מטרת התוכנית
תוכניות אב לפיתוח כלים ומיומנויות שהתלמידים יצטרכו בעולם העסקים. לאחר השלמת התוכנית, התלמידים מסוגלים לנתח את המצב הכספי של הארגון; לפתח תוכניות להמשך פיתוח; בניתוח גורמים כלכליים בשוק חיצוניים המשפיעים על הארגון; ליישם שיטות כמותיות כדי לעזור בקבלת החלטות; ממצאים והמלצות נוכחיים לגורמים המופקדים על קבלת החלטות סופיות, תוך לקיחה בחשבון את ההשלכות האתיות ומשפטיות.
תיאור התכנית
כל הקורסים נערכים בשיטה במקרה להשיג סטודנטי טבילה במצבים אמיתיים המשפיעים חברות ודורש לתלמידים לפתח, הווה להגן פתרונות בין החלופות המוצעות על ידי חבריהם. שיטה זו דורשת השתתפות פעילה של התלמידים ופיתוח חשיבה ביקורתית. תוכניות לפתח מיומנויות בתחום חשבונאות, כספים, שיווק, ניהול, משאבי אנוש וכלכלה, בין יתר.
התכנית תואר שני במנהל עסקים ושיווק מפתחת במיוחד בתחומים של ניהול כללי ושיווק עם דגש מיוחד על שיווק המרכיבים הדרושים כדי לפתח אסטרטגיה שיווקית כגון, פיתוח מוצרים, תמחור, ניתוח שוק, פרסום, קידום, כוחות והניהול מכירות וניהול מותג.
כל של תוכניות מאסטר דורשות 42 שעות אשראי למסיבת סיום. סטודנטים צפויים להירשם לקורסים עם 12 ש"ש סמסטר אשר ישלימו את כל הדרישות על 14 עד 16 חודשים קלנדריים להישאר נרשם ברציפות.
עלות שכר הלימוד של התכנית היא 5.880 $.
תואר ריכוז
מספר קורס
שם קורס
שעות אשראי
-
קורסי ניהול ושיווק 15 ש"ש
-
MKT 5200
הפצה ולוגיסטיקה
3
MKT 5600
מוצר ומחיר
3
MKT 5700
פרסום וקידום מכירות
3
MKT 5300
ניהול מכירות
3
MKT 5400
ניהול מותג
3