4 באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב עיצוב חזותי ב הממלכה המאוחדת for 2024

באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב עיצוב חזותי ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Arden Universityתוכנית העיצוב הגרפי המקוונת BA (Hons) תספק לך את האמצעים לפיתוח היכולות היצירתיות וכישורי העיצוב שלך. תוכלו לפתח הבנה של עקרונות עיצוב מפתח ותקני תקשורת חזותית הצפויים לתעשייה תחרותית זו. מצב הלימוד הגמיש של ארדן מאפשר לך לפתח את ההיכרות שלך עם מדיומים דיגיטליים לצד כישורי יצירת תמונות - מסביב למחויבויות הקיימות שלך. אתה תתעמק בטכנולוגיות מסורתיות ועכשוויות כדי לייצר עיצובים חדשניים ואסתטיים וכן ליצור הבנה של הרקע הביקורתי, הרעיוני וההיסטורי של אמנות, עיצוב ותרבות חזותית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    27 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית, פורטוגזית

    מעולם לא היה חשוב כל כך. זה חלק מחיי היומיום שלנו שכן אנו יכולים להיתקל בו בכל מוצר בו אנו משתמשים, באתרי האינטרנט בהם אנו גולשים או באפליקציות שאנו מתקינים בסמארטפונים שלנו. התואר הראשון בעיצוב London School Of Design And Marketing של London School Of Design And Marketing יעזור לך לבנות קריירה בעולם היצירה ואולי את הדחיפה הדרושה לך בכדי להשיג יעדים חדשים, לשחרר את הצד היצירתי שלך וליצור פרויקטים רבי עוצמה שמעוררים השראה ומניעים אנשים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית, אנגלית, פורטוגזית

    עיצוב מעולם לא היה כל כך חשוב. זהו חלק מחיי היומיום שלנו, משום שאנו יכולים למצוא אותו בכל המוצרים שאנו משתמשים בהם, באתרים שבהם אנו מתייעצים או באפליקציות שאנו מתקינים בטלפונים החכמים שלנו.

    • Barnsley, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הקורס לתקשורת חזותית (BA) מציע חוויית למידה מרחוק, אשר באמצעותה מעודדים את התלמידים לפתח תחושה של חקירה ויזואלית, להרחיב את אופקיהם ולהתחיל למצוא קול יצירתי אישי במסגרת עבודתם. הקורס מספק גישה בינתחומית ללימוד דרכו ניתן לבחור ולחקור מגוון רחב של נושאים, לנוע לעבר התמחויות בעיצוב גרפי, איור או שילוב של נושאים אלו.