שוק גלובלי, מסחר אלקטרוני והעצמה באמצעות שיווק לבדל את עצמה בשוק, הופך הזדמנות שבה אימון טוב בתחום הזה יכול לעשות את ההבדל. לכן, הורים זה במנהל עסקים, שיווק והפרסום, ייצרו עובד הפרופיל או מעסיק נדרש על ידי השוק הזה.
מטרות
התלמיד אשר לרדוף מאסטר זה, יהיה לך את הידע כדי לפתח אסטרטגיות ומדיניות שיווק לוקחות בחשבון את כל קשור למכירה של מוצרים ושירותים המאפשרים להם להגדיל את המכירות של העסק שלך, או גורמים עסקיים לעבודה או ללכת לעבודה, כך שהלקוח מקבל מקשר ראשוני ועד תהליך הקנייה וכלת שירות לאחר מכירה, באיכות הגבוהה ביותר האפשרית. המטרה העיקרית היא לרכוש ניהולי ומנהיגות לניהול משאבי אנוש הדיגיטליים לנהל קמפיינים שיווקיים כישורים מצוינים. פלטפורמת e-commerce והשיווק דיגיטלי יהיו יצירות מפתח שהתלמיד יקבל מאסטר.
שיטות מקצועיות
האם אתה מחפש מיקומים? אתה רוצה להיות תחרותי / a בשוק העבודה ולהבטיח ההצלחה המקצועית שלך?
השלמתי מאסטר מקצועי זה במנהל עסקים, שיווק ופרסום זה יאפשר התמחות בחברות עם משך זמן מרבי של 6 חודשים.
INEAF מאפשר לך לעשות התמחות בחברות במהירות וביעילות. שפר את הקריירה שלך שעובדת בחברות הקרנה לאומית ובינלאומית גדולה.
אם אתה צריך לצבור ניסיון בענף שלך אתה יכול למצוא את ההזדמנות שאתה מחפש. INEAF פותחת את הדלת לקריירה העתידית שלך.
מי צריך להשתתף
אמן זהו ציבור צדדי, מאז מורכבותו היא מידת ניצול של משתייכים לקהילה, ולא על רמת הידע. יצירתיות סטודנטים חשובה מאוד. כל אדם, בין אם מורשה או כי זה הסיום של קריירה אקדמית, או עובד של חברה כלשהי במחלקות כגון משאבים אנושים, עסקים, או כל עסק שרוצה לקדם את העסק שלך, אתה יכול לקחת את המאסטר הזה על מנת לנסות ולהשיג כל כלים האפשריים למכור יותר וטוב יותר תקשורת המציע איכות, הפצה וניהול וניהול מסחרי עצמה. הפרופיל הנפוץ ביותר הוא זה מזוהה עם תחומי הידע כגון עסקים, כלכלה, ניהול, טכניקות שיווק, ניהול משאבים אנוש, או אפילו נכון, אבל הצדדי בבקשתו מאפשר לכל אחד ליהנות מהידע הזה.
מה אתה עד
מאסטר זה מורכב מסדרה של מודולים הכשרה מכסים את כל תחומי הידע של שיווק חברה עוסקת בניהול בכיוון לרבות ההתפתחויות ואת המגמות האחרונות השיווק הדיגיטלי הנוכחי כה נוכחת המסחר האלקטרוני העולמי כיצירת מפתח של שיווק מוצרים ושירותים. אנחנו לצייד את התלמידים עם ידע במודלים לניהול עסקי ומשאבי אנוש עבור קמפיינים שיווקיים ממוקדים לניהול. הם מסוגלים לנתח את המרכיבים העיקריים של פרסום ותקשורת. אנו מספקים לתלמידי כלי המפתח לניתוח ולימוד של שווקים לפתח אסטרטגיות שיווקיות. אנו גם לתת לתלמידים ידע על המסגרת המשפטית שמתאימה הפעולות האפשריות של שיווק דיגיטלי במיוחד בתחום המסחר האלקטרוני. אתה יודע לנתח אסטרטגיות שיווק ברמה בינלאומית, ואת הסטודנטים ירכשו ידע של פטנטים וסימני מסחר כייצוג של מוצר או שירות כנכס בשיווק. בנוסף, סחר בינלאומי שבו אנגלית היא השפה המשמשים לתקשורת, להכין את התלמיד שלמות האנגלית שלו במונחים, שיחות ומצבים שרוב יהיה ביום יום שלהם.
תיאור של המתודולוגיה
שיטת הלימוד שלנו מבוססת על השילוב של גורמים מעצבים והשימוש בטכנולוגיות חדשות. הצוות שלנו הציבה לעצמה מטרה של שילוב בשני התחומים, כך שהתלמידים שלנו אינטראקציה עם קמפוס וירטואלי זריז וקל לשימוש. פלטפורמה שנועדה להקל על המחקר, שבו תלמידים מקבלים את כל התמיכה הנדרשת.
המתודולוגיה של למידה המקוונת שלנו, בפועל אורינטציה מלאה נועדה כדי שתלמידי התקדמותך יחידות הלימוד של המודולים השונים ולבצע את המשימות (פעולות מעשיות, שאלונים, רשומים במקרה והנחות השתקפות) שהוא יהיה מציע לאורך הנתיב למידה.
בסוף הפעילות הכשיר, תלמידים יוכלו להפוך ידע אקדמי בידע מקצועי.
מערכת הערכה
פעולות הדרכות INEAF בנויות במודולים מורכבים יחידות הוראה, פעולות מעשיות, סמינרים, פורומים וכנסים, בין יתר.
כל מודול ייבחנו בנפרד בהתאם לתוצאות של מורה הצעות והערכות שווי בדיקות חובה אופציונלי.
כדי להתגבר על המודולים השונים התלמידים יצטרכו להשיג רמה מינימלית של הבנה של התכנים התיאורטיים והטמעתן פעולות מעשיות וב "Supercaso" שלנו.
משאבים (פלטפורמה מקוונת 3.0, חומר מודפס, ...)
כחלק מהשאיפה שלנו להסתגל ללמוד פילוסופיה 3.0 ולעודד את השימוש במשאבים טכנולוגיים חדשים בחברה, פיתחנו קמפוס וירטואלי (רציף הדרכה מקוונת 3.0) אמנות בלעדי עם עיצוב פונקציונלי וחדשני.
בין הכלים הזמינים תמצאו: שירות שיעורים, צ'אט, הודעות וכלי לימוד וירטואליים (דוגמאות, פעולות מעשיות -of חישוב, השתקפות, פיתוח ועוד, דוגמאות וידאו הדרכות וידאו פלוס "supercasos", מודולים המכסים להשלים ומציעים לתלמידים סקירה בנושאים ספציפיים).
התלמידים יהיו גישה בלתי מוגבלת את התוכן מודפס מדריכים בנוסף לאמור התיאורטי של כל מודול, אשר ישמש לתמיכה כדי להשלים את הכשרתם.