Msc שיווק אסטרטגי
London School of Planning and Management
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
12 - 18 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 7,950 / per course *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* התשלום ישולם בתשלומים חודשיים או רבעוניים או חצי שנתיים
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
קבל תובנות על עולם השיווק, על השלכותיו האתיות והחברתיות.
תלמד לעומק תחומי ליבה, כולל מחקר שוק, התנהגות קונים, מיתוג וניתוח.
אתה מכסה גם את עקרונות העיצוב, היצירתיות והחדשנות כמו גם ניהול השיווק הגלובלי. השלמה מוצלחת של הסמכה זו תפתח את ניהול השיווק האסטרטגי של הלומדים, התנהגות הצרכן וכישורי המיתוג ויכולתם להתמקד בדרישות יישום האסטרטגיה של הארגון.
עובדות מפתח
- תואר מוכר לחלוטין ומקובל בעולם.
- הקורס שלנו הוא הרלוונטי ביותר ומעוצב בהתאם לצרכים ולדרישות של עסקים כיום ברחבי העולם.
- עם היתרון של לימוד בעבודה, בכל זמן ובכל מקום, אתה מקבל יתרון עלות ותואר זה שניתן לסטודנטים במשרה מלאה בקמפוס האוניברסיטה.
- תוכניות תשלום קלות ובמחיר סביר
מדוע לבחור ב LSPM ?
- ההסמכה שלך מוכרת ומקובלת בעולם כולו.
- תכנית הלימודים שלנו מסייעת לך לפתח חשיבה ביקורתית, ידע ניהולי יוצא דופן ומודעות תרבותית.
- התנסו בלימוד זמן מקוון כמו שלא היה מעולם עם כלי הלמידה החכמים שלנו שנועדו לתת לנו יתרון בלימוד בכל זמן ובכל מקום.
- היו חלק מקבוצת עילית של סטודנטים מוכשרים לעסקים, ופיתחו רשת גלובלית בעלת ערך ומשפיעה באמצעות LSPM קהילה מקוונת.
קבלה
תכנית לימודים
MSc שיווק אסטרטגי מורכב מ -6 יחידות חובה ועבודת דיסריזציה בסך כולל של 180 נקודות זכות.
יחידות חובה
שלב 1 (שלב דיפלומה ברמה 7 - 120 נקודות זכות)
- סוגיות עכשוויות ועקרונות שיווק (20 נקודות זכות)
- התנהגות צרכנים ותקשורת שוק (20 נקודות זכות)
- שיווק במדיה דיגיטלית וחברתית (20 נקודות זכות)
- אתגרים עכשוויים ושיווק אסטרטגי (20 נקודות זכות)
- ניהול מותגים אסטרטגי (20 נקודות זכות)
- פרויקט מחקר שיווקי (20 נקודות זכות)
[השלמה מוצלחת של שלב 1 מובילה להתקדמות לשלב 2]
שלב 2 (שלב אוניברסיטאי)
- פרויקט דיסרטציה
[סיום מוצלח של שלב 2 מוביל להענקת תואר על ידי האוניברסיטה]
הערכה ואימות
כל היחידות במסגרת הסמכה זו מוערכות באופן פנימי ומאומתות באופן חיצוני על ידי הגוף המוענק. ההסמכות הן הפניה לקריטריון, המבוססות על השגת כל תוצאות הלמידה שצוינו.
כדי להשיג 'עובר' ליחידה, על הלומדים לספק ראיות כדי להוכיח שהם מילאו את כל תוצרי הלמידה ועומדים בסטנדרטים המפורטים בכל קריטריוני ההערכה.
תוצאת התוכנית
מטרת תכנית זו היא לספק ללומדים את המיומנויות וההבנה בשיווק ומיתוג המתיישרים עם קבלת החלטות אסטרטגיות טובות כדי לשמור על היתרון התחרותי של הארגונים.
הלומדים רוכשים ידע באמצעות גישה משולבת של תיאוריה בשיווק, מיתוג התנהגות צרכנים וניהול תקשורת דיגיטלית ותרגול תוך שימוש בפעילויות בזמן אמת.