מבוא
במאי: הקטור מרטין
אופן: מקוון
תאריך: מאי 2021
משך: 6 חודשים
מחיר: 3.490 אירויש צורך באנשי מקצוע של UX המסוגלים להתאים את היעדים העסקיים לצרכי לקוחותיהםבבית הספר לאינסי לעסקים דיגיטליים, מודעים לסביבה המשתנה הנוכחית , אנו פועלים כך שאנשי מקצוע ומנהלים ירכשו את הידע, הכישורים והיכולות הדרושים להתאמה ולהתפתחות בתחום הדיגיטלי. מטרתנו היא שכל אחד ואחת מהתלמידים שלנו ירכוש פרופיל תחרותי, המאפשר הכנסתם וניידותם באזורים גלובליים עם ביקוש מקצועי גבוה. מסיבה זו, בהכשרתינו אנו מציעים חזון אסטרטגי ומעשי, המותאם לצרכי השוק .
האינטרנט וההתקדמות האקספוננציאלית של טכנולוגיות חדשות התנו את הדרך בה אנו מתקיימים ועושים עסקים, מה שמציב בתורו הזדמנויות אינסופיות חדשות.
פיתוח טכנולוגי ומספר המוצרים הדיגיטליים הקיימים גוררים ביקוש גבוה לאנשי מקצוע מונחי המרה , שכן מאחורי כל רשת יש עסק השואף יעדים ספציפיים. אופטימיזציה להמרה או CRO היא הדיסציפלינה השואפת להשיג המרה גבוהה יותר מבלי להגדיל את תקציב השיווק; כלומר, להפיק את המרב מהתנועה שנכנסת לאתר או לאפליקציה שלנו כדי להשיג (ואם אפשר, לחרוג) מהיעדים העסקיים. חווית משתמש היא הכלי החזק ביותר שיש לעסקים דיגיטליים כדי להשיג מטרה זו, הנתמך על ידי ניתוח דיגיטלי ומתודולוגיות מחקר .
קורס התארים השני של Inesdi ב- UX ו- CRO מיועד לאנשי מקצוע שרוצים ללמוד לשפר את המרת העסקים שלהם תוך אופטימיזציה של תקציבי השיווק שלהם, ללמוד לעצב ממוקד למשתמש ולשפר את חוויית לקוחותיהם. באמצעות מתודולוגיות שונות למחקר, בדיקה, ניתוח ואסטרטגיה, תוכלו לגרום לעסק שלכם להכפיל את תוצאותיו מבלי להגדיל את ההשקעה.מטרות התכניתלמד כיצד למקד פרויקטים של עיצוב UX לשיפור ההמרה .
השג את המפתחות לשילוב ה- CRO ביומיום של הפרויקט או העסק שלך.
למדו כיצד להתחיל פרויקט עיצוב UX המתמקד במשתמש ובמטרה לשפר את ההמרה.
למדו את הקשר בין שיווק דיגיטלי, קידום אתרים וחווית משתמש.
למדו להשתמש בכלים של ניתוח כמותי ואיכותי להשגת יעדי ההמרה.
תכנן, יישם ופתח אסטרטגיות CRO שיעזרו לך לייעל את תקציבי השיווק שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר.האם אתה רוצה לדעת יותר?המודל החינוכי שלנו עובד מכיוון שלומדים את המילה האחרונה. אנו משלבים את החדשות האחרונות בתוכניות שלנו כדי להבטיח את למידתך. זה אומת במהלך עשר שנותיה של אינדי של יותר מ -3,000 אנשי מקצוע שכבר עברו בכיתות שלנו ועובדים כיום בתחום הדיגיטלי.
דרך הקמפוס הווירטואלי שלנו תהיה לך גישה לכל תכני הקורס שלך, כמו גם מידע וסרטונים משלימים כדי להפוך את הלמידה שלך למלאה עוד יותר.
אתה יוכשר תחת מתודולוגיית "למידה על ידי עשייה", מעבר מתיאוריה לפרקטיקה דרך מקרים אמיתיים. עידוד יוזמת מורים ותלמידים כך שהזמן המושקע יביא לחוויה מספקת ורווחית לכל.
תוכל ליצור קשרים עם סטודנטים אחרים.התוכניתמודול 1. מבוא. אסטרטגיית וניהול פרויקט CRO
מודול 2. אנליטיקס דיגיטלית ויישומה ל- CRO
מודול 3. עיצוב חווית משתמש
מודול 4. UX Research ויישומו ל- CRO
מודול 5. יישום ה- UX לשיפור ההמרהמי צריך להשתתףקורס לתואר שני זה מיועד הן לפרופילים מקצועיים עם ניסיון בעיצוב שרוצים לשפר את הידע העסקי שלהם , והן לבוגרים, אנשי מקצוע ויזמים שרוצים לרכוש את הידע הדרוש לייעול המרה באמצעות עיצוב UX וניתוח נתונים.מנהלים, בעלי מוצרים או מנהלי מוצרים של חברות שבאחריותן לשפר את המרת העסקים שלהם.
אנשי מקצוע מנוסים שרוצים להרחיב מיומנויות ( מעצבים גרפיים ואתרי אינטרנט, מומחי SEO, קופירייטרים וקופירייטרים, סוציולוגים, פסיכולוגים ).
אחראי על שיווק ותקשורת דיגיטלית.
אנליסטים דיגיטליים שרוצים לעשות צעד נוסף בקריירה המקצועית שלהם ולתת יותר משמעות לדוחות שלהם ולניתוח כמותי.
יזמים ותוך יזמים שרוצים לפתח פרויקטים חדשים בכלכלה הדיגיטלית ורוצים לדעת כיצד לייעל את ההמרה של אתרי האינטרנט שלהם.הזדמנויות קריירהעם תואר שני ב- UX & CRO אתה יכול להפוך למקצוען חדש בכלכלה הדיגיטלית, להיות מסוגל לפתח פרויקט עסקי משלך או להצטרף למחלקות ואזורים חשובים של חברות במאה ה -21:מומחה CRO
אנליסט דיגיטלי או אנליסט חוויות משתמש (אנליסט UX)
מעצב חוויית משתמש (מעצב UX)
חוקר חווית משתמש (חוקר UX)
מנהל עסקים דיגיטלי
נתונים UXתהליך הקבלהלתהליך הקבלה שלנו המטרה הבסיסית היא להבטיח התאמה ופיתוח של מועמדים, כך שכל תלמידינו יוכלו לחוות חוויה דיגיטלית העונה על צרכיהם הנוכחיים והעתידיים.בקשת הודאה
ראיון אישי
תיעוד קבלה
הערכת ועדת קבלה
קבלה מאושרת
הרשמה