תואר שני במנהל עסקים (MBA) (למידה מרחוק)
Neapolis University Pafos Distance Learning
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online Cyprus
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
3 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 10,000 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
מבוא
מטרת התואר השני במנהל עסקים (MBA)
המאסטר למינהל עסקים (MBA) שואף לפתח בקרב התלמידים את היכולת של מחקר וניתוח, סינתזה ויצירתיות תוך הדגשת החשיבות החיונית של מידע ופיתוח טכנולוגי והעלאת המודעות לנושאים אתיים, חברתיים, סביבתיים ובינלאומיים המשפיעים על החלטות מנהליות. מטרת ה- MBA היא שתלמידים ישפרו את כישוריהם הבין -אישיים לאורך משך הלימודים, אשר מושגים באמצעות עבודת צוות. הפעילות הקבוצתית היא אחת משיטות ההערכה ברוב הקורסים של התכנית.
ה- MBA מספק ידע ומיומנויות בסביבה המפתחת את היכולת של התלמידים לקבל החלטות הקשורות לתחומם, להעמיק ולהרחיב את הידע שלהם בתפעול וניהול עסקים. תוכנית ה- MBA גם מספקת את האפשרות להתמחות בתחום אחד על ידי לקיחת שני קורסי בחירה בנושאים רלוונטיים במיוחד לתחומי העניין האישיים ולמטרות הקריירה.
ה- MBA הוא תכנית ייחודית המקיפה את לימודי הפיננסים, הניהול, השיווק והדיסציפלינות הקשורות אליהן. תכנית הלימודים נועדה להעניק לסטודנטים עם או בלי הכנה אקדמית קודמת בעסקים בסיס איתן בתיאוריות ועקרונות עסקיים תוך פיתוח הכישורים הדרושים למנהלים לנתח מצבים ולהוביל ארגונים. תכנית הלימודים מבוססת על קורסי הבסיס הנמצאים בכל תוכניות ה- MBA, המדגימות כיצד כל תחום משולב בפעולה עסקית מוצלחת. התכנית מספקת השכלה כללית לניהול לתואר שני ואחרי ניסיון לאנשים השואפים או כבר ברמת ניהול בכיר בארגונים ומכשירים אותם לבצע ביעילות בתפקידי ניהול. בהתאם לכך, המטרה היא לא להמשיך בלימוד תיאורטי אקדמי, אלא לאפשר לתיאוריה ליידע את הפרקטיקה.
תכנית ה- MBA נועדה לספק חוויה אקדמית החורגת מהכיתה המסורתית שבה זרימת המידע היא בעיקר מחבר סגל לתלמיד. בהכרת הערך החינוכי של ניסיונם הרב של הסטודנטים, הפקולטה מבקשת ליצור דיאלוג נמרץ בשיעורי ה- MBA שלהם. הכוונה בחינוך למנהל עסקים היא שכל משתתף תורם לחינוך המעמד המלא באמצעות שיתוף במומחיות והובלת דיון כאשר כישוריו והרקע של המשתתף מאפשרים זאת.
באופן כללי, המטרות החינוכיות של ה- MBA משלבות את המטרות של אוניברסיטת נאפוליס פאפוס.
הבוגרים יבצעו:
- להפגין כישורי פתרון בעיות מורכבים, הנתמכים על ידי טכניקות אנליטיות וכמותיות מתאימות לשיפור הביצועים הארגוניים.
- בעל ידע תפקודי ויכול לשלב ידע זה לתמיכה בקבלת החלטות.
- בעל ניסיון בניהול פרויקטים.
- בעלי הידע הדרוש לשימוש במסגרות בניתוח אתי וקבלת החלטות, תוך הבנת אחריותם האישית כמנהיגים עסקיים.
- בעל נקודת מבט עולמית ורב תרבותית.
- להפגין תכונות מפתח הקשורות להתנהלות מקצועית.
מטרות ספציפיות של האלמנטים האמורים כוללות:
הבוגרים יבצעו:
- השתמש במגוון טכניקות אנליטיות כדי לזהות בעיה עסקית מורכבת, ליצור ולהשוות חלופות ולפתח פתרון
- בחר ויישם את כישורי המחקר והכלים המתאימים (טכנולוגיית מידע ו/או ניתוח כמותי) לפתרון בעיות.
- לשלב את הידע התפקודי שלהם במסגרות יישומיות (למשל ניתוחי מקרה, פרויקטים קבוצתיים, עבודות מחקר).
- להפגין ידע הנוגע למושג יצירת הערך והתפקיד שממלא כל אזור פונקציונלי של המשרד.
- הפגינו רמת מיומנות וביטחון עצמי המתאימים להיות צוות או פרויקט.
- הגדר מרכיבים מרכזיים של סביבות הפעולה העסקיות והסבר כיצד מרכיבים אלה משפיעים על הביצועים וההחלטות הארגוניות.
- אבחן נושאים בין תרבותיים במסגרת מקרה והציע פתרונות מתאימים.
- להפגין ידע כיצד נושאים וקריטריונים להחלטה משתנים בהתאם לנקודות המבט התרבותיות והמיקום.
- להפגין כישורי תקשורת בעל פה יעילים במיוחד במסגרות מקצועיות, כולל מצגות מקצועיות ומצגות שכנוע.
כתב ויתור
האוניברסיטה שומרת לעצמה את זכותה להגדיר את אפשרויות הבחירה המוצעות על בסיס שנת לימודים.
קבלה
תכנית לימודים
שיטות הוראה, למידה והערכה
מתודולוגיית ההוראה של המאסטר כוללת שילוב של הרצאות, הדרכות, סמינרים, בחינות, פרויקטים, מצגות, מטלות, יישומי מקרה ומחקר עצמאי. בנוסף, הוא נועד לספק חוויה אקדמית מעבר לזו של הכיתה המסורתית, שבה זרימת המידע היא בעיקר מהמדריך לתלמיד. כוונת התואר השני במנהל עסקים היא שכל משתתף יתרום לחינוך כל הכיתה באמצעות השתתפות פעילה בהליך הלמידה. ה-MBA עוקב אחר אסטרטגיה ממוקדת סטודנטים המבוססת על שילוב של טכניקות למידה אקטיביות שונות במטרה להטמיע תרחישים מהחיים האמיתיים בליבת הפעילויות של המאסטר, ובמקביל, באמצעות אסטרטגיה מכוונת מחקר, ה-MBA שואף לצייד את הסטודנטים עם מיומנויות מחקר יישומי. חיוני לסטודנטים הרשומים ל-MBA ללמוד באמצעות הוראה ולמידה פעילה תמהיל של טכניקות המשלבות חיים אמיתיים והיבטי מחקר לקראת יצירת מקצוע עם דרגה גבוהה של סטנדרטים מקצועיים. במידה זו, הגישה הממוקדת בסטודנטים שלנו מיושמת באמצעות משימות אינטראקטיביות והערכות מעצבות (לא מדורגות) המתוזמנות וממופות בכל סילבוס. יתרה מכך, מסע הלמידה מועשר במשחקי סימולציה על ידי חבילות סימולציה מוכרות ו-NEST של Neapolis Experiential Studying Tasks, המציע הזדמנות למטלות שתוכננו בשיתוף עם חברות על פי הצרכים האמיתיים שלהן.
ההערכה של כל קורס כוללת:
- השתתפות בפעילויות אינטראקטיביות, (12 פעילויות אינטראקטיביות מתוכן 4 בדירוג) – 20%
- משימה - 20%
- מבחן גמר - 60%
על מנת שתלמיד יצליח בקורס, עליו לקבל ציון 50/100 לפחות בכל שלושת הקריטריונים הנ"ל.
אי השתתפות או כישלון באחד משלושת המרכיבים לעיל מרמז על סיום לא מוצלח של הקורס. במקרה זה, התלמיד נבחן במהלך התקופה החוזרת של אוגוסט / ספטמבר רק ברכיב שנכשל בו. הציון המקסימלי שהתלמיד יכול לקבל במהלך תקופת הבחינה החוזרת בכל אחד מהמרכיבים הנ"ל הוא 65/100, כשנייה (ניסיון).
עבודת הגמר לא יכולה להיות קצרה מ-13,000 מילים ויותר מ-15,000 מילים, כולל הביבליוגרפיה והתקציר. לאחר ההגשה, עורך המפקח הראשי דוח כתוב ומנומק בהסכמתו לתמיכה ציבורית. ההגנה על עבודת הגמר נעשית בפומבי או באמצעות ועידת וידאו אלקטרונית בפני ועדה בת שלושה חברים.
מבנה התוכנית
סמסטר 1 | סמסטר 2 |
|
|
סמסטר 3 - בחירהא' | סמסטר 3 -2 בחירה |
*מבחר של שלושה קורסי בחירה |
|
כמו כן, מודגש כי על פי ההנחיות הרלוונטיות של הסוכנות הקפריסאית לאבטחת איכות והסמכה בהשכלה גבוהה, ניתן להשלים את התכנית בשני סמסטרים אקדמיים לאחר תחילת עבודת MBA מהסמסטר הראשון או הסמסטר השני ללימודים ותסתיים במהלך תקופת הקיץ, אותה ניתן להאריך לאחר עונת הקיץ בחודש או חודשיים. המספר הכולל של ECTS נותר ללא שינוי, (90 ECTS). המספר הכולל של ECTS נותר ללא שינוי (90 ECTS).
תוצאת התוכנית
תוצרי למידה של התוכנית
בסיום התכנית בהצלחה התלמידים יוכלו:
- עיצוב פתרונות משולבים לבעיות עסקיות מורכבות המבוססות על ידע וניסיון דיסציפלינה.
- להעריך באופן ביקורתי את מסגרות הניהול הנוכחיות, המודלים, הדיונים והראיות ולשלב אותם עם הפרקטיקה.
- להפגין יכולת חשיבה רוחבית, ביקורתית, חדשנית, יצירתית וליצור קשרים בין תחומי לימוד מגוונים בניתוח בעיות
- התייחסו בביקורתיות למחקרים מנוגדים העוסקים בבעיות עסקיות רב-גוניות.
- להעריך באופן ביקורתי את היישומים המעשיים של התיאוריה כדי ליצור פתרונות מבוססי פרקטיקה לבעיות לא מובנות.
- רכישת מיומנויות אנליטיות ומחקריות להתמודדות עם בעיות מורכבות בעסק.
- זיהוי וטיפול בצרכי התפתחות אישיים ומקצועיים.
- להפגין יכולת לקבל החלטות במצבים מאתגרים.
- להפגין יכולת להוביל ולקיים אינטראקציה יעילה במצבים קבוצתיים.
- צור קשר עם קהלים מגוונים באמצעות מגוון מדיה.
- עבודה עצמאית ובשיתוף פעולה.
- ניהול עצמי ואחרים.