תואר שני בניהול ושיווק מסחרי
IMF Smart Education
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online Spain
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
24 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 756 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* מחיר בסיס: 7,560 אירו
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מקצוע המנהל המסחרי והשיווקי בארגון דורש שליטה במיומנויות ניהול כלליות, אך גם במיומנויות ספציפיות, המותאמות לדינמיקה המסוימת של התחום המסחרי ולתפקוד השווקים. מיומנויות אלו חייבות להיות מלווה בפרספקטיבה אסטרטגית של עבודת ניהול, אשר תמיד תוקרן על תהליכי התכנון העסקי והשיווקי. מצד שני, פונקציה ניהולית זו קשורה קשר הדוק לחקר שוק, שבלעדי המידע שלו לא ניתן לשקול קבלת החלטות מסחריות או שיווקיות.
ההנהלה המסחרית חייבת גם לשלוט בכל פעולות ההפצה, השיווק והמכירות, כמו גם טכניקות ניהול לקוחות וחשבונות שמעצבות את המודלים החדשים של ארגון מסחרי.
אחרון חביב, מחלקת השיווק של היום דורשת ידע עמוק ועדכני בשיווק ומסחור בסביבות דיגיטליות, שבלעדיו עבודתה פשוט לא תהיה יעילה.
למה ללמוד במכון IMF למדעי העסקים?
מרכז חדשני עם שורשים מוצקים
המכון למדעי העסקים IMF הוא מרכז אוניברסיטאי שנוצר בשנת 2013 על ידי פעולת הקידום של קבוצת IMF , המוקדש להדרכה מקוונת, ומניסיונו ומסלולו הוא שואב. למכון IMF למדעי העסק יש את העדכון המתמיד של מתודולוגיות ההוראה שלו במטרה להשיג בכל עת את ההתאמה המושלמת ביותר של לימודיו למציאות המשתנה של ציבור סטודנטים דיגיטאלי לחלוטין.
מוסד רשמי להשכלה גבוהה
הנהלת הקהילה האוטונומית של מדריד הכירה באופן חוקי במרכז בשנת 2014, ומשרד החינוך הספרדי המשיך לרשום אותו כמרכז אוניברסיטאי רשמי במרשם האוניברסיטאות, המרכזים והתארים של ספרד עם המספר 28053812. המכון לעסקים Sciences IMF מוסמכת על פי חוק ללמד את כל המחקרים הרשמיים שלה באופן מקוון או מרחוק.
אוניברסיטת רפרנס
מבחינה אקדמית, המכון למדעי העסקים IMF צמוד לאוניברסיטת Camilo José Cela, אחת האוניברסיטאות הצעירות ביותר בספרד, שנוצרה בשנת 2000 על ידי המוסד החינוכי היוקרתי SEK, שהצעתו האקדמית מבוססת על שלושה עמודי תווך: אינטרדיסציפלינריות, חדשנות ובינלאומיות. קמפוס UCJC Villafranca del Castillo הוא אחד הטובים במערכת האוניברסיטאית, הן בשל מתקניו והן בשל היופי של הנוף שלו.
אפשרויות קריירה
מגזר המסחר והשיווק מסתגל ללא הרף לשינויים. כעת, יותר מתמיד, סטארטאפים הבינו שללא איש שיווק טוב שייעץ להם, הם לא ישיגו את מטרתם. אנו עומדים בפני מגזר שממשיך להרחיב את הדרישה שלו לאנשי מקצוע חדשים.
בתום התואר השני תהיו מוסמכים לעסוק בתור:
- מנהל המחלקה המסחרית.
- מנהל מחלקת שיווק.
- מנהל מכירות
- מנהל מוצר / מנהל מוצר.
- ראש תחום תקשורת ויחסי ציבור.
- מנהל מפתח Ac.
- ראש לימודי שיווק.
- אנליסט שיווקי.
- ראש חקר שוק.
- טכנאי מסחרי ו-MKT.
- מומחה לשיווק ישיר.
- מנהל שיווק סחר.
- מומחה לשיווק מקוון.
- מנהל קהילה ומדיה חברתית.
- מנהל מדיה חברתית
- יועץ במשרדי שיווק ופרסום.
תוצאת התוכנית
- למד את הכלים הבסיסיים בהפצה: מודלים עסקיים, מדיניות הפצה, ערוצים מסחריים, טכניקות מכירה ומנופים נוספים להשגת בידול אסטרטגי בתחום ההפצה המסחרית.
- למד לעצב את התוכנית המסחרית של החברה, להציע אסטרטגיות ופעולות שמטרתן להשיג את היעדים המתוכננים, תוך שימוש בערוצי השיווק המתאימים לכל סוג מוצר. הכרת הכישורים וכישורי הניהול לעיצוב והובלת ארגונים מסחריים מיטביים בחברות: בחירה, ניהול ופיקוח על רשתות וצוותים מסחריים.
- התעמק בחשיבות השיווק ככוח מניע של פעילות מסחרית, למד להשתמש נכון במשתנים של תמהיל השיווק כדי להציג את המוצרים והשירותים שלך לשוק.
- התעמקו בסביבת התקשורת הדיגיטלית החדשה, ובכלי התקשורת המסחרית, על מנת להגדיר פעולות פרסום וקידום מכירות בהתאם ליעדים המסחריים המתוכננים.
- הכר את האתגרים של עסקים אלקטרוניים על ידי חקר צורות חדשות של צריכה ורכישה מקוונים, לימוד עיצוב פרויקטים של מסחר אלקטרוני והזדמנויות עסקיות וחילופי מסחר בסביבה הדיגיטלית.
- להכין ולנהל את התקציב של האזור המסחרי, תוך מתן המטרות הנחקרות עם המשאבים הדרושים להשגתן.