תעודה ברמה 7 בניהול עסקים

כללי

תיאור התכנית

תואר שני בתואר שני בניהול עסקים מרשת משאבי למידה (LRN) תוכנן לפתח את כישורי הניהול והידע שלך. לכן זה ישפר את סיכויי הקריירה שלך ויוביל ישירות לשלבים מתקדמים של תוכניות MBA ותואר שני.

ההסמכה מוערכת על ידי מטלה, כך שתוכלו להצטרף ולהשלים את הלימודים בכל עת מבלי להיות מוגבלים לשנת הלימודים.

הקורס מיועד למנהלים ומנהלים בכירים או בינוניים בארגונים פרטיים וציבוריים המעוניינים לקבל הסמכה לתואר שני.

Brainstorming over paper

תוֹכֶן

תעודת LRN דרגה 7 בניהול עסקים מורכבת מחמש יחידות:

  • אסטרטגיה עסקית, תכנון וניהול (20 נקודות זכות)
  • משאבים פיננסיים וניהול ביצועים (25 נקודות זכות)
  • מנהיגות, שינוי וניהול אנשים (25 נקודות זכות)
  • אסטרטגיה ארגונית, ממשל ואתיקה (25 נקודות זכות)
  • מתודולוגיית מחקר ויישומה לשיווק (25 נקודות זכות)

דרישות כניסה

עליך להיות אחד מהבאים:

  • תואר ראשון בעסקים, ניהול או נושאים קשורים
  • הסמכה ברמה 6, למשל, תעודת ניהול או כישורים בינלאומיים מקבילים אחרים המוכרים בבריטניה
  • לפחות חמש שנות ניסיון בעבודה רלוונטית מקיפה (בתשלום ו / או ללא תשלום) עם רמות אחריות, השתתפות ו / או השגת מגוון כישורים מקצועיים רלוונטיים

עליך להיות בעל יכולת דיבור, הקשבה, קריאה וכתיבה באנגלית התואמת את CEFR ברמה B2 (או שווה ערך).

מה כלול?

היחידות נלמדות דרך אזור ההוראה שלנו על ידי תערובת של הרצאות מוקלטות וחיות יחד עם טקסטים ותרגילי קריאה חיוניים. יהיה לך מורה אישי שהוא מומחה לנושא שתוכל לפנות אליו אם יש לך שאלות.

כשהוא מועבר דרך אזור ההוראה שלנו, אתה גם מקבל גישה חופשית לערכת הכלים של המנהל ולמדורי כישורי למידה יעילים יחד עם כניסה לפורום הדיונים של טרקלין הסטודנטים.

דמי סימון הקצאת LRN כלולים במחירים שלנו. כל מה שאתה צריך כלול; אין עמלות נוספות.

מטרות

אסטרטגיה עסקית, תכנון וניהול

יחידה זו נועדה לתת לך הבנה אסטרטגית של:

  • האופי, ההיקף והצורך בניהול עסקי אסטרטגי ותכנון בארגוני רווח בינלאומיים ולא למטרות רווח.
  • מגוון של מודלים, מושגים וכלים קלאסיים ועכשוויים באסטרטגיה ותכנון עסקי.
  • התהליכים שבאמצעותם ארגונים מזהים ומפתחים את יעדיהם וערכיהם.
  • ההשפעה של גורמים פוליטיים, כלכליים, חברתיים, טכנולוגיים, סביבתיים ומשפטיים.
  • כוחות המפתח המייצגים הן הזדמנויות והן איומים על ארגונים בין אם הם למטרות רווח ובין אם לא למטרות רווח.
  • תהליך האסטרטגיה של ארגון להשגת יתרון תחרותי.
  • האתגרים העתידיים המשפיעים על ניהול ותכנון עסקי אסטרטגי.

משאבים פיננסיים וניהול ביצועים

יחידה זו נועדה לתת לך הבנה אסטרטגית של:

  • כיצד להשתמש בדוחות כספיים כדי להעריך את הביצועים ולהבין את המגבלות של ניתוח כזה.
  • כיצד להשתמש, ולהעריך את יעילות המידע החשבונאי הניהולי בתכנון ובקרת משאבי הארגון.
  • כיצד להעריך ביקורתית ולהעריך מתודולוגיית חשבונאות ניהול עכשווית כדי לתמוך בניהול ובקרה יעילים של משאבים.
  • כיצד לזהות ולהעריך באופן ביקורתי את הניהול והביצוע של משאבים מוחשיים ובלתי מוחשיים באסטרטגיה ותכנון עסקי.
  • יעדים ארגוניים ומימון חלופי, הזמינים למימון השגת יעדים אלה.
  • כיצד להשתמש בנתונים פיננסיים, טכניקות וכלים להערכת החלטות הוניות לטווח ארוך.
  • ההיבטים הבינלאומיים של האסטרטגיה הפיננסית.
  • מקורות ותוצאות הסיכון לארגונים וידע סיכונים אלה עשויים להיות מנוהלים.

מנהיגות, שינוי וניהול אנשים

יחידה זו נועדה לתת לך הבנה אסטרטגית של:

  • התרומה שעובדי ארגון יכולים לתרום ליתרון תחרותי ולקידום החזון והערכים האסטרטגיים.
  • להיות מסוגל ליישם אסטרטגיות מתאימות למשאבים, שימור ופיתוח של אנשים.
  • אסטרטגיות לשיפור מחויבות ומעורבות העובדים בארגון.
  • הערך הפוטנציאלי של גישות מנהיגות הקשורות לעבודה עם ביצועים גבוהים (HPW) בכל הרמות בארגון (אסטרטגי, ניהולי ותפעולי / טקטי).
  • להיות מסוגל ליישם את התיאוריות, המושגים והטכניקות הקשורים לשינוי ארגוני.
  • כיצד ליישם את היכולות הקשורות לניהול יעיל של שינויים ולהצליח למקסם את תרומתם של אנשים, בתוך תרבות HPW.

אסטרטגיה ארגונית, ממשל ואתיקה

יחידה זו נועדה לתת לך הבנה אסטרטגית של:

  • כיצד לנתח את הסביבה העסקית והפיתוח של ארגון עסקי הפועל ברחבי העולם.
  • היחסים בין משאבי הארגון, המוצר / השירותים וסביבתו.
  • כיצד להעריך אתיקה עסקית מנקודת מבט עולמית.
  • המושגים והפרספקטיבות של ממשל תאגידי בארגון הפועל ברחבי העולם.
  • ההשפעה של אחריות חברתית וסביבתית תאגידית על ארגונים.
  • כיצד ארגונים מנהלים ממשל תאגידי ואתיקה על מנת להשיג יעדים ארגוניים.
  • כיצד ליישם ולפקח על נושאים אתיים וממשליים בפיתוח אסטרטגיה תאגידית מתאימה.

מתודולוגיית מחקר ויישומה לשיווק

יחידה זו נועדה לתת לך הבנה אסטרטגית של:

  • תפקידן של שיטות המחקר, כפי שהן נהוגות בעסקים.
  • כיצד לחקור מתודולוגיות המתייחסות למחקר עסקי.
  • כיצד לפתח עיצובי מחקר מנקודות מבט כמותיות ואיכותניות.
  • כיצד לקבוע יעדי מחקר ולתכנן פרויקט מחקר.
  • תיאוריית ניהול, עסקים ושיווק והספרות הרלוונטית ממקורות מגוונים התורמים לפרויקט המחקר.
  • כיצד לקבוע נושא מחקר ספציפי הקשור לשיווק, לקבוע יעדים מחקריים, לתכנן ולבצע פרויקט מחקר, לנתח ולהעריך באופן ביקורתי ראיות ולדווח על הממצאים והתוצאות.
  • כיצד לתכנן את סקרי איסוף הנתונים מנקודות מבט כמותיות ואיכותיות, להעריך את מתודולוגיות המחקר המנוגדות ולקבוע את הגישות הטובות ביותר להשגת הנתונים הנדרשים.
  • כיצד לרשום את תוצאות הפרויקט כדוח ייעוץ עסקי.

איך אני לומד וכמה זמן זה לוקח?

ההסמכה נלמדת באופן מקוון, כך שתוכל להתחיל בכל עת מכיוון שאינך מוגבל בזמני כהונה. תקבל את הכניסה והסיסמה שלך לאזור ההוראה ברגע שקיבלנו תשלום.

הזמן שלוקח בפועל תלוי בך וישתנה בהתאם למחויבות שלך וכמה קל לך ללמוד. התואר השני בדרך כלל יימשך בין שישה חודשים לשנה.

איך זה מוערך?

כל חמש היחידות נבדקות על ידי מטלה כתובה של 3,500 מילים, אותה ניתן להגיש לכל אחת מארבע חלונות הסימון במהלך השנה.

עדכון אחרון: נוב 2020

אודות בית הספר

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to wor ... קרא יותר

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to work rather than study. קרא פחות