כיתות אמן במיתוג
Future London Academy
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
5 שעה (ות
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 499 / per course *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* 5 שעות של תוכן מעורר השראה, תרגילים עם לוחות אינטראקטיביים, תבניות, רשימת קריאה, תעודת סיום תוכנית
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מאסטרטגיית מותג למיתוג סוניק - חקור כיצד מותגים מובילים משבשים את התעשייה באמצעות ערוצים חדשים וטכנולוגיות מתפתחות. גלה את הגישות החדשניות ביותר לאסטרטגיית מותג מסוכנויות קריאייטיב ופרסום ברמה עולמית.
סדרת כיתות אמן למיתוג שנוצרו במיוחד עבור אנשי מקצוע מיתוג מנוסים, מנהלי קריאייטיב ועיצוב. מגישות רעננות לאסטרטגיית מותג ועד מיתוג קולי, טון דיבור והקשבה חברתית - תלמדו כלים, מסגרות ותיאורי מקרה טריים מהמנהלים הקריאטיביים המובילים בלונדון.
מלבד המצגות של מומחי מיתוג מובילים, תהיה לכם גם הזדמנות ייחודית לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של הסוכנויות המשפיעות ביותר בלונדון עם סיורים וירטואליים במשרדים מהדוברים.
חווית מותג 360
מובל בתעשייה
הבן כיצד סוכנויות עיצוב מובילות ניגשים למיתוג, באילו מסגרות הן משתמשות וכיצד הן עובדות עם לקוחות גדולים.
סיורים וירטואליים במשרדים
לא רק לשמוע, אלא לראות איך צוותים יצירתיים עובדים בלונדון. הכנו עבורכם ביקורי משרד וירטואליים מיוחדים, כדי שתוכלו לראות את החלל, להרגיש את האווירה ולקבל קצת השראה מהרמקולים שלנו.
בקצב אישי
אין צורך לדאוג לגבי אזורי זמן או לוח הזמנים של העבודה שלך. כל כיתות האמן זמינות להנאתכם ברגע שנרשמתם. בין אם אתה מעדיף לצפות בבולמוס או להציל את החוויה ולצפות בהם בקצב שלך בזמן שלך - הבחירה היא שלך.
תכנית לימודים
פרק 1 - גוון הקול
באופי: שימוש בטכניקות כתיבת תסריט כדי להפוך את קול המותג למעשי
כיתת אמן מקייט מגוק, פרוטו
פרוטו היא חברת ייעוץ לחדשנות ועיצוב המסייעת לחברות מול הפרעות. מנהלת העיצוב המילולי של פרוטו, קייט מגוק, משתפת כיצד להשתמש בארכיטיפים של דמויות וכתיבת דיאלוג כדי להבין כיצד מותג יכול לדבר, וכיצד לעבור מעקרונות קול לקופירייטינג כדי להפוך את המופשט לאמיתי.
- גלה דרכים להשתמש בארכיטיפים יונגיאנים, ובמודלים אחרים של ארכיטיפים, כדי ליצור דמויות וטריטוריות קוליות
- מלאו שטחי קול בהשראה מילולית שיכולה להוביל לעקרונות ולהעתיק השראה
- בנו מדריך קולי שהוא אותנטי וניתן לפעולה
פרק 2 - סוג
למה סוג?
כיתת אמן של טום פולי וג'יימס פוקס-בייל, מונוטייפ
מונוטייפ, שנקראה "אחת החברות החדשניות ביותר בעיצוב" על ידי Fast Company, מביאה מותגים לחיים באמצעות הסוג והטכנולוגיה שהצרכנים עוסקים איתם מדי יום. המורשת העשירה של החברה כוללת ספרייה שניתן לעקוב אחריה מאות שנים אחורה, הכוללת גופים מפורסמים כמו Helvetica, Futura, Times New Roman ועוד. יחד עם הצוות שלהם, נבחן את התפקיד של הטיפוגרפיה במיתוג. מיצירת קול ויזואלי איקוני ומוכר, דרך השירות שמותגים צריכים להתמודד עם העולם הדיגיטלי של היום ועד לעתיד.
- למה שאכפת לי מהסוג?
- איך אתה יכול להשתמש בכתב כדי לשפר את הייחודיות וההכרה של המותגים שלך
- איך אתה יכול להשתמש בסוג כדי לשפר את התפקוד והשימושיות של המותג שלך עכשיו ובעתיד
פרק 3 - תנועה
תנועה כדרך לבטא את זהות המותג
כיתת אמן מ-Conlan Normington, FutureDeluxe
FutureDeluxe היא סוכנות תנועה, עיצוב וקריאייטיב דיגיטלי. הפקת חוויות דיגיטליות ייחודיות וחדשניות בהנחיית העיצוב מאנימציה וגרפיקה בתנועה ועד התקנות אינטראקטיביות, עיצוב ממשקים ואפליקציות. מעצב המותג והתנועה שלהם Conlan Normington ישתף את תהליך החשיבה שלו כשהוא ניגש לפרויקט חדש.
- שימוש בעקרונות ליבה של זהות ליצירת חוויה רגשית
- איך להשאיר מקום לבלתי צפוי
- איך לכתוב תקצירים שגורמים למעצבי תנועה להשתגע
פרק 4 - סאונד
כוחו של מיתוג סאונד
כיתת אמן מאת Antonio Nardi, The Sound Agency
סוכנות הסאונד היא חברה מובילה עולמית המתמחה במיתוג סאונד, מוזיקה עבור מדיה ומרחבים ציבוריים בהתאמה אישית, שלא לדבר על התקנות שמע מחוללות. במפגש סוחף זה, מנהל העיצוב שלהם, אנטוניו נרדי, ישתף את גישתו לעבודה עם סאונד וכיצד נוכל לשפר את החוויות של חללים פיזיים באמצעות כוח הסאונד.
- מבוא למיתוג קול
- כיצד למזג טכנולוגיה ויצירת תוכן עבור חוויות מותאמות אישית
פרק 5 - נתונים
שימוש באינטליגנציה חברתית כדי לזכות בעסקים חדשים
כיתת אמן מבית יסמין פישר, SHARE Creative
באמצעות שילוב ייחודי של מדע נתונים ובינה מלאכותית, SHARE Creative מספקת מסרים מותאמים ומובחנים שמדברים ישירות אל לקוח היעד שלך. יסמין פישר, מנהלת מחקר + תובנות ב-SHARE Creative תצלול עמוק לתוך הקשבה חברתית, תדון כיצד נתונים יכולים לחזק את המותג שלך ותסביר מדוע הוא אחד ממקורות הנתונים החשובים ביותר לחשיפת תובנות ואסטרטגיה.
- כיצד להשתמש באינטליגנציה חברתית
- כיצד להשתמש בתובנות מהקשבה חברתית כדי להגביר את הרלוונטיות של המותג
פרק 6 - מטרה
עיצוב מהפכה
כיתת אמן מסקרלט מונטנרו ומיירון דרלינגטון, מרד
המטרה שמותגי סוכנויות ייעוץ ואקטיביזם פונים אליה כשהם רוצים לשנות את העולם. בגאווה מוסמך B-Corp, Revolt מאמין שהמותגים המצליחים ביותר של המחר נוקטים היום עמדה. בסדנה אינטראקטיבית זו של מנהלי הקריאייטיב והעיצוב, סקרלט ומיירון, תלמדו כיצד להתחיל, למתג ולהפיץ מהפכות עבור לקוחות עולמיים ענקיים ועד לארגונים לא ממשלתיים מאתגרים.
- איך למתג תנועה למותגים מהתאגידים ועד לאקטיביזם
- מסגרת 7 שלבים כיצד להתחיל ולהפיץ תנועה
- איך לבנות מותגים שמשנים את העולם