מגיסטר לאמנויות בלמידה וטכנולוגיה
Royal Roads University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Victoria, קנדה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב, למידה מרחוק
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
CAD 34,472 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
26 Mar 2024
* עלויות הלימוד הן עבור כל התוכנית: $ 32,496 (סטודנטים בינלאומיים), $ 25,786 (סטודנטים מקומיים).
מבוא
תואר שני באמנויות למידה וטכנולוגיה היא תכנית בת שנתיים בת 33 נקודות זכות העונה לדרישה לאנשי מקצוע מוסמכים בעלי הידע והמיומנויות להוביל תכנון, תכנון, פיתוח, יישום והערכה של סביבות למידה עכשוויות. בוגרי תוכנית זו יוכלו לעבוד ביצירה והערכה של סביבות למידה דיגיטליות וליישם ידע תיאורטי ומעשי לניתוח ביקורתי של חידושי למידה ולהערכת השפעתם על ארגונים וחברה.
תוכנית זו היא התואר הראשון באמנויות בקנדה שהופך ללא ספרי לימוד. סטודנטים יכולים לגשת לכל חומרי הקורס באמצעות משאבים חינוכיים פתוחים, ספרים אלקטרוניים, מאמרים בכתבי עת ומשאבים דיגיטליים אחרים בחינם. סוגים אלה של קורסים מכונים " Zero Costbook School (ZTC) " ומטרתם לשפר את הגישה לחינוך ולשפר את תוצאות התלמידים.
ההתאמה האישית של הלמידה והמיומנות החוצה המגזרים שטופחו בתכנית מאפשרים לבוגרים להוביל ולתמוך בארגוניהם לשיפור מתמיד של חוויות הלמידה שהיא מציעה.
תיאור התוכנית
תואר שני באמנויות למידה וטכנולוגיה (MALAT) היא תוכנית דו-שנתית של 33 אשראי שתוכננה לתת מענה לצורך באנשי מקצוע מוסמכים בתחום הלמידה והחינוך בתיווך טכנולוגי והצורך באנשים ברמת הניהול אשר בעלי הידע, המיומנויות והיכולת לקחת את תפקידי המנהיגות הנדרשים לתכנון, תכנון, פיתוח, יישום והערכה של סביבות למידה עכשוויות. באמצעות תכנית MALAT תיישם ידע תיאורטי ומעשי של למידה ותנתח ביקורתית ותעריך את אופן עיצוב הלמידה בעידן הדיגיטלי וכן כיצד להקל על כך באמצעות טכנולוגיה.
תכנית MALAT תוכננה בשיתוף פעולה עם מנהיגים עכשוויים בתחום ומאפשרת לאנשי מקצוע:
- ליצור ולהעריך סביבות למידה דיגיטליות עכשוויות;
- השתמש בידע תיאורטי ומעשי לניתוח ביקורתי של חידושי למידה והערכת השפעתם על ארגונים וחברה; ו
- להוביל ולתמוך בארגונים לשיפור מתמיד של חוויות הלמידה שהם מציעים.
תוכנית אישור שירות מורים זו (TQS) תוכננה במיוחד עבור אנשי מקצוע עובדים. הוא מוצע באופן מקוון מלא או באמצעות מודל מעורב, המורכב מלמידה מקוונת ותקופת תושבות אינטנסיבית בת שבועיים בקמפוס בחודש יולי או אוגוסט. פורמט זה מאפשר למשתתפים לשפר משמעותית את תעודות החינוך שלהם תוך צמצום היעדרות ממקום עבודתם.
תעודת בוגר למידה וטכנולוגיה מוצעת גם אילו סולמות לתכנית MALAT. אם אתה שוקל תואר שני אך אינך בטוח היכן להתחיל, תעודה זו עשויה להתאים עבורך.
למי מיועד
תוכנית זו מיועדת לאנשים המעורבים ביצירת סביבות למידה עכשוויות המשלבות את מיטב הידוע על למידה וטכנולוגיות. תוכנית MALAT מיועדת לא רק למורים! זה מיועד לכל אדם בסביבה בה הם מכשירים אנשים או מלמדים אותם, מיישמים תהליכי הכשרה ו / או יוצרים תנאים למקסימום למידה.
אנשים שיכולים להפיק תועלת מהתוכנית כוללים מקבלי החלטות האחראים על למידה, הכשרה או חינוך; הכשרת מנהלים ורכזים; עמדות הדרכה ופיתוח; מדענים לומדים; מנחים, מאמנים או מדריכים. התוכנית מושכת לומדים ממגזרים ותעשיות מרובים העובדים בנקודת הצומת בין טכנולוגיה ללמידה, כולל מוסדות על-תיכוניים, מחלקות ממשלתיות, מערכות חינוך K-12, המגזר הארגוני, שירותי בריאות, ארגוני סוכנויות ללא כוונת רווח ועסקים קטנים. .
תכונות עיקריות
התוכנית מושתתת על עקרונות של פתיחות, למידה ברשת ומחשבה דיגיטלית, ומחייבת את התלמידים ליצור ולבנות על נוכחותם הדיגיטלית כדי לשתף פעולה בצורה משמעותית עם קהילות הלמידה הדיגיטליות בתחום. הסימפוזיון הווירטואלי בתחילת התוכנית ובסיומה הוא אחת ההזדמנויות הרבות לתלמידים לעסוק, לטפח ולתרום לרשתות הלמידה הדיגיטליות הללו ולקהילות כאשר הם לומדים יותר על הקלות בסביבות למידה עכשוויות.
פְּתִיחוּת
תוכנית MALAT מתקרבת לפתיחות כמרחב דינמי ומשא ומתן המקיף "שיטות שיתוף פעולה [כולל] ... יצירה, שימוש ושימוש חוזר ב- OER, כמו גם שיטות פדגוגיות המשתמשות בטכנולוגיות משתתפות ורשתות חברתיות לצורך אינטראקציה, למידת עמיתים, ידע יצירה והעצמה של הלומדים "(Cronin, 2017, ¶ 10).
משמעות הדבר היא שאנו משתמשים בגישה "פתוחה ראשונה" בעת בחירת קריאת קורס ומשאבים. למעט Pathway היציאה, כל קורסי התוכנית מורשים באופן גלוי CC Attribution Share-Alike 4.0 International וכל חומרי הקורס זמינים באופן ציבורי באתרי העיתונות של Word. כל התלמידים בתכנית מספקים בלוג עיתונות של Word ורבים מהדיונים מתרחשים באתרי הבלוגים. התלמידים מוזמנים לשקול לשתף את מה שהם לומדים בצורה רחבה יותר מכיוון שהם תורמים לרשתות חברתיות שונות לבחירתם וליצור יחד את סביבת הלמידה האישית שלהם. העיצוב וההנחייה של הקורסים בתכנית משלבים היבטים של פדגוגיה פתוחה כמו שימוש במשימות מתחדשות, יצירה משותפת של כותרות להערכה ושימוש בגישות חשיבה עיצובית וחקירה.
למידה ברשת
אינטראקציה בין אדם לאדם המתווכת באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות.
חשיבה דיגיטלית
פיתוח חשיבה דיגיטלית או דרך להיות ולבחור להיות במרחב הדיגיטלי הוא נושא נפוץ לאורך כל קורסים בתכנית. חקר היבטים של הזהות הדיגיטלית והנוכחות הדיגיטלית, כמו גם ריבוי התפקידים ואוריינות דיגיטליות משתנות נלווים, הוצגו בתחילת התוכנית ונשמשו והתפתחו בכל קורס.
סימפוזיון וירטואלי
הסימפוזיון הווירטואלי השנתי של MALAT באפריל משיק את הקורס הראשון של התוכנית (LRNT 521). זוהי סדרה בת שבוע של דוברים פתוחים, ציבוריים, סינכרוניים ושיחות ודיונים א-סינכרוניים שמטרתם לחקור את התחום הרחב של למידה דיגיטלית מנקודות מבט תיאורטיות ומעשיות. זה המקום בו סטודנטים חדשים מתחילים את התמצאותם בתחום ותלמידי שנה ב 'מסוגלים לחלוק את הידע שלהם עם הקהילה המקצועית הגדולה יותר. הצטרף לפיתוח מקצועי בחינם בסימפוזיון הווירטואלי השנתי של MALAT.
יש שלושה מסלולים לסימפוזיון:
- Lay of the Land Track: המציג הפעלות של אנשי מקצוע, מומחים ואנשי אקדמיה בתחום. מפגשים אלה בוחנים נושאים הקשורים לסביבות למידה דיגיטליות, רשתות, קהילות.
- עבודה בלמידה דיגיטלית - סיפורים ממסלול השדה: מסלול זה מציג הפעלות של אנשי מקצוע עובדים בתחום / ות הלמידה הדיגיטלית כאשר הם דנים "יום בחייו", חשיבות התפקיד והמיומנות וכו '.
- מסלול סוף במוח: כולל מצגות של סטודנטים בשנה ב '. מצגות אלה מתמקדות הן בתכנים (למשל, סיכום קצר של מחקריהם) והן בתהליך (למשל, מצגות סיכום על תהליך השלמת התזה; עבודת מחקר או פרויקט ייעוץ מחקרי למידה דיגיטלית).
בכל יום מתקיימות מפגשים סינכרוניים חיים וכן מצגות ווידיאו אסינכרוניות ודיונים. כל אחד יכול להצטרף לפגישות הסימפוזיון הווירטואלי או להציג את ההפעלות שהוקלטו לאחר מכן.
אפשרויות השלמה
בעוד שששת הקורסים הראשונים משותפים לכל הסטודנטים בתכנית, תוכל להגיש מועמדות לאחת משלוש Pathway היציאה: עבודת גמר, פרויקט מחקר יישומי או פרויקט ייעוץ למידה דיגיטלי.
תזה
תגיש מועמדות למסלול התזה בשנה הראשונה שלך לתכנית. לאחר שתתקבל למסלול של 12 נקודות זכות תזהה תחום התמקדות מחקרי ועבוד 1: 1 עם מנחה עבודות גמר במחקר ראשוני: תוכל לצפות בכותרות מחקר סטודנטים אחרונות. אם הבקשה שלך לא מצליחה יש לך אפשרות להשלים את התוכנית בעקבות מסלולי פרויקט מחקר יישומי או פרויקט ייעוץ למידה דיגיטלית.
פרויקט מחקר יישומי
על ידי בחירת מסלול זה תסיים קורסים נוספים כולל קורסים מבוססי חקירה המחייבים אותם ללמוד קורסים פתוחים, לייצר משאב למידה דיגיטלי בעל משמעות ורלוונטיות אישית הקשורים ללמידה, טכנולוגיה, עיצוב וחדשנות, וליצור יחד את חוויית הלמידה שלהם. עם מדריך הקורס. לאחר מכן תעברו קורס מחקר מתקדם לקראת פרויקט המחקר היישומי בן 6 נקודות זכות. תוכלו לבצע חקירה מעמיקה בשאלת מחקר ספציפית תוך שימוש בנתונים משניים עם יכולת לערוך ראיון הסברה עם עד חמישה אנשים. פרויקטים מחקריים יישומיים קודמים כללו מטה-סינתזה; סקירות ספרות ביקורתיות; ניתוח מדיניות וכו 'צפה בכותרות מחקר סטודנטים אחרונות.
פרויקט ייעוץ למידה דיגיטלית
תגיש מועמדות למסלול זה בשנה הראשונה לתוכנית שלך. במסלול זה תסיים קורסים נוספים כולל קורסים מבוססי חקירה המחייבים אותך ללמוד קורסים פתוחים, לייצר משאב למידה דיגיטלי בעל חשיבות ורלוונטיות אישית הקשורים ללמידה, טכנולוגיה, עיצוב וחדשנות, וליצור את חוויית הלמידה שלהם עם מדריך הקורס. תוכלו לעבור קורס מחקר מתקדם לקראת פרויקט הייעוץ המחקר למידה דיגיטלית בן 6 נקודות זכות. באמצעות אפשרות השלמה זו תרוויחו ניסיון מעשי מעשי שיעזור לכם ליישם ידע תיאורטי במסגרת אמתית על הפרויקט המצומצם. תוכלו לספק את ההצדקה המושכלת והמחקר עבור החלטות העיצוב שהתקבלו, ותודיעו על עבודתכם על ידי קיום ראיון הסברה עם עד עשרה אנשים. ניתן להשיג פרויקטים ממגוון קבוצות בעלי עניין בתכנית. ניתן לשקול גם פרויקטים שהציעו סטודנטים.
דרישות קבלה
כניסה רגילה
- תואר ראשון (או דומה) לתואר ראשון ממוסד על-תיכוני מוכר.
- לפחות שלוש שנות ניסיון מקצועי בתפקיד מנהיגות או ניהול * שקשור ישירות לתוצאות הלמידה של תוכנית MALAT.
כניסה גמישה
כדי להיחשב כקבלה גמישה , בדרך כלל המועמדים ידרשו:
- מינימום שבע שנות ניסיון בעבודה, עם מינימום שנתיים ניסיון מקצועי בתפקיד מנהיגות או ניהול *, קשור ישירות לתוצאות הלמידה של תוכנית MALAT.
* ניסיון במנהיגות יכול לכלול אחד או יותר מהבאים:
- תפקידים בהם אתם מתייעצים, מנהלים משא ומתן או מנהלים קבוצות אינטרס מגוונות באמצעות מערכות יחסים, בסביבה מורכבת.
- תפקידים בהם אתה מוביל אחרים לעבר מטרות ותוצאות משותפות.
- תפקידים שבהם אתה משפיע, מארגן ומתאם קבוצות אנשים.
- תפקידי מנהיגות בארגוני התנדבות.
- תפקידי מנהיגות ארגוניים רשמיים בהם אתה מפקח ישירות על הצוות או משלים עבודה מוכוונת ביצועים עם אנשים, קבוצות או צוותים.
- התגברות על חווית חיים מאתגרת (לעצמי או לאחרים), שכללה ניווט במערכות מורכבות והביאה לשינוי קהילתי חיובי מעבר לאדם.
מיומנות בשפה האנגלית
- אם אנגלית אינה השפה העיקרית שלך, אנא עיין בדרישות השפה האנגלית שלנו.
המלצות נוספות
- הבקשות מוערכות על סמך בחינה משולבת ומגובשת של תעודות אקדמיות, ניסיון בעבודה וניסיון אישי. על המועמדים להיות אנשי מקצוע חינוכיים. ניסיון בסביבת למידה בתיווך טכנולוגי הוא נכס.
- אנא וודא שאתה מפגין את חוויית המנהיגות שלך בקורות החיים המפורטים שלך, וציין בבירור כיצד שנות הניסיון שלך עומדות בתנאי הקבלה הסטנדרטית או הגמישה.
תוצאות
בית הספר לחינוך וטכנולוגיה עובד עם מסגרת תוצאות למידה בתכנית שמיידעת את תוצאות הלמידה בקורס. תוצאות הלמידה בתכנית מזהות את מה שהלומד יידע ויכול לעשות עד סוף התוכנית. הם הידע, היכולות (התכונות) והעמדות (ערכים, נטיות) המהותיים והמתמשכים המהווים את הלמידה המשולבת על ידי בוגר התואר השני באמנויות למידה וטכנולוגיה.
הבוגרים יוכלו ליישם את עקרונות הפתיחות, הלמידה ברשת, והלך הרוח הדיגיטלי בזמן שהם עובדים ביצירה והערכה של סביבות למידה דיגיטליות. הם יישמו ידע תיאורטי ומעשי לניתוח ביקורתי של חידושי למידה ולהערכת השפעתם על ארגונים וחברה. לבוגרי התוכנית יהיו הידע, הכישורים והיכולת:
- תקשורת וסינתזה של מידע וטענות ברמת הבוגר.
- להעריך באופן ביקורתי כיצד הלמידה מתרחשת במגוון של הקשרים.
- לעצב וליצור סביבות למידה דיגיטליות מבוססות מחקר.
- להדגים מיומנויות שיתוף פעולה יעיל.
- לפתח ולנתח אסטרטגיות תמיכה כדי לענות על הצרכים של בעלי העניין בסביבות למידה דיגיטלית.
- בחר אסטרטגיות הערכה והערכה מתאימות לסביבות למידה דיגיטליות.
- לתרום באופן משמעותי לרשתות למידה דיגיטליות וקהילות.
- הסבירו את הקשר ההדדי בין חדשנות, שינוי וסביבות למידה דיגיטליות והשפעתם על ארגונים וחברה.
- החל תהליכים רפלקטיביים כדי לשפר את הנוהג המקצועי.
- להעריך באופן ביקורתי ו / או לייצר מחקר.
תעודת מקצוע
התואר השני באמנויות למידה וטכנולוגיה (MALAT) מוכר על ידי המכון לביצוע ולמידה . בוגרי התוכנית מקבלים קרדיט על דרישות ניסיון בעבודה של הסמכת המוסמך להכשרה ופיתוח (CTDP).
תעודת IBO מתקדמת בחקר הוראה ולמידה
כדי להדגים את ההשכלה יוצאת הדופן שהרווחת באוניברסיטת Royal Roads University , סטודנטים שנרשמים לתכנית MALAT יכולים להגיש בקשה לקבלת תעודה מתקדמת של IB בחקר הוראה ולמידה על ידי ארגון הבוגרים (IBO) אם הם עומדים בקריטריונים הנדרשים של IBO.
אישורי IBO מראים לארגון שלך שאתה מוביל חדשני, מוכן לחרוג מעל הציפיות הגבוהות שלנו. אתה תהיה גישת הרשמה ייחודית Pathway , זמינה רק לאנשי חינוך IBO, ואת ההזדמנות כדי לחקור הזדמנויות מקצועיות למחקר עתידיות עם IBO. כמו כן, הסמכת IBO מספקת הזדמנויות נוספות באמצעות מרכז הלימודים המקוון של IBO (OCC), שם תוכלו למצוא פורומי דיון ומשאבים הזמינים רק לחברי IBO.
ניתן להרוויח ייעוד זה על ידי השלמת תוכן ה- IBO הקיים עם מחקר תחקירי ממוקד ושיטתי כדי לקדם את הידע והניסיון שלך. תוכלו לחקור לעומק פיתוח תכניות לימודים, פדגוגיה והערכה באמצעות חקר ספרות רלוונטית ופרקטיקות IBO משלכם. תעודה מתקדמת זו מתאימה ביותר למחנכי בתי ספר IB קיימים ומנוסים.
איך ליישם
לאחר שתשלים את בקשתך לתכנית MALAT, אנא ציין בהצהרתך האישית את התעניינותך בתעודת IBO הרלוונטית לחווייתך ולתכניתך. במהלך התוכנית ייקבע זמן להירשם ל- IBO ולקבל גישה לרשת ולמשאבים שלהם. תידרש לבצע קריאות ומטלות ספציפיות ל- IB במהלך התוכנית שלך, כמו גם נושאי מחקר הקשורים ל- IB, אך תשמור על עומס עבודה שווה ערך לסטודנטים בתכנית שלך שבחרו שלא להמשיך בהבחנה זו.
קורסים
- ITAI: מבוא ליושרה אקדמית
- LRNTLNK: הקישור
- LRNT521: סביבות למידה דיגיטליות, רשתות, קהילות
- LRNT522: מבוא למחקר: קריאה ביקורתית וכתיבה
- LRNT523: יסודות הלמידה והטכנולוגיות
- LRNT524: חדשנות, עיצוב וסביבות למידה
- LRNT525: שינוי מוביל בתחום הלמידה הדיגיטלית
- LRNT526: חקירת סוגיות עכשוויות בטכנולוגיות למידה
- LRNT527: יצירת משאבים דיגיטליים
- LRNT528: סיוע בסביבות למידה דיגיטליות
- LRNT622: מחקר מתקדם: פרויקט מחקר יישומי או ייעוץ מחקר למידה דיגיטלית
- LRNT600: מחקר מתקדם: הצעת תזה
- LRNT690: תזה
- LRNT691: פרויקט מחקר יישומי
- LRNT692: מחקר מתקדם: פרויקט מחקר יישומי או ייעוץ מחקר למידה דיגיטלית
סיוע ופרסים כספיים
צוות הסיוע והפרסים לסיוע פיננסי כאן כדי לספק מידע ותמיכה במגוון מקורות מימון והזדמנויות לפרסים, החל בסרטון המציג את הפרטים המקיפים שתמצאו באתר זה ובבלוג שלנו.
צפו בסיכום תוכניות הסיוע הממשלתי לאלו שנפגעו ממשבר COVID-19. למד עוד...
תכנון פיננסי הוא מרכיב מכריע בתכנון חינוכי מוקדם. אנא עיין בהזדמנויות המימון הרבה לפני שתוכניתך תתחיל לעזור בבניית תקציב סביר.
הלוואות
בדקו את סוגי ההלוואות השונים העומדים לרשותכם למימון הלימודים. למד עוד...
פרסים
גלה במגוון מלגות, פרסים ומלגות שזכו בתחרות באופן זמין מ- RRU וסוכנויות מימון אחרות. למד עוד...
מלגות מחקר
RRU מנהל את מינהל המלגות עבור סוכנויות מימון נבחרות. אלה כמה מהפרסים המשמעותיים יותר. למד עוד...
מימון אחר
גלה הזדמנויות מימון חלופיות כמו Highbred Points. למד עוד...
תכנית לימודים
תיאור התוכנית
תואר שני באמנויות בלמידה וטכנולוגיה (MALAT) היא תכנית שנתיים בת 33 נקודות זכות אשר תוכננה לתת מענה לצורך באנשי מקצוע מוסמכים בתחום הלמידה והחינוך המתווכת בטכנולוגיה ובצורך לאנשים ברמת הניהול אשר יש את הידע, הכישורים והיכולת לקחת את תפקידי המנהיגות הנדרשים לתכנון, עיצוב, פיתוח, יישום והערכת סביבות למידה עכשוויות. באמצעות תכנית מל"ת, תיישמו ידע תיאורטי ומעשי של למידה ותנתחו ותעריכו באופן ביקורתי כיצד הלמידה מתעצבת בעידן הדיגיטלי, כמו גם כיצד להקל עליה באמצעות טכנולוגיה.
תוכננה בשיתוף פעולה עם מובילים עדכניים בתחום, תכנית מל"ת מאפשרת לאנשי מקצוע:
- צור והעריך סביבות למידה דיגיטליות עכשוויות;
- השתמש בידע תיאורטי ומעשי כדי לנתח באופן ביקורתי חידושי למידה ולהעריך את השפעתם על ארגונים וחברה; ו
- להוביל ארגונים ולתמוך בהם כדי לשפר ללא הרף את חוויות הלמידה שהם מציעים.
תוכנית זו שאושרה על ידי שירות הסמכת מורים (TQS) מיועדת במיוחד לאנשי מקצוע עובדים. זה מוצע באופן מקוון לחלוטין או באמצעות מודל מעורב, המורכב מלמידה מקוונת ותקופת שהייה אינטנסיבית של שבועיים בקמפוס ביולי או אוגוסט. פורמט זה מאפשר למשתתפים לשפר באופן משמעותי את האישורים החינוכיים שלהם תוך צמצום היעדרויות ממקום העבודה שלהם.
תעודת בוגר בלמידה וטכנולוגיה מוצעת גם אשר סולמות לתוכנית MALAT. אם אתה שוקל תואר שני אבל לא בטוח איפה להתחיל, תעודה זו עשויה להתאים לך.
למי זה מיועד
תוכנית זו מיועדת לאנשים המעורבים ביצירת סביבות למידה עכשוויות המשלבות את המיטב מהידוע על למידה וטכנולוגיות. תכנית מל"ת היא לא רק למורים! זה מיועד לכל אחד בסביבה שבה הוא מכשיר או מלמד אנשים, מיישם תהליכי הדרכה ו/או יוצר תנאים למקסום הלמידה.
אנשים שיכולים להפיק תועלת מהתוכנית כוללים מקבלי החלטות האחראים על למידה, הכשרה או חינוך; הכשרת מנהלים ורכזים; עמדות הדרכה ופיתוח; מדעני למידה; מנחים, מאמנים או מדריכים. התוכנית מושכת לומדים ממגזרים ותעשיות מרובים שעובדים בנקודת המפגש בין טכנולוגיה ללמידה כולל מוסדות על-תיכוניים, משרדי ממשלה, מערכות חינוך K-12, המגזר העסקי, שירותי בריאות, ארגונים ללא מטרות רווח ועסקים קטנים .
תכונות עיקריות
התכנית מושתתת על עקרונות של פתיחות, למידה מרושתת וחשיבה דיגיטלית, ודורשת מהסטודנטים ליצור ולבנות את הנוכחות הדיגיטלית שלהם כדי לשתף פעולה בצורה משמעותית לקהילות למידה דיגיטליות בשטח. הסימפוזיון הוירטואלי בתחילת התוכנית ובסופה הוא אחת מההזדמנויות הרבות של סטודנטים לעסוק, לטפח ולתרום לרשתות הלמידה הדיגיטליות והקהילות הללו ככל שהם לומדים יותר על הנחיה בסביבות למידה עכשוויות.
פְּתִיחוּת
תכנית מל"ת ניגשת לפתיחות כמרחב דינמי וניהול משא ומתן הכולל "פרקטיקות שיתופיות [כולל]... יצירה, שימוש ושימוש חוזר ב-OER, כמו גם פרקטיקות פדגוגיות המשתמשות בטכנולוגיות משתפות ורשתות חברתיות לאינטראקציה, למידת עמיתים, ידע יצירה והעצמה של לומדים" (Cronin, 2017, ¶ 10).
המשמעות היא שאנו משתמשים בגישה של "פתוח תחילה" בבחירת קריאות ומשאבים בקורס. למעט Pathway , כל קורסי התוכנית הם בעלי רישיון גלוי של CC Attribution Share-Alike 4.0 International וכל חומרי הקורס זמינים לציבור באתרי הקורס של Word press. לכל תלמידי התכנית מסופק בלוג וורד עיתונות ורבים מהדיונים מתרחשים באתרי הבלוג. מעודדים את התלמידים לשקול לשתף את מה שהם לומדים בצורה רחבה יותר שכן הם תורמים לרשתות חברתיות שונות לפי בחירתם ויוצרים במשותף את סביבת הלמידה האישית שלהם. עיצוב והנחיית הקורסים בתכנית משלבים היבטים של פדגוגיה פתוחה כגון שימוש במטלות מתחדשות, יצירת רובריקות להערכה ושימוש בגישות מבוססות חשיבה עיצובית וחקירה.
למידת רשת
אינטראקציה בין אדם לאדם המתווכת באמצעות שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות.
חשיבה דיגיטלית
פיתוח חשיבה דיגיטלית או דרך הוויה ובחירה להיות במרחב הדיגיטלי הוא נושא נפוץ בכל הקורסים בתכנית. חקר היבטים של זהות דיגיטלית ונוכחות דיגיטלית, כמו גם ריבוי התפקידים והאוריינות הדיגיטלית המשתנים הקשורים אליהם, מוצגים בתחילת התוכנית ונעזרים ומתפתחים בהמשך בכל קורס.
סימפוזיון וירטואלי
הסימפוזיון הווירטואלי השנתי של MALAT באפריל משיק את הקורס הראשון של התוכנית (LRNT 521). זוהי סדרה בת שבוע של דוברים ושיחות פתוחות, פומביות, סינכרוניות ודיונים אסינכרוניים שמטרתם לחקור את התחום הרחב של למידה דיגיטלית מנקודות מבט תיאורטיות ומעשיות. זה המקום שבו סטודנטים חדשים מתחילים את האוריינטציה שלהם לתחום ותלמידי שנה ב' יכולים לחלוק את הידע שלהם עם הקהילה המקצועית הגדולה יותר. הצטרף להתפתחות מקצועית בחינם בסימפוזיון הוירטואלי השנתי של MALAT.
יש שלושה מסלולים לסימפוזיון:
- מסלול שכבת הארץ: הכולל הפעלות של אנשי מקצוע, מומחים ואנשי אקדמיה בתחום. מפגשים אלה בוחנים נושאים הקשורים לסביבות למידה דיגיטליות, רשתות, קהילות.
- עבודה בלמידה דיגיטלית - מסלול סיפורים מהשטח: מסלול זה כולל מפגשים של אנשי מקצוע עובדים בתחומי הלמידה הדיגיטלית כשהם דנים ב"יום בחייו של", בחשיבות התפקיד ומערך המיומנויות וכו'.
- מסלול סוף בנפש: כולל מצגות של סטודנטים שנה ב'. מצגות אלו מתמקדות הן בתוכן (למשל, סיכום קצר של המחקר שלהן) והן בתהליך (למשל, מצגות סיכום על תהליך השלמת עבודת גמר; עבודת מחקר; או פרויקט ייעוץ מחקר למידה דיגיטלית).
בכל יום מתקיימים הפעלות סינכרוניות חיות וכן מצגות וידאו ודיונים אסינכרוניים. כל אחד יכול להצטרף למפגשי הסימפוזיון הווירטואלי או לצפות במפגשים המוקלטים לאחר מכן.
אפשרויות השלמה
בעוד שששת קורסי היסוד הראשונים משותפים לכל התלמידים בתוכנית, תוכל להגיש בקשה לאחת משלוש אפשרויות היציאה Pathway : עבודת גמר, פרויקט מחקר יישומי או פרויקט ייעוץ למידה דיגיטלית.
תזה
אתה תגיש מועמדות למסלול התזה בשנה הראשונה שלך בתוכנית. לאחר שתתקבל למסלול של 12 נקודות תזה, תזהה תחום מחקר של מיקוד ותעבוד 1:1 עם מנחה תזה על מחקר ראשוני: תוכל לצפות בכותרות מחקר של סטודנטים אחרונים. אם הבקשה שלך לא תצליח, יש לך את האפשרות להשלים את התוכנית בעקבות המסלולים של פרויקט מחקר יישומי או פרויקט ייעוץ למידה דיגיטלית.
פרויקט מחקר יישומי
בבחירה במסלול זה תשלים קורסים נוספים לרבות קורסים מבוססי חקירה המחייבים אותם לקחת קורסים פתוחים, לייצר משאב למידה דיגיטלי בעל משמעות אישית ורלוונטיות הקשורים ללמידה, טכנולוגיה, עיצוב וחדשנות, וליצור יחד את חווית הלמידה שלהם. עם מנחה הקורס. לאחר מכן תעברו קורס מחקר מתקדם כהכנה לפרויקט המחקר היישומי בן 6 נקודות זכות. תבצע חקירה מעמיקה על שאלת מחקר ספציפית תוך שימוש בנתונים משניים עם יכולת לערוך ראיון מידע עם עד חמישה אנשים. פרויקטי מחקר יישומי קודמים כללו מטא-סינתזה; סקירות ספרות ביקורתיות; ניתוח מדיניות וכו'. הצג כותרות מחקר אחרונות של תלמידים.
פרויקט ייעוץ למידה דיגיטלית
אתה תגיש בקשה למסלול זה בשנה הראשונה של התוכנית שלך. במסלול זה תשלים קורסים נוספים לרבות קורסים מבוססי חקירה המחייבים אותך לקחת קורסים פתוחים, לייצר משאב למידה דיגיטלי בעל משמעות אישית ורלוונטיות הקשורים ללמידה, טכנולוגיה, עיצוב וחדשנות, וליצור יחד את חווית הלמידה שלהם. עם מנחה הקורס. אתה תיקח קורס מחקר מתקדם כהכנה לפרויקט ייעוץ מחקר למידה דיגיטלית בן 6 נקודות זכות. דרך אפשרות השלמה זו, תצבור ניסיון מעשי שיעזור לך ליישם ידע תיאורטי בסביבה אמיתית בפרויקט בעל היקפו הדוק. אתה תספק את ההצדקה והרציונל המושכל של המחקר להחלטות התכנון שהתקבלו, ותודיע על עבודתך על ידי עריכת ראיון מידע עם עד עשרה אנשים. ניתן לקבל פרויקטים ממגוון קבוצות מחזיקי עניין בתעשייה. ניתן לשקול גם פרויקטים מוצעים של סטודנטים.
קורסים
- ITAI: מבוא ליושרה אקדמית
- LRNTLNK: הקישור
- LRNT521: סביבות למידה דיגיטליות, רשתות, קהילות
- LRNT522: מבוא למחקר: קריאה וכתיבה ביקורתית
- LRNT523: יסודות הלמידה והטכנולוגיות
- LRNT524: חדשנות, עיצוב וסביבות למידה
- LRNT525: שינוי מוביל בלמידה דיגיטלית
- LRNT526: חקירה בנושאים עכשוויים בטכנולוגיות למידה
- LRNT527: יצירת משאבים דיגיטליים
- LRNT528: הנחיה בסביבות למידה דיגיטליות
- LRNT622: מחקר מתקדם: פרויקט מחקר יישומי או הצעה לפרויקט ייעוץ מחקר למידה דיגיטלית
- LRNT600: מחקר מתקדם: הצעת תזה
- LRNT690: תזה
- LRNT691: פרויקט מחקר יישומי
- LRNT692: מחקר מתקדם: פרויקט מחקר יישומי או הצעה לפרויקט ייעוץ מחקר למידה דיגיטלית
קבלה
גלריה
תוצאת התוכנית
בית הספר לחינוך וטכנולוגיה עובד עם מסגרת תוצרי למידה של התוכנית המודיעה על תוצרי הלמידה של הקורס. תוצרי הלמידה של התוכנית מזהים מה הלומד ידע ויוכל לעשות עד סוף התוכנית. הם הידע, היכולות (תכונות) והעמדות (ערכים, נטיות) המהוות את הלמידה המשולבת של בוגר התוכנית לתואר שני באמנויות בלמידה וטכנולוגיה.
הבוגרים יוכלו ליישם את העקרונות של פתיחות, למידה מרושתת והלך רוח דיגיטלי תוך כדי עבודה ביצירה והערכה של סביבות למידה דיגיטליות. הם יישמו ידע תיאורטי ומעשי כדי לנתח באופן ביקורתי חידושי למידה ולהעריך את השפעתם על ארגונים וחברה. בוגרי התכנית יהיו בעלי הידע, הכישורים והיכולת:
- לתקשר ולסנתז מידע וטיעונים ברמת התואר השני.
- להעריך באופן ביקורתי כיצד למידה מתרחשת במגוון הקשרים.
- עיצוב וצור סביבות למידה דיגיטליות מבוססות מחקר.
- הפגינו כישורי שיתוף פעולה יעילים.
- לפתח ולנתח אסטרטגיות תמיכה כדי לענות על הצרכים של בעלי עניין בסביבות למידה דיגיטליות.
- בחר אסטרטגיות הערכה והערכה מתאימות עבור סביבות למידה דיגיטליות.
- תרומה משמעותית לרשתות וקהילות למידה דיגיטליות.
- הסבירו את יחסי הגומלין בין חדשנות, שינוי וסביבות למידה דיגיטליות והשפעתם על ארגונים וחברה.
- ליישם תהליכים רפלקטיביים כדי לשפר את הפרקטיקה המקצועית.
- הערכה ביקורתית ו/או הפקת מחקר.
תעודת מקצוע
תכנית המאסטר לאמנויות בלמידה וטכנולוגיה (MALAT) מוכרת על ידי המכון לביצועים ולמידה. בוגרי התוכנית מקבלים קרדיט עבור דרישות ניסיון העבודה של הסמכה מקצועית להדרכה ופיתוח (CTDP).
תעודה מתקדמת של IBO בחקר הוראה ולמידה
כדי להדגים את ההשכלה יוצאת הדופן שצברת ב- Royal Roads University , תלמידים הנרשמים לתכנית MALAT יכולים להגיש בקשה לקבלת תעודת IB מתקדמת במחקר הוראה ולמידה על ידי ארגון הבגרות הבינלאומי (IBO) אם הם עומדים בקריטריונים הנדרשים של IBO.
אישורי IBO מראים לארגון שלך שאתה מנהיג חדשני, מוכן ללכת מעל ומעבר לציפיות הגבוהות שלנו. תהיה לך גישה לרישום ייחודי Pathway , זמין רק למחנכים של IBO, והזדמנות לחקור הזדמנויות מקצועיות ומחקר עתידיות עם IBO. כמו כן, הסמכת IBO מספקת הזדמנויות נוספות באמצעות IBO Online Curriculum Center (OCC), שבו תמצא פורומי דיון ומשאבים הזמינים רק לחברי IBO.
ניתן לזכות בייעוד זה על ידי השלמת התוכן הקיים של IBO עם מחקר חקירתי ממוקד ושיטתי כדי לקדם את הידע והניסיון שלך. תוכלו לחקור לעומק את פיתוח תכניות הלימודים, פדגוגיה והערכה באמצעות חקר הספרות הרלוונטית והפרקטיקות של IBO משלכם. תעודה מתקדמת זו מתאימה ביותר למחנכים קיימים ומנוסים בבתי ספר IB.
איך ליישם
כאשר אתה משלים את בקשתך לתוכנית MALAT, אנא כלול בהצהרה האישית שלך את העניין שלך בתעודת IBO הרלוונטית לניסיון ולתוכנית שלך. במהלך התוכנית, יוקצה זמן להירשם ל-IBO ולקבל גישה לרשת ולמשאבים שלהם. תידרש להשלים קריאות ומטלות ספציפיות ל-IB במהלך התוכנית שלך, כמו גם נושאי מחקר הקשורים ל-IB, אך תשמור על עומס עבודה שווה ערך לסטודנטים בתוכנית שלך שבחרו לא להמשיך בהבחנה זו.
מלגות ומימון
סיוע פיננסי ופרסים
צוות הסיוע והפרסים הפיננסיים כאן כדי לספק מידע ותמיכה במגוון מקורות מימון והזדמנויות פרסים, החל בסרטון המציג את הפרטים המקיפים שתמצא באתר זה ובבלוג שלנו.
הצג סיכום של תוכניות סיוע ממשלתיות לאלו שנפגעו ממשבר COVID-19.
תכנון פיננסי הוא מרכיב מכריע בתכנון חינוכי מוקדם. אנא בדוק את הזדמנויות המימון הרבה לפני שהתוכנית שלך מתחילה כדי לעזור לבנות תקציב סביר.
הלוואות
חקור את סוגי ההלוואות השונים הזמינים כדי לסייע במימון הלימודים שלך.
פרסים
חקור מגוון של מלגות, פרסים ומלגות המוענקות תחרותיות הזמינות מ-RRU וסוכנויות מימון אחרות.
מלגות מחקר
RRU מנהלת את ניהול המלגות עבור סוכנויות מימון נבחרות. אלו הם כמה מהפרסים היותר משמעותיים.
מימון אחר
גלה הזדמנויות מימון חלופיות כמו Highbred Points.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.