9 באינטרנט תואר בלימודי תעודה תוכניות ב טכנולוגיות מידע (IT) ב ארצות הברית for 2024

באינטרנט תואר בלימודי תעודה תוכניות ב טכנולוגיות מידע (IT) ב ארצות הברית for 2024Filter
    • White Plains, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לניהול רשת מחשבים מעניקה לסטודנטים השכלה מובילה בקריירה כדי להצליח בעולם הטכני של ימינו. סטודנטים לומדים ניהול, תכנון, תמיכה ותחזוקה של רשתות מקומיות ורשתות רחבות באמצעות הרצאות ושימוש במערכות הפעלה של Microsoft Windows ו- Cisco IOS.

    • Appleton, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    מחפש קריירה מצוינת בתחום טכנולוגיית המידע? הארגונים של היום דורשים טכנולוגיית שיתוף מידע מתקדמת ומאובטחת. קבל את ההכשרה הדרושה לך כדי להיות מנהל מערכות רשת מיומן. תלמד כיצד להתקין, לפתור תקלות ולתחזק מערכות הפעלה ברשת - משרת בודד ועד מגוון מורכב של שרתים.

    • Appleton, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שיתוף מידע הוא תפקיד חשוב בכל ארגון. כמומחה רשת, אתה מיישם, מתחזק ומפתר תקלות במגוון ציוד רשת. תואר זה נותן לך בסיס איתן בטכנולוגיית מידע עבור הסביבה העסקית של היום, ואת הכישורים לנהל רשת מקומית אחת או עבודה בסביבת רשת תקשורת רחבה מורכבת. תלמד להתקין ולהגדיר מתגים, נתבים ונקודות גישה. תלמד גם על מערכות הפעלה, תיקון ותחזוקה של מכשירים, אבטחה, כבלים, סקריפטים ועוד הרבה יותר.

    • Appleton, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    אבטחת סייבר, לרבות אבטחת מחשבים ומערכות מידע, היא תחום שצומח במהירות. עם תואר מומחי אבטחת סייבר, תפקח ותטמיע אמצעי אבטחה כדי להגן על רשתות המחשבים והמערכות של הארגון. תלמד כיצד להבטיח שבקרות אבטחה מתאימות קיימות כדי להגן על קבצים דיגיטליים ותשתית אלקטרונית חיונית, כמו גם כיצד להגיב לפרצות אבטחת מחשב ווירוסים.

    • Prestonsburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התכנית לעיצוב גרפי וספריית טכנולוגיה מכינה את הסטודנטים לקריירה בתעשיות שונות המשתמשות בטכנולוגיה חדישה בתחום עיצוב גרפי, עיצוב משחקי וידאו ומקצועות ספריה. התלמידים יכולים לבחור בין תארים AAS בשלושה מסלולים ותעודות בארבעה תחומים.

    • Online USA

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מדי יום, הטכנולוגיה מבטיחה מקום בולט יותר בחיי היומיום שלנו. לכן אין זה מפתיע שאנשי IT הם בין העובדים המבוקשים ביותר.

    • Online USA

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר בטכנולוגיית שירותי מידע הוא תוכנית שנועדה לספק לסטודנטים את הכישורים הטכניים והתקשורתיים הנדרשים לתעסוקה ברמת הכניסה בתחום העצום של טכנולוגיית המידע (IT).

    • Camden, ארצות הברית

    אנגלית

    תכנית טכנולוגיית המידע לבריאות (HIT) מיועדת להכין את הבוגרים לתעסוקה בתחום טכנולוגיית ניהול מידע בתחום הבריאות. טכנאי מידע בנושא בריאות בתחום הכניסה עשויים להיות מועסקים במגוון הגדרות בריאות. אלה כוללים בתי חולים, משרדי רופאים, מתקני טיפול סיעודי, מרכזים כירורגיים אמבולטיים, סוכנויות לבריאות ביתיות, מחלקות בריאות הציבור, חברות ביטוח וספקי תוכנה. ההרשמה גדלה בהתמדה מאז 2003; גדל ב 100% מאז 2008. זמינות ההרשמה למשרה חלקית והרשמה מקוונת אפשרה לסטודנטים להישאר בתוכנית תוך כדי עבודה מלאה ו / או טיפול במשפחות.

    • Arlington, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ASIT שמה דגש רב על קורסי חינוך כללי שיספקו בסיס כניסה לתוכנית BSIT. הקורסים לחינוך כללי נועדו להרחיב את הבסיס החינוכי של התלמיד. הם כוללים קורסים בתחומים כגון תקשורת, אנגלית, ממשלה, היסטוריה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, מתמטיקה וסטטיסטיקות.