המאסטר בניהול שיווק וניהול מסחרי שתוכנן מתוך חזון עולמי, מציב את השיווק בסביבה הנוכחית והרוחבית, במגע קבוע עם שאר הענפים העסקיים, מהווה אזור אסטרטגי בארגון.
תואר שני מתעמק באסטרטגיות שיווק במצבי שוק מורכבים, מנתח התנהגות צרכנים, ניהול מותג או מדיה חברתית, אנו משפרים את אוריינטציית הלקוחות של החברה על מנת לספק, למכור ולשמר אותה; כמו כן, הוא מפתח את המיומנויות הדרושות כדי לכוון אסטרטגית את מחלקות השיווק והמסחר של החברה.יעדי המאסטר בניהול עסקיםמטרות המאסטר בשיווק וניהול מסחרי הן:רכוש ידע של יסודות השיווק והתכונות ההבדל.
תכנון ואסטרטגיות ניהול שיווק.
מכשירי שיווק בארגונים.
הכוונה וניהול של צוותי המכירות המייצרים ערך מוסף לחברה.
פיתחו תוכנית שיווקית ומסחרית.מדוע לבחור בתואר שני בשיווק וניהול מסחרי?לימודי תואר שני בשיווק וניהול מסחרי יאפשרו לכם לדעת את האסטרטגיות להגדלת המכירות בכל חברה, בעזרת כלי המכירות הנוכחיים. הובלת צוות מכירות, המהווה את החוליה המקשרת בין החברה לשוק, למשוך לקוחות עם המדיה, ידע מיתוגי, מחקר שוק ואחרים.מדוע לבחור בתואר שני בשיווק וניהול מסחרי ב- ISNIB?מטרת ISNIB היא לשפר אנשים ולהעצים מנהיגים
כי ISNIB הוא מוסד עם ייעוד בינלאומי
הערכים העיקריים שלנו הם חדשנות ובידול.
אנו מציעים אימונים מעולים בהישג ידם של כולם
אנו מומחים בחינוך מנהלים המציעים קורסים לתארים מתקדמים, תארים מתקדמים וגבוהים המכוונים לפיתוח כישרון ולייצור מנהלים חדשים.הזדמנויות קריירהעם סיום תואר שני בשיווק וניהול מסחרי, תוכלו לבצע תפקידים בחברה כמו: מנהל מוצר, מנהל מותג, ניהול מסחרי או שיווק, בין היתר. כמו כן, תואר שני זה מומלץ ביותר אם אתה יזם או בראש שלך לפתוח עסק.תכנית לימודיםייזום למימון
מבוא לחשבונאות פיננסית. מאזן. מחזור החשבונאות. חשבון הרווח וההפסד. ניתוח ופרשנות של מידע כלכלי פיננסי. עלויות החברה. מימון עסקי.
תוכנית שיווק עסקית
תכנון שיווק. מדיניות מוצרים. מדיניות תמחור. מדיניות הפצה. מדיניות תקשורת.
תוכנית ודוחות שיווק בינלאומיים
תכנון שיווקי בינלאומי. תוכנית מבצעית ופעולות שיווק בינלאומיות.
תדרוך מוצרים ו / או מותגים בינלאומי החברה.
אסטרטגיות שיווק דיגיטליות
מבוא לשיווק דיגיטלי בחברה. ניתוח וכלים אסטרטגיים של שיווק דיגיטלי. שיווק ותקשורת מקוונת.
שיווק אסטרטגי
מושגי יסוד של שיווק אסטרטגי. שיווק אסטרטגי. ניתוח חיצוני ופנימי. מודיעין תחרותי ופילוח שוק. שיווק אסטרטגי. גיבוש האסטרטגיה. תוכנית השיווק האסטרטגית.
ניהול צוות המכירות וצוותי המסחר
קביעת כוח המכירות. גיוס ופיצוי של מוכרים. הנהגת צוות המכירות. ארגון ושליטה בצוות המסחרי. הכשרה ומיומנויות של צוות מכירות. פתרון הסכסוכים בצוות המסחרי.
תהליך המכירה
תקשורת מסחרית ותהליך המכירה. תהליך המכירה (I): שלב מקדים והדגמה. תהליך המכירה (II): התנגדויות וסגירת המכירה. שירות שלאחר מכירה. כיוון המכירות המסחריות. ניהול מכירות מסחרי.
ניהול עסקי
תפיסת המכירה והתקשורת העסקית. זהה את צרכי הלקוח (I). זיהוי צרכי הלקוח (II). האיכויות של המוכר.
שיווק מכוון
התוכן:
בלוק 1. מבוא לשיווקUD1. מושגים ואלמנטים של שיווק.
UD2. תוכנית השיווק.בלוק II. קידום כחלק מתמהיל השיווקUD1. מבוא לתמהיל השיווקי.
UD2. מוצר.
UD3. מדיניות התמחור.
UD4. הפצה.
UD5. תִקשׁוֹרֶת.חסום 3. סוגי מבצעיםUD1. טכניקות קידום המכוונות לצרכן הסופי.
UD2. טכניקות קידום לשאר קהלי היעד.חסום 4. מטרות המבצעיםUD1. יעדי מכירה.
UD2. מטרות משיכת לקוחות חדשים.
UD3. יעדי תמונה.חסום 5. קידום בנקודת המכירהUD1. הקשר בין קופה לקידום.
UD2. הקשר בין סחורה וקידום מכירות.