9 באינטרנט תואר בלימודי תעודה תוכניות ב מדעי רוח ב ארצות הברית for 2024

באינטרנט תואר בלימודי תעודה תוכניות ב מדעי רוח ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית המקוונת המקוונת למדעים ללימודי נוצרים באוניברסיטת קמפבלוויל מספקת את הבסיס האקדמי הדרוש לך כדי להשיג הצלחה במנהיגות פסטורלית. בנו מיומנויות באסטרטגיות שליחות ובמשרד, וסיימו נקודות זכות שניתן ליישם לתואר ראשון.

    • Akron, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית לימודים מקוונת זו מיועדת לאנשי מקצוע בתחומי התמחות המבקשים להתקדם בקריירה שלהם. כל הסמכה או רישיון מדינה, לאומי או ספק שאתה מחזיק כעת יכול לספור עד 30 נקודות זכות טכניות לקראת תואר ה-ATS שלך - נותן לך התחלה בסיום התוכנית. ה-ATS מספק גם Pathway חלק לתוכניות לתואר ראשון של UA.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית, פורטוגזית

    תוכנית התיאולוגיה שלנו מכוונת לחקר טבעו של אלוהים ויחסו של האל לעולם, לאנושות, לגאולה ולאשטולוגיה (לימוד הזמנים האחרונים). מחקרים אלה יספקו לך תיאולוגיה, משימות, ונושאים עכשוויים במשרד, יביא את מיומנויות התקשורת הדרושים כדי להצליח בכנסייה של המאה ה -21.

    • Elyria, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית המקשרת לתואר לאומנויות מעניקה לסטודנטים השכלה אקדמית רחבה להכנתם למקום העבודה וללימודים באוניברסיטה ברמה הגבוהה ביותר. ניתן לעמוד בדרישות התואר עבור מקורב לאמנויות באמצעות קורסים העבריים באוניברסיטאות של LCCC או על ידי לקיחת קורסים להעברת אוניברסיטאות במכללות ו / או אוניברסיטאות מוכרות אחרות. בחר מתוך מודול ההשכלה הכללית / העברה: אומנויות ומדעי הרוח; הרכב אנגלי; מתמטיקה / סטטיסטיקה / לוגיקה ומדעי הטבע.

    • Eugene, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עמית המדע במנהיגות משרד מספק דרך יצירתית לסטודנטים להשיג את לימודיהם במכללה ולהשתתף באופן מיידי בהנהגה מבוססת תנ"ך ומועצמת ברוח בכנסיה ובעולם.

    • Opelika, ארצות הברית
    • Wadley, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    החטיבה האקדמית במכללת Southern Union State Community College מציעה ל- Associate in Science (AS) אפשרות מקוונת לשרת טוב יותר את צרכי תזמון הסטודנטים. תואר זה מקביל לתואר העמותה המסורתי שלנו למדעים אך מציג קורסים בלבד המוצעים כאופציות מקוונות.

    • Online USA

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר Associate in Arts in History for Transfer מכין את הסטודנטים להעברה לתוכניות תואר ראשון בהיסטוריה ותוכניות דומות בקמפוס CSU ומבטיח קבלה למערכת CSU.

    • Jackson, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    62 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    העמותה המקוונת לאמנויות בלימודי המקרא מיועדת לסטודנטים שרוצים להמשיך בלימודי משרד המקרא. תכנית לימודי תנ"ך זו תוכננה במסורת לאומנויות ליברליות ויכולה להוביל ללימודי תנ"ך בעתיד והיא מהווה שער לתואר ראשון באמנויות המקרא.

    • Akron, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר המקוון הזה מכין אותך לתעסוקה ולקידום קריירה - או מעבר חלק לתוכניות לתואר ראשון של UA בחינוך, מדעי החברה והאמנויות. יתרה מכך, ה-Associate of Arts מטפח הרגלים של למידה לאורך החיים ומלמד אותך לחשוב בצורה ביקורתית ויצירתית על רעיונות, אירועים ואנשים - מה שמספק בסיס להצלחה אישית ומקצועית.