כיצד ליצור קורס אסטרטגיה למדיה חברתית - המכון לנתונים ושיווק (IDM)
FutureLearn
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online United Kingdom
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
10 שבועות
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
USD 39 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* לאחר תקופת הניסיון בחינם למשך 7 ימים אתה יכול לשלם 39 $ לחודש כדי להמשיך ללמוד באופן מקוון
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
למד כיצד ליצור אסטרטגיה מרתקת של מדיה חברתית, לשפר את תדמית המותג ואת המעורבות החברתית באופן מקוון, ולמדוד את התוצאות שלך.
למדו ליצור אסטרטגיית מדיה חברתית, החל מהגדרת יעדים וכלה במדידת תוצאות
ExpertTrack זה יעזור למשווקים להבין כיצד ליצור אסטרטגיית מדיה חברתית עבור המותג שלהם.
בהדרכת אנשי מקצוע ומומחים ברשתות החברתיות העובדים בתעשייה, תוכלו ללמוד הכל מדוע מעורבות חברתית היא המפתח וכיצד לבחור את הפלטפורמה הנכונה לפורמטים של תכני מדיה חברתית, מדדים חברתיים ותובנות ניתוח.
עם השלמת ExpertTrack זה, תוכלו להצטייד במיומנויות ליצור אסטרטגיית מדיה חברתית עטורת פרסים משלכם.
גלה את החשיבות של מעורבות חברתית
במהלך קורס ניהול המדיה החברתית הראשון ב- ExpertTrack זה, תוכלו לחקור את החשיבות של מעורבות חברתית - לב האסטרטגיה שלכם למדיה חברתית.
תלמד כיצד להגדיר יעדים ו- KPI באמצעות SMART Objective Framework כדי להבטיח שמטרות מסע הפרסום שלך ברשתות החברתיות הן ספציפיות, ניתנות למדידה, ברות השגה, רלוונטיות ומוגבלות בזמן. תבדוק גם איך לעסוק בהאזנה חברתית, כך שתוכל לפקח על מה שאנשים אומרים על המותג שלך באופן מקוון.
זה יצייד אתכם במיומנויות להתחיל ביצירת אסטרטגיית המדיה החברתית שלכם.
הביע את אישיות המותג שלך באמצעות תכני מדיה חברתית
הקורס השני יתמקד בתכני מדיה חברתית וגילוי האישיות של המותג שלך באופן מקוון.
תוכלו לזהות את הפלטפורמות הטובות ביותר להגיע לקהל שלכם ואת התוכן שעליכם לפרסם בכדי לעודד מעורבות חברתית.
תלמד כיצד לפתח תכני מדיה חברתית מתוכננים ותגובתיים כחלק מהאסטרטגיה שלך. תוכלו גם לשקול את ההבדלים בין תכני מדיה חברתית בבעלות, הרווחים ובתשלום, וכיצד להצדיק תקציב עבור קמפיין המדיה החברתית שלכם.
הפעל קמפיין חי ברשתות החברתיות
הקורס הסופי ב- ExpertTrack זה ישקול את אסטרטגיית השיווק המתמשכת שלך לאחר קמפיינים ברשתות החברתיות. תבדוק כיצד להציע שירות לקוחות באמצעות מדיה חברתית כחלק מאסטרטגיה שיווקית בכל ערוצים וללמוד כיצד לעסוק בניהול מוניטין מקוון. תבדוק גם כיצד לעסוק עם משפיעים לתמיכה באסטרטגיית המדיה החברתית שלך לפני שתבדוק את הניתוח החשוב ביותר של המדיה החברתית. הבנת אלה תאפשר לך להבין טוב יותר את הקהלים שלך ואת ההצלחה (והחסרונות) של מסעות הפרסום שלך ברשתות החברתיות.
מיומנויות מפתח שתלמד
- שיווק משפיעים
- שיווק בכל ערוצים
- שיווק רב ערוצי
- מדיה חברתית
- שירות לקוחות
- מדיה חברתית אסטרטגיה
- שיווק דיגיטלי
- ניתוח מדיה חברתית
- תוכן מדיה חברתית
- שיווק
תוצאות למידה
בסוף ה- ExpertTrack, תוכל:
- צור אסטרטגיות של קמפיינים ברשתות חברתיות שתוצאותיהם נהדרות בסביבה מרובת ערוצים.
- הפעל קהלים באמצעות מדיה חברתית.
- הגדר יעדי SMART יעילים, אשר מתואמים עם היעדים העסקיים והשיווקיים שלך.
- האזן למה שהקהל שלך אומר לך ברשתות החברתיות כדי להשיג הבנה מעמיקה יותר.
- הסבר כיצד אסטרטגיית מדיה חברתית תשפר את ביצועיך.
- התחל עם כתיבת אסטרטגיית מדיה חברתית משלך.
- פתח אסטרטגיה ותכנית משלך לתוכן ברשתות חברתיות.
- ניהול דרישות שירות לקוחות בערוץ מדיה חברתית.
- להבין שיווק משפיעים באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית.
- לאסוף נתונים שימושיים, לנתח ולהפוך לתובנות הניתנות לפעולה.
נדרש ניסיוןExpertTrack זה מיועד למנהלי מדיה חברתית בהווה או שאפתנים או אסטרטגיות שיווק רב ערוציות. רמה בסיסית של ידע או ניסיון בהפעלת קמפיינים ברשתות חברתיות יועילו בהבנת תכני הקורס וטיפוח למידה של עמיתים לעמית. באופן אידיאלי, הלומדים ייצרו ופרסמו תכני מדיה חברתית במספר פלטפורמות, יבינו כיצד לאסוף נתונים סטטיסטיים מפלטפורמות מדיה חברתית, ועבדו על קמפיינים ברשתות חברתיות המהווים חלק מאסטרטגיית שיווק רב ערוצית. | מתחיליםהמדיה החברתית ExpertTrack מיועדת למשווקים דיגיטליים המעוניינים להבין טוב יותר כיצד ליצור אסטרטגיות יעילות של מדיה חברתית. זה יעניין את אלה שרוצים ללמוד כיצד לחשוב בצורה אסטרטגית יותר על המדיה החברתית של המותג שלהם, כיצד לשפר ולהגדיר את כיוון המעורבות החברתית ולהבין את החלק שממלאת המדיה החברתית באסטרטגיה שיווקית רב ערוצית. זה עשוי לכלול מנהלי מדיה חברתית המעוניינים לשפר את התוצאות, אנשי מקצוע המעוניינים לעבור לניהול מדיה חברתית, כמו גם אנשי מקצוע בתחום השיווק המעוניינים להתמחות. |
סקירת קורס ExpertTrack
- הבנת אסטרטגיית מדיה חברתית
גלה כיצד ליצור אסטרטגיית מדיה חברתית בקורס שיווק דיגיטלי זה למנהלי מדיה חברתית. - כיצד לפתח את אסטרטגיית התוכן החברתי שלך
גלה כיצד לתכנן תכנים יעילים כחלק מאסטרטגיית המדיה החברתית שלך בקורס שיווק דיגיטלי זה. - הפעלת קמפיין מדיה חברתית: לקוחות, מעורבות משפיעים, אנליטיקס
גלה כיצד לנהל ביעילות קמפיינים חיים ברשתות חברתיות, לעסוק במשפיעים ולקבל תובנות מניתוח מדיה חברתית
איך עובדים ExpertTracks
הצטרף ל- ExpertTrack כדי לשלוט במיומנויות חדשות באזור המומחה שבחרת. עבדו בסדרת קורסים ממוקדים בנושא בקצב שלכם, ועברו את ההערכה הסופית כדי לזכות בפרס תעודה דיגיטלית שמוכיח את המומחיות שלכם.
הצטרף לניסיון בחינם למשך 7 ימים החליטו אם ה- ExpertTrack מתאים לכם עם גישה חופשית לחבילת הקורסים וההערכות המלאה למשך שבוע. | המשך ללמוד תמורת 39 $ לחודש שלם דמי מנוי חודשיים של 39 $ כל עוד לוקח לך להשלים את ExpertTrack. אתה יכול ללמוד בקצב שלך ולבטל בכל עת. | להרוויח אישורים דיגיטליים קבל תעודה על כל קורס שהושלם ועבר את ההערכה הסופית כדי לזכות בתעודה דיגיטלית שתוכל לחלוק עם הרשת המקצועית שלך. | לְהִתְמַחוֹת השתמש בהכשרת המומחים שלך כדי להתקדם בקריירה שלך או לבנות מומחיות בתחומים שאתה נלהב מהם. |
עם מי תלמד?
וויל פרנסיס
סופר, מגיש, מחנך ודובר בטכנולוגיה ובמדיה חברתית.
למידה ברמה עולמית עם
מכון נתונים ושיווק
המכון לנתונים ושיווק, חלק מאיגוד הנתונים והשיווק, הוא גוף מוביל לפיתוח מקצועי של אנשי נתונים ושיווק.
התחל ללמוד עוד היום - ניסיון בחינם למשך 7 ימים
לאחר תקופת הניסיון בחינם תוכלו:
- שלם 39 דולר לחודש כדי להמשיך ללמוד באינטרנט
- יש שליטה מלאה על המנוי שלך; אתה יכול לבטל בכל עת
- עבוד בקצב שלך וקבע מועדים משלך בכל שלב
- שלם רק בזמן שאתה לומד; המינוי יבוטל אוטומטית לאחר שתסיים
- השלם הערכות מקוונות כדי לבדוק את הידע שלך ולהוכיח את כישוריך
- הרוויחו תעודות קורס דיגיטלי ופרס סופי שתוכלו לחלוק באופן מקוון, עם מעסיקים פוטנציאליים, והרשת המקצועית שלכם
- שמור על גישה לתוכן הקורסים שתסיים גם לאחר סיום המנוי