות השקעות ועוד.

    • Akron, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    סטודנטים שמתכוונים להמשיך בקריירה בניהול עסקים קטנים, בין אם על ידי יצירה או רכישה של עסק או אולי השתלטות על עסק משפחתי, יעריכו את הגמישות של תכנית לימודים זו. סטודנטים עם יותר ניסיון מקצועי במשרה מלאה עשויים להעדיף את מבחר הקורסים הרחב יותר הזמין בתכנית לתואר זה.

    • Online
    • Orlando, ארצות הברית
    • + 2 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית זו שמה לה למטרה לפתח את היכולות האינטלקטואליות של התלמיד, האישיות הביצועית וכישורי הניהול של התלמיד באמצעות המיזוג העסקי והחינוך הכללי המתאים. התוכנית עוזרת לסטודנטים להבין ולפתח את תכונות המנהיגות הייחודיות הנדרשות לניהול מוצלח של פונקציות עסקיות, יחידה ארגונית או עסק.

    • Online USA

    אנגלית

    תואר הניהול של אוניברסיטת לטרנאו מעניק למנהיגי העסקים העתידיים ידע עבודה תקין על מדיניות, נהלים ונהלים השולטים בפעילות עסקית וחברתית ומאפשר להם להבין ולשלוט בצמיחה הארגונית. לימוד הניהול כולל חקר מדיניות ושיטות עבודה בהתייחס לפיתוח עסקי ומציג בפני הסטודנטים תיאוריות של מנהיגות וניהול.