4 באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב עיצוב גרפי 2024

באינטרנט תואר ראשון תוכניות ב עיצוב גרפי 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Arden Universityתוכנית העיצוב הגרפי המקוונת BA (Hons) תספק לך את האמצעים לפיתוח היכולות היצירתיות וכישורי העיצוב שלך. תוכלו לפתח הבנה של עקרונות עיצוב מפתח ותקני תקשורת חזותית הצפויים לתעשייה תחרותית זו. מצב הלימוד הגמיש של ארדן מאפשר לך לפתח את ההיכרות שלך עם מדיומים דיגיטליים לצד כישורי יצירת תמונות - מסביב למחויבויות הקיימות שלך. אתה תתעמק בטכנולוגיות מסורתיות ועכשוויות כדי לייצר עיצובים חדשניים ואסתטיים וכן ליצור הבנה של הרקע הביקורתי, הרעיוני וההיסטורי של אמנות, עיצוב ותרבות חזותית.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה חושב יצירתי? רוצים לדעת איך ליישם את תורת העיצוב ומיומנויות בפועל? אם כן, תוכנית עיצוב גרפי זו תכוון לפתח את ההבנה שלך בעקרונות הליבה של העיצוב והפוטנציאל שלו במגוון מגזרים. אתה תתעמק בטכנולוגיות מסורתיות ועכשוויות כדי לייצר עיצובים חדשניים ואסתטיים וכן ליצור הבנה של הרקע הביקורתי, הרעיוני וההיסטורי של אמנות, עיצוב ותרבות חזותית.

    • Barnsley, הממלכה המאוחדת

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הבנה מעשית והקשרי של טיפוגרפיה ועיצוב סוג הוא הציג ב HE רמה 4 ו המורחבת ברמה 5 של עיצוב גרפי זה פתוח תואר. עיצוב העריכה, האינפוגרפיה, ההתייחסות, המיתוג, הקמפיין ועיצוב הזהות מוצגים כמקצוענים מומחים ברמה 5. התלמידים מעודדים להרחיב את ההגדרות שלהם של עיצוב גרפי באמצעות חקר של פרקטיקות עכשוויות והקשר להתפתחויות מתמשכות בדפוס, חדש מדיה וצורות אחרות של תקשורת.

    • Owensboro, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר ראשון באמנויות ב עיצוב גרפי תוכנית מקוון השלמת תואר נועד לעזור לענות על הביקוש ההולך וגובר של אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים בתחום עיצוב גרפי ושאר תחומים קשורים. הסטודנטים בתוכנית זו משלימים גרעין חובה של קורסי אמנות, בהם נלמדים עקרונות היסוד של האמנות והעיצוב. לאחר סיום קורסי העיצוב והקרנות, התלמידים מתחילים בקורסים לעיצוב גרפי שיתמקדו בטיפוגרפיה, עיצוב מיתוג, פרסום, עיצוב אתרים, אנימציה ופרוייקטים מתקדמים אחרים.