1,5 שנה אני פסיכולוגיית סייבר (MSc) בתחום הסייבר (לתקשורת מקוונת)

כללי

תיאור התכנית

בסיס מדעי לאנשי מקצוע מנוסים | ללא תואר ראשון באוניברסיטה

תכנית המאסטר החדשנית מתמקדת בתוכנית לימודים מגוונת של נושאים פסיכולוגיים שנקבעו בסביבת סייבר. הבסיס האקדמי שלה מאפשר לבוגרינו להבין וליצור את ההתפתחויות האחרונות בתחום המקצוע שלהם, תוך התמקדות בעולם הסייבר. התוכן מכסה מגוון רחב של היבטים, למשל השקפה פוליטית, תעסוקתית וקלינית של פסיכולוגיה בתקשורת מקוונת.

פיתוח מיומנויות מפתח | תואר שני דרך למידה מרחוק

התלמידים יוכלו להתחיל או לבנות על המקצוע הנבחר שלהם באמצעות הבנה של פסיכולוגיית הסייבר של תקשורת מקוונת, ולכן יוכלו להתמודד עם אתגרים ושינויים עתידיים הנוגעים לקו עבודתם. פורמט הלמידה למרחק מכשיר אותם בתקשורת מקוונת ועבודה בצוותים וירטואליים - מכאן שהתכנים והשיטות בקורס היו חופפים.

מגמות ונושאי מחקר בעתיד | פסיכולוגיית סייבר של תקשורת מקוונת

מחקר והתמודדות עם התקדמויות עדכניות בנושא נותן לבוגרים אפשרות לחזות מגמות חדשות במקום העבודה שלהם. הערכה לעולם המשתנה של התנהגות מקוונת שנצברה באמצעות תוכנית זו תאפשר לתלמידים להטיל ספק בהתנהגויות ובפרקטיקות הקיימות ולעזור להחליף אותם בהתאמות המותאמות לעתיד.

128161_05.jpg

למי תוכנן תואר שני זה?

תכנית המאסטר הינה הצעה יישומית, המיועדת לכל מי שרוצה לקבל אוריינטציה לגישה בין-תחומית ועכשווית להבנת תקשורת מקוונת מנקודת מבט פסיכולוגית מובהקת. ראשית, צפוי שרבים מהתלמידים הפוטנציאליים יהיו בעלי נטייה מקצועית ונטייה, ותכנית לתואר שני זה תאפשר להם לתכנן את הדרך קדימה בדרך יישומית ורב תחומית יותר.

מושג הלמידה של תוכנית למידה מרחוק

רלוונטיות מעשית גבוהה | למידה מרחוק חדשנית תמיכה סטודנטית ובעלת יכולת אישית | אין נוכחות פיזית

תפיסת הלמידה של פסיכולוגיית סייבר MSc של תקשורת מקוונת מאופיינת ברמת רלוונטיות גבוהה לתכנים מבוססי ראיות כמו גם בשיטות הוראה ולמידה חדשניות. העיצוב כקורס למידה מרחוק טהור פירושו התמצאות אופטימלית לצרכי קבוצת היעד.

השילוב של לימוד עצמי מודרך, תמיכת סטודנטים פרטנית ויחידות למידה אלקטרונית מציע לתלמידים אפשרות ללמוד ללא תלות בזמן ומקום, מכוונת לדרישותיהם ולצרכיהם המקצועיים.

השימוש במרכיבי למידה אלקטרונית מודרנית מבטיח לתלמידים למידה אינטראקטיבית וכן הצגת ודיון ברור של תוכן מופשט. סמינרים מקוונים ודיונים במרחב הווירטואלי מקדמים את שילובם של עקרונות ושיטות תיאורטיות בפרקטיקה המקצועית. השימוש במדריך וירטואלי בצורה של פלטפורמת למידה מקוונת מאפשרת העברת ידע גמישה ודמויית רשת, הניתנת לגיוון אופטימלי ולהתאמה בהתאם לצורכי הלמידה וההתקדמות האישית.

מתן הקלטות של כל ההצעות החיות האינטראקטיביות, כגון סמינרים מקוונים או הרצאות מקוונות, כמו גם כל חומר הלמידה בצורה אלקטרונית, מקלה על ניהול ידע ולמידה אסינכרונית לתלמידים בקבוצת למידה עם תנאים מקצועיים שונים וחופש. בנוסף, המשמעות היא תיעוד ופשוטה ותלויי-זמן ותלות עצמאית של תכני הוראה.

128163_07.jpg

דגש תכניות ראשי

התוכן והמבנה של תכנית המאסטר תומכים בהבנה מוכוונת-תרגול של פסיכולוגיית הסייבר של תקשורת מקוונת. התוכנית משתרעת על תחום נרחב של תחומי יישום קשורים זה לזה בפסיכולוגיה ותקשורת במרחב הסיבר תוך אתגר ביקורתי. מכיוון שהתחום חדש יחסית, היעדר מדיניות, אתיקה ושיטות עבודה מומלצות הופך להיות נושא לדיון ומאפשר לתלמידים להטיל ספק בפרקטיקות הקיימות וליצור פתרונות בנושא מגמה. מגוון המודולים והשיטות המדעיות הנלמדות יאפשרו לכל סטודנט לעבוד על עבודת מוסמך בודדת המכסה תחומי עניין אישיים.

על ידי לימוד פסיכולוגיית סייבר של תקשורת מקוונת כל סטודנט יפתח הבנה של התיאוריות הפסיכולוגיות ויישומם בעולם הווירטואלי כמו גם בחיים האמיתיים, שבעתיד יהיה להם חפיפה חזקה והולכת.

תחומי התמחות

תוכנה של תוכנית הלימודים לתואר שני וחצי מבוסס על שתים עשרה נקודות מוקד הבאות:

  • מבוא לפסיכולוגיית סייבר ואישיות במרחב הסייבר
    • יסודות של עבודה מדעית פסיכולוגית (למשל הנחיות APA, מחקר ספרות)
    • היסטוריה, אוריינות ודינמיקה של מרחב הסייבר
    • יסודות ההתנהגות האנושית
    • יסודות מרחב סייבר והתנהגות אנושית
    • אישיות מקוונת
    • זהות ותקשורת: עולם אמיתי לעומת וירטואלי
    • התנהגות מקוונת ויחסים בינאישיים
  • מדיה חברתית, רשת
  • צורות של מדיה חברתית
  • תקשורת חברתית במרחב הסייבר
  • תקשורת ואינטראקציה: עולם אמיתי לעומת וירטואלי
  • מאפיינים פסיכולוגיים של תקשורת בקבוצות וירטואליות
  • עבודה שיתופית ברשת
  • יסודות של מציאות מדומה ומוגברת
  • פסיכולוגיה של עסקים מקוונים
  • נתונים גדולים
  • סביבות עבודה חדשות: מגמות
  • אינטראקציה של חברות
  • רווחת הצרכן
  • פרטיות צרכנית
  • נתונים גדולים
  • פרסום דיגיטלי
  • תקשורת מקוונת, תמיכה, ייעוץ
  • התנהגויות ממכרות
  • בידוד חברתי ברשת
  • הצגה עצמית ברשת
  • גישות טיפול אלקטרוני
  • גישות אימון אלקטרוני
  • גישות ייעוץ אלקטרוני
  • השימוש בילדים ובני נוער בתקשורת ובמדיה מקוונת
  • ילדים מקיימים אינטראקציה עם האינטרנט
  • התפתחות שפה בהתפתחות סייבר
  • קוגניטיבי
  • אתיקה של הורות ואפוטרופסות של צעירים
  • תקשורת עם בינה מלאכותית (AI)
  • מה זה AI ומה הם המגמות האפשריות ב- AI?
  • אינטראקציה בין האדם למחשב
  • רגשות באינטראקציה בין אדם למחשב
  • התנהגות אנושית במכונות והשפעתה על בני אדם
  • אתיקה של אינטראקציה עם AI
  • מערכות יחסים אינטימיות עם מכונות
  • פסיכולוגיה של משחקי מקוון ופלטפורמות מרובי משתתפים / פסיכולוגיה של משחקי וירטואלי
  • סיווג משחקי וידאו
  • משחקים רציניים
  • פסיכולוגיה בעיצוב משחק: תיאוריות ויישום
  • השפעות משחקי וידאו על בריאות נפשית ופיזית
  • שימוש במשחקי וידאו למטרות אימון (קוגניטיביות)
  • פוליטיקה אלקטרונית, אתיקה
  • עקבות דיגיטליות
  • השתתפות אלקטרונית בפוליטיקה
  • שליטה פוליטית במרחב הסייבר: בוטים, תעמולה וממשל מרחב סייבר
  • שליטה ארגונית במרחב הסייבר: אחריות חברתית תאגידית
  • הנחיות אתיות משפטיות ופורמליות
  • דמוקרטיה וסובלנות במרחב הסייבר
  • האינטרנט האפל - פשע Cyber and Deviance
  • רשת פני השטח, העמוקה והכהה
  • האינטרנט של הדברים
  • תיאוריות וצורות של פשעי רשת
  • אנלוגיות לפשעי רשת ופשע בעולם האמיתי
  • מאבק בפשעי רשת: שיקולים משפטיים, אתיים ומעשיים
  • מגמות
  • שיטות מחקר
  • בחירה חופשית של אחד מנושאי התוכנית
  • מחקר אקדמי ועצמאי בנושא זה
  • ניתוח תוכן איכותי על פי מיירינג
  • עיצוב הנחיית ראיון לצורך ראיונות מומחים
  • התחייב למבנה ולפורמט של עבודת מוסמך
  • יצירת חשיפה בכתב
  • עבודת תואר שני
  • מחקר אקדמי ועצמאי בנושא
  • תכנון וביצוע ראיונות מומחים (3X30 דקות)
  • הערכה באמצעות ניתוח תוכן איכותי על פי מיירינג
  • כתיבת עבודת הדוקטורט המאומדת בסטנדרטים פסיכולוגיים אקדמיים
  • בחינת בעל פה בעל תואר שני
  • הצגת עבודת הדוקטורט של עצמו

מוקד הכשרה של תכנית המאסטר "פסיכולוגיית סייבר MSc לתקשורת מקוונת"

128166_pitaki02.png

128165_04.jpg

דרישות קבלה

תואר ראשון (לפחות תואר ראשון) מאוניברסיטה גרמנית מוכרת או דומה להשוואה ולפחות שנה של ניסיון בעבודה

אוֹ

המקבילה לתואר האוניברסיטאי הראשון נחשבת כהכשרה מקצועית מוסמכת ומוסמכת ולניסיון מקצועי רלוונטי של שש שנים לפחות (מתוכם לפחות שנה צריכה להיות ניסיון ניהולי או ניהול פרויקטים).

בנוסף, ההסמכות הנוספות הבאות מתקבלות בברכה:

ידע בתחום הפסיכולוגיה (למשל פסיכולוגיה קלינית, פסיכולוגיה חברתית, פסיכולוגיה עסקית), מקצועות קשורים ברשת (למשל IT, פרסום מקוון) ומקצועות אחרים הנוגעים למגע בתחום הסייבר או פסיכולוגיה.

כל המעוניינים, אם עם תואר ראשון או בלעדיו, יתקיימו שיחת טלפון של 20 דקות כדי לבדוק את התאמתם לתכנית לתואר שני זה.

דרישות שפה אנגלית

דרישות כניסה מינימליות מוסמכות לקורסים שהועברו לתארים מתקדמים: הסטודנטים יעמידו ראיות לכישורי השפה האנגלית שהוכחו על ידי:

  • יחידת כישורי מפתח תקשורת ברמה 3, או
  • מבחן IELTS ברצועה 6.0 ומעלה עם ציון מינימלי של 5.5 בכל רכיב, או
  • Pearson PTE של 53 ומעלה בכל רכיב בבדיקה, או שווה ערך, או
  • לעבור מבחן בשפה האנגלית של האוניברסיטה, או
  • תעודת TOEFL אנגלית B1, או
  • לסטודנטים בינלאומיים בלבד: שווה ערך כפי שנשפט על ידי קצין הקבלה המוסמך בהתאם לעצת המשרד הבינלאומי של האוניברסיטה

מועמדים תושבי חוץ בריטניה, שאנגלית אינה השפה הראשונה שלהם, היו צריכים בדרך כלל לקבל את ההסמכה הנדרשת בשפה האנגלית לא יותר משנתיים לפני הכניסה.

תהליך בחירה

תהליך הבחירה מבוסס על הסדר בו מתקבלות בקשות, תוך התחשבות בקריטריונים איכותיים ותוצאות הראיון הטלפוני.

עדכון אחרון: ינו 2020

אודות בית הספר

The ALP Akademisches Lehrinstitut für Psychologie GmbH offers modern, creative and innovative distance learning courses and further education in the field of psychology. And this for more than 14 year ... קרא יותר

The ALP Akademisches Lehrinstitut für Psychologie GmbH offers modern, creative and innovative distance learning courses and further education in the field of psychology. And this for more than 14 years. Online Master's programs with practical relevance and skilful didactics. Exciting, scientific and practice-oriented at the same time. In exceptional cases, professionals have the opportunity to be admitted to the Master's programmes without a first degree (without a Bachelor's degree). קרא פחות